Olen seuraillut tuota MeToo hössötystä

äly.hoi.älä.jätä

Suomessa, ja sitten myös Ruotsin puolta. Jossa juttu onkin saanut jättimäiset mittasuhteet, ja suurinpiirtein kaikki miespuoliset poliitikot ja muut silmää tekevät, ovat maailman sivu siellä ahdistelleet naisia. Takapuolelle taputtelua 20v. takaa ja sen semmoista - aivan naurettavaa.

Ja ketkäs tuosta asiasta sitten pääasiassa kertovat, että ahdisteltu joskus on? Kyllä, juuri viherpunaiset feministinaiset - ketkäs muut.

Kuinkahan paljon he keksivät noita juttuja, että pääsisivät edes vähän pätemään?

Olen jutellut muutaman tuntemani keski-ikäisen naisen kanssa asiasta, jotka ovat sitä mieltä että koko homma on mennyt älyttömyyksiin. Mutta nämä naiset eivät olekkaan vihreitä feministejä, siinä se ero.

52

619

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Turha provo. Poistoon.

• OHOH-joo

Noinko pahasti ottaa päähän kommarifemakkoa?

Tuolla alempana on toinen avaus MeToo hommasta, joka on muuten asiaton. Mutta mikset vaadi poistoon?

• itekkiikuinharakanperse

Onneksi ulkonäkö varjelee...

• Taharrush-ähläm
        OHOH-joo kirjoitti:

Tuolla alempana on toinen avaus MeToo hommasta, joka on muuten asiaton. Mutta mikset vaadi poistoon?

METOO, no sehän ei koske matuja.

• Pia_hei

Varmaan sinua Pankko harmittaa kovasti kun sinua tuskin kukaan taputtelee jos ei ole kaatokännissä. Saat viherkommarifemakkosuvakkina olla onnellinen siitä että jo ulkoinen olemuksesi karkottaa enimmät taputtelijat.

• hohohohohohoh

Ottaako taas päähän vanhaapiikaa?

• tahvoin
        OHOH-joo kirjoitti:

Eikös se "me too" ole suomeksi "mulle kans!"

• ettänäintuas

Eiköhän pankko sinut pitäisi laittaa aikuispsykiatriaan lepäämään ja poistoon jos sinulla ei ole edes varaa auttaa maamme puolesta taistelleita, minä autan ihan omin varoin enkä arvosta näitä rhc naikkosia jotka pitävät ainoastaan huolta näistä daesh tyypeistä. Äläkä pankko väitä etten tiedä asioista sillä tunnen nämä sotatoimialueet paremmin kuin sinä kotiseutusi ;-)))

• taaspittäää

Sinähän varsinainen Hitler tunnut luulevasi olevan, saatanan natsi....

• tälleenjälleen
        OHOH-joo kirjoitti:

Onko tuo pankko oikeasti joku transseksuaali kun sen tuntevat hänestä näin puhuvat?

• ettänäintuas

Sotaveteraanijärjestöillä on pelkästään kiinteää omaisuutta kymmenien miljoonien eurojen arvosta, minne ne järjestöt aikovat sijoituksensa käyttää? Veteraanit käyvät vähiin joten pankko, aiotko osallistua veteraanien auttamiseen vaatimalla järjestöjen kiinteän omaisuuden realisointiin vai odotatko sitä että rahat jäävät massiiviseen eurooppalaisten tuhoamiseen vaihtamalla kansamme vuohipaimeniin?????

• Avaaja

Uuninpankko ei voi käsittää, että löytyy sellaisia suomalaisnaisia joilla on maalaisjärki tallella. Ja joita ei viherpunainen feminismi ole sekoittanut.

• jshf

Yle on hössöttänyt jo monta päivää kun ei halua kertoa oikeita uutisia. Kansa pidetään pimennossa ja kansaa pidetään tyhmänä. Se on valtaapitävien etu.

• kakfkdkskaka

No sehän on vasemmistolainen feministi vanhapiika.

• tuassiisa

Sen takia tiedustelenkin että meikkaako se salaa ja pukeutuu "naiseksi" ja paneskelee pakolaispoikia?

• eläköötnenaiset

Tallella paitsi maalaisjärki niin ennen kaikkea normaalit sukupuolivietit.

• jsjfjdjsjsj

Joo, myös ne.

• todella.nannaa

Laura Huhtasaari kertoi ettei ole koskaan joutunut ahdistelluksi, ja hän on sentään kaunis nainen toisin kuin nämä femakot jotka asiasta valittaa.

• sjdfkdddlll

Hänellä onkin maalaisjärki päässä.

• jeeeesss

Elina Louko kirjoittaa hyvin.

Sillä suurin osa tästä seksuaalisen ahdistelun hysteriasta, on pelkkää hysteriaa. Se on ehkä huumoriksi tarkoitettua, leikkimielistä, pikkuflirttiä – ja kyllä, se voi tuntua ahdistavalta ja jotkut ovat niin urpoja etteivät osaa käyttäytyä. Mutta ainakin itse olen aina selvinnyt tämänkaltaisista tilanteista sanomalla suorat sanat takaisin. Kyllä minuakin on lääpitty ja olen kuullut kaikenlaista törkyä, mutta olen tykittänyt lääppijöille täysilaidallisen takaisin, niin että nämä ovat poistuneet paikalta itseään häpeämään. Ja nämäkin tilanteet ovat kuitenkin olleet melko harvinaisia kohdallani, eivätkä suinkaan jokapäiväisiä, niin kuin tämän kampanjan hysteerisen meuhkaamisen tiimoilta voisi ymmärtää.

Mutta tämä koko kampanja ampuu itseään jalkaan, koska sanallakaan ei saa sanoa sellaisesta seksuaalisesta ahdistelusta ja häirinnästä, jota tekevät jotkut muut kuin sikamaiset kantikset. Siinä nimittäin olisi se todellinen ongelma. Mutta koska tämä ongelma ja kaikki siitä puhuminen ovat kielletty, jää jäljelle vain tämä suomalaisia miehiä syyllistävä itkuvirsi.

Se toisenlainen seksuaalinen häirintä, mistä ei saa puhua, on syynä, että liikun nykyään itse aina turvasumuttimen kanssa aina yksin liikkuessani ja etenkin pimeään aikaan. Tämän toisen seksuaalisen ahdistelun takia, olen alkanut suunnitella reittivalintojani etukäteen ja mietin missä liikkua ja mihin aikaan. Sillä tästä toisentyyppisestä seksuaalisesta häirinnästä ei selviä verbaalisella vastahyökkäyksellä ja sitä tekevät henkilöt, joita ei saa mainita, mutta jotka liikkuvat usein suuremman henkilöjoukon kanssa, josta ei saa puhua, ja heillä on tapanaan vaikka piirittää ahdistelunsa kohde koskettelua varten, mutta tästä ei saa puhua.

Kommenttia nyt.

• noinsitäpitää

No siinä on järkevä nainen.

• lolina.euko

Elina Louko puhuu pelkkää asiaa.

• eläköön.silmänisku

Jokainen nainen haluaisi miesten katsovan itseään kiinnostuneesti tai ihailevasti. Jos joku vielä vislaisi perään tai iskisi silmää, olisi se napakymppi. Näihin ei liity mitään ahdistelua tms. on vain normaalia flirttiä, joka joittenkin toimesta halutaan kitkeä pois. Onpa tylsää. Kohta kukaan ei uskalla vilkaista edes sivuilleen, joku voi syyttää tuijottelusta.
      Suurin osa naisista ei koskaan saa kokea miltä tuntuu, kun mies iskee silmää tai katsoo kiinnostuneena. He tekisivät melkein mitä vain saadakseen edes jonkinlaista huomiota. Pieni kosketuskaan ei tekisi pahaa.
      Naurettavaa sekin, kun kaikki pikku julkkiksetkin ilmoittautuvat uhreiksi tässä asiassa ja kokemukset ovat vuosien takaa, mahtaa olla traumaattista. Kaikkia on myös koulukiusattu. Kun kysyy miten, ei osata tarkemmin kertoa, on vain sekavaa selittelyä. Jos on vaikka nimitelty, niitä sanoja ei kukaan ikinä unohda, ne muistaa läpi elämänsä. Samoin muistaa lyömiset. Jos ilmoittautuu kiusatuksi, miksi ei voi kertoa ihan tarkkaan miten. Muuten pitäkööt suunsa kiinni.
      Jos joku julkkis kuolee, ilmoittaudutaan hyviksi ystäviksi koko porukalla. Kysyttäessä milloin tapasitte viimeksi, vastaus on, että kolme vuotta sitten soiteltiin. Kylläpä ovatkin hyviä ystäviä.
      Joku aika taakse päin oli insesti kohu. Kaikki isät olivat epäilyttäviä. Kuka vain saattoi olla insesti-isä. Silloinhan isät eivät uskaltaneet ottaa lapsiaan syliinsä, joku saattoi luulla asiassa olevan jotain epäilyttävää.
      Näitä tulee ja menee, tämä naisten kaltoin kohtelukin tuli ja menee pian unholaan antaakseen tilaa jollekin uudelle/vanhalle kohulle. Sitten saamme taas toimia niinkuin naiset ja miehet ovat toimineet aikojen alusta asti, olleet kiinnostuneita toisistaan.

• jeeeesss

Siksi useimmat naiset pukeutuvat seksikkäästi, että heitä katsottaisiin.

• HÄIRITTY

Kampanja on erittäin hyvä. Sillä yritetään karsia kaikenlainen häirintä niin työpaikoilla kuin kouluissa jne. Ei kaikki ihmiset ole niin huomionhakuisia, että tarvitsisivat toisten ns. ihailua. Olen mies ja olen kokenut häirintää työpaikallani. Asia meni niin pitkälle, että häirintä koski jo perhettäni . Itse sairastuin ja vaimoni ja perheeni voi pahoin. Häirikkö ei vaan älynnyt lopettaa kiusaamista, soittelua ja viestittelyä, vaikka kuinka pyysimme. Lopulta asiasta täytyi tehdä julkinen, että häiriköinti saatiin loppumaan. Myöhemmin kuulin, että sama tyttö oli häiriköinyt muitakin, koska halusi huomiota osakseen. Tällainen huomion hakuisuus on sairasta, eikä mitenkään mieltä ylentävää. Kampnjan tarkoituksena on tuoda julki asioita, joista ei aikaisemmin ole Tpuhuttu ja huomioida myös häiriköinnin vaikutukset myös häirityn perheeseen ja läheisiin. Asiasta on hyvä keskustella avoimesti ja julkisesti, niin kenties häiriköinti saataisiin vähenemään. Työpaikat ovat työpaikkoja, eikä mielestäni flirttailu sovi sinne, onko asiallinen kanssa käyminen työkavereiden kanssa unohtunut kaiken somettelun myötä.

• näin.on
        HÄIRITTY kirjoitti:

Kampanja on erittäin hyvä. Sillä yritetään karsia kaikenlainen häirintä niin työpaikoilla kuin kouluissa jne. Ei kaikki ihmiset ole niin huomionhakuisia, että tarvitsisivat toisten ns. ihailua. Olen mies ja olen kokenut häirintää työpaikallani. Asia meni niin pitkälle, että häirintä koski jo perhettäni . Itse sairastuin ja vaimoni ja perheeni voi pahoin. Häirikkö ei vaan älynnyt lopettaa kiusaamista, soittelua ja viestittelyä, vaikka kuinka pyysimme. Lopulta asiasta täytyi tehdä julkinen, että häiriköinti saatiin loppumaan. Myöhemmin kuulin, että sama tyttö oli häiriköinyt muitakin, koska halusi huomiota osakseen. Tällainen huomion hakuisuus on sairasta, eikä mitenkään mieltä ylentävää. Kampnjan tarkoituksena on tuoda julki asioita, joista ei aikaisemmin ole Tpuhuttu ja huomioida myös häiriköinnin vaikutukset myös häirityn perheeseen ja läheisiin. Asiasta on hyvä keskustella avoimesti ja julkisesti, niin kenties häiriköinti saataisiin vähenemään. Työpaikat ovat työpaikkoja, eikä mielestäni flirttailu sovi sinne, onko asiallinen kanssa käyminen työkavereiden kanssa unohtunut kaiken somettelun myötä.

Kampanjassa on keskitytty vain naisten kokemaan häirintään, se on feministien tarkoituskin.

• Mokkakakku

Naisten ja miestenkin kokema seksuaalinen häirintä on tosiasia, jota tässä nyt yritetään vesittää ja väheksyä. Joillakin, erityisesti miehillä, on käsitys, että naiset haluavat härskejä puheita, ehdotuksia ja jopa kopelointia. Eivät halua. Tosi mies saa seuraa ja seksiä ihan varmasti muutenkin...

• kyl.määki.turuus

Niin tosi mies saa, mutta entäs ne muut? Ja mistä sinä tiedät, mitä tosimiehet todellisuudessa saavat?

Älä usko kaikkia isojen poikien juttuja.

• yököttää

Jokseenkin samaa mieltä aloittajan kanssa. Tuskin kertaakaan on tullut viime aikoina telkkari ja radion uutisia joissa ei ole esillä ollut seksuaalinen ahdistelu.
      Ihan kuin joku persauksille taputteluvimma olisi.
      Liika on liikaa.

• hutsahtavat

Kun nainen pukeutuu kolmekymmentä senttiseen hameeseen, kaula- aukko yltää lähes vyötärölle tai paidan pituiseen mekkoon, jonka sivut ovat halki "helmasta" kainaloihin paljastaen, ettei alla näytä olevan edes alushousuja, kuka uskoo, että hän pukeutuu noin vain itseään varten. Ei kukaan. Kaikki siksi, että kiinnittäisi MIESTEN huomion. Turha väittää muuta. Saman asian ajaa läpinäkyvä harsomainen riepu ympärillä tai kainaloitten alta auki oleva yläosa, joka paljastaa littanat pannulaput sivusta päin.
        Sitten ollaan närkästyneitä, kun joku tuijottaa. Eiväthän miehet paljastele, miksi ei? Tekisi mieli sanoa, että fiksuimpina eivät.

• kyllä.vain

MeToo-kampanjalla yritetään häivyttää näiden muslimien tekemä seksuaalinen häirintä, joka tuossa viime vuonna räjähti huippuunsa.

• ettänäintussiisa

Tuo saattaapi olla totta, näin se on....

• Pääpumppu

Asiaton juttu joka ei kuulu lieksan keskusteluun.
      Ilmo tehty ylläoidolle🐃

• Pia_hei

Sinä olet nolo. Et vaan taida tajuta sitä itse.

• kaunis-nainen

Miksi Huhtasaarta ei ole ahdisteltu?

• myöskaunis-nainen

Kuka nyt noita-akan näköistä lähentelisi.

• hyhhyh.sentään
        myöskaunis-nainen kirjoitti:

Kuka nyt noita-akan näköistä lähentelisi.

Tarkoitit varmaan Kyllöstä?

• Pääpumppu

Asiatonta.
      Ilmo yp; lle tehty

• Aloitushan on pelkkää provosointia eli trollausta eikä mitään oikeaa yritystä keskustella aiheesta. Siksi se joutaa poistaa.

• oikeakarvapaljastuu
        Uuninpankko kirjoitti:

Aloitushan on pelkkää provosointia eli trollausta eikä mitään oikeaa yritystä keskustella aiheesta. Siksi se joutaa poistaa.

Tyypillistä alpakkaväen kommentointia.Nämä mukasuvaitsevaiset hyväksyvät vain omaa mailmankuvaansa myötäilevää keskustelua.
        Erimieltä olevien kommentoinnin he haluavat sensuroida ja rajoittaa sananvapautta omiin tarkoitusperiinsä sopivaksi.

• alapäänjuttujataas

Erityisen hyvin metoo tulee esille Nasiman eli arvostetun helsingin apulaiskaupunginjohtajan kommenteissa , jotka ovat täysia alaarvoisia suorastaan hänen alapäästään ilmeisesti päästettyjä ilmapäästöjä. Sillä feminisminpierujahan nuo ovat. En yhdy afgaanikommunistin tyttären muslimifeminismiin. YÖK!!!

• Teuvo Hakkarainen siis ahdisteli seksuaalisesti mies- ja naiskansanedustajaa, repi toista naiskansanedustajaa hiuksista ja saa edelleen jatkaa Perussuomalaisissa. Aiemmin Jussi Halla-aho sanoi, että tällaista ei Perussuomalaisissa hyväksytä mutta nyt kun sellaista tapahtuu, Halla-aho on hiirenhiljaa. Todella tekopyhää ja pelkurimaista häneltä.

Kaikki tukemme Veera Ruoholle ja Päivi Räsäselle jotka ovat tuoneet seksuaalisen ahdistelun ja väkivallan julki ja ovat osoittaneet että tällaista käytöstä ei voi hyväksyä.

• Mummo65v

Jotta kampanjahan on puppua:)
        Ennen tuostakaan Hakkaraisen sikailusta ei oli inahdettukaan. Nainen vain oli tiukkapipo jos äläkän nosti!
        Todella tervetuloa tämä uusi aika.

• ettätuaställeen

Kyllähän kaikki jo tietävät pankon olevan vähän "poikkeuksellinen" ei mulla muuta ;-))

• hyvähyvähyvä

Paras tempaus mitä on tapahtunut!

Oikealla asialla, kun saadaan lopultakin tää juttu kuntoon!
      Niin monet naiset ovat kärsineet, hyvä kun on maailmanlaajuinen kampanja!

• Miituuu

Ossoo ne lieksan ukotkii käpälöidä,kun sen harvan kerra palvelutiskin takkaa lähtöövät mualikylliin ryypiskelemään,vapauttaapi estoloesta kun muutamen kaljan ottaa....

• rhhghthghhrhr

Ruotsissa kaikki eivät voi sanoa MeToo - maahanmuuttajan raiskatessa tukea ei nimittäin saa.

Monet ruotsalaiset ovat innokkaita paljastamaan julkisuuden henkilöitä, jotka ovat ​​seksuaalisesti pahoinpidelleet tai ahdistelleet naisia. Samaan aikaan Ruotsi on edelleen maa, jossa valtaapitävät kieltävät ja salaavat mitä ilkeimmillä tavoilla äskettäin saapuneiden ja laittomien maahanmuuttajien tekemän seksuaalisen väkivallan ja raiskaukset.

Ruotsalaisen median pimittämät maahanmuuttajien seksuaaliset väkivaltaisuudet eivät ole mikään salaisuus. Nima Gholam Ali Pouri on kirjoittanut johtavista ruotsalaisista sanomalehdistä, jotka ovat kieltäytyneet raportoimasta maahanmuuttajien seksuaalisesta väkivallasta, kunnes vaihtoehtomediat ovat pakottaneet kyseiset lehdet kirjoittamaan niistä.

• pääpamppu

Ilmoa tehtynä yläpijole sekä tasa-arvovaltuutele.Keskustele painunu vesirajan alle,eikä suoranaisesti lity lieksan asijoihin. 🐃... ... ... 😲

• Näin on.🐃... ... ...😲

• enpätiiämikäon

näin äkkiseltään näyttisi kärjistettynä ihan siltä kun kaikki exhib julkkistyrkyt haluaa vuorollaan tulle etusivulle ilmoittamaan että olin sitä minäkin seksuaalisesti haluttava, minunkin kimpussa miehet oli aina.

• säälittävää

Siltähän se näyttää, julkisuutta hakevat mutta unholaan jäävät.

• tietäjä2000

Koko metoo-kampanja lähti käsistä ja halventaa naisia. Valitettavasti.

Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      242
      2561
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1888
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      76
      1883
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      82
      1338
    5. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      65
      1248
    6. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1218
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      16
      1078
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      90
      1070
    9. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      924
    10. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      71
      923
    Aihe