Joulupukki se kohta ovella kolkuttaa K O P- KO P ......Mitä odotat pukinkontista löytyvän ?
OOTKO OLLU KILTTINÄ
13
263
Vastaukset
- Hhhhjnb
Halluisin uuvven elämän.
- Jouluiloisesti
Aurinkoa ja iloista mieltä kaamoksen keskelle !
- Joulutulossa
Joulu on lasten juhla.Tietysti hiljentyminen on kaikille hyväksi
- sjehnhgkilrlpsoe
Joulutulossa kirjoitti:
Joulu on lasten juhla.Tietysti hiljentyminen on kaikille hyväksi
Vääryydelle ja kaikenlaiselle kieroilulle ja epärehellisyydelle elämänsä rakentaneet maalliseen joulun viettoon keskittyneet pitäisi saattaa vastuuseen teoistaan. Siinä olisi lahjaa kerrakseen.
Kaikki Merjaa koskevat mollaavat viestit laitettaisiin tutkintaan ja kirjoittelijoille rangaistus.
- doctori
Muistahan lumpperi ottaa taas ne lääkkeesi ajallaan!
doctori kirjoitti:
Muistahan lumpperi ottaa taas ne lääkkeesi ajallaan!
Tottakai otan ajallani,
- puutoson
Miehen
- Eipienitoive
Kirjoitappa joulupukille että "panee"toiveesi toteutumaan !
- Kiltitlapset
Neljä yötä jouluun ja sitten "kiltit"lapset saavat lahjansa !
- InapatOvhat
Vanha vitsi:Jospa tulisi halla ja panisi :-) ja hetekassa vielä ruoste raiskaisi.
- laahkapukki
En ole ollut skottilaisen hameena, vielä
- Rahapilaajuhlan
Joulupukkikin on kaupallistettu .Suurissa kaupungeissa on pukit aattona liikkeellä ja raha liikkkkuu .Hinta on ainakin -50/e-asunto.Käyvät ahkerimmat jopa 20 asunnossa .!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823233
- 922925
- 532182
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201635- 191464
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..81437- 171431
Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein181375Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131341Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351305