Mitteepä palstalaeset veekkotta, jokkoon tuo uus Laettaatsilta aakijjaa aatoloelle tänäpäevänä vae lykkäättyykö aakasu? Ja juuttuukohan siihen noossuun sittä muutama rekka-aato het alakkuusa?:D:D
Uuvven sillan aakasu
4
237
Vastaukset
No niihhän siinä käv jotta ee sitä tänäpäevänä aakastukkaa:D:D Aakkiikohan tuo huommennakkaa:D:D Suahhan tiijjä:D
Päin persettä rakennettu. Sortuu ennen vuotta 2022
Vae niin meenasit jotta ee silta kestä:D:D Suattaa se kuitennii vielä seestä pystyssä sittennii ku oot jo heettännä veevvis ja muanna jo kymmenijä vuosija turppee´ alla:D:D:D
Katohhan niät ku on tuassiisa ollunna ropotti ahkerana:D:D Jokkoon tuo on oppinna savonkielttäe:D:D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212277- 701156
- 1151046
- 491025
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72999Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57957KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.14927Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31910Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55898Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(51872