Thai Spa Malmi

Thaihierontaan

Viime aikoina olen käynyt Malmilla vain Spa hieronnassa. Olen tykästynyt hänen hierontaansa. Joskus olen käynyt Nancyn Salongissa ja Aromahieronnassa sekä myös Malminraitti 4:sa. Malminraitin toisessa paikassa en ole käynyt, liekö vielä auki. Mitä muut tykkää Spa hieronnasta? Onko muut Malmin hieronta paikat parempia?

11

9642

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Parastahierontaa

Nancyn Salonki on paras. Hinta kohillaan, palvelu parhaasta päästä. Menen taas uudelleen.

• laparentona

Onko Nancyn Salongissa useampia hierojia? Itse arvostan hyvää hierontaa, sillä hieronta useissa muissa paikoissa on läpsyttelyä. Monesti vanhemmat hierojat ovat ammattitaitoisempia. Täytyy poiketa paikassa, kun kiireiltä ehtii.

• Kiinnostunut-

Minkälaisia palveluja ja hoitoja antavat nancyn salongissa ja spa Malmilla? Mihin hintaan? Mitään hyviä extroja?

• Thaihierontaan

Pitää taas mennä käymään thai spassa. Varata hyvin aikaa ja hieroa myös thaityttö kunnolla

• Nivelrikkoinen

Oon käynyt thai-spassa 2016 vuodesta , osaa oikeasti hieroa ja avata nikamalukkoja rusauttamatta... tunnin hieronta on kuitenkin liikaa sillä tehokasta hierontaa sen 30min...

• Thaihierontaan

Onko Malmin Thai Spa lopettanut? Kävelin siitä ohi viime viikolla ja valoja ei ollut ikkunassa. Kävelin Pekanraittia eteen päin ja myös Aromahieronta oli lopettanut.... Nancyn salonki oli sentään vielä auki.

• Tahareijet

Puvotus alkana ku taikkuhieromoja tullut ku sieniä satteen jälkee. Nyt hyvän työn tekijät erottuu evukseen.

• Anonyymi

En nyt ole käynyt Malmilla vähään aikaan. Vieläkö siellä on Thai Spa, Nancyn Salonki tai Aromahieronta toiminnassa? Viimeksi Nancy hieroi hellästi kaikki paikat :)

• Anonyymi

Nancyn Salonki poistunut Pekanraitti 4:stä. Onkohan lopettanut kokonaan, vai vaihtanut paikkaa? Nancy osasi hieroa.

• Anonyymi

Samaa mietin. Onkohan Nancy missä ? Yhden Nancyn nuoremman hierojan näin kaupassa ja moikkasi mut ei voitu puhua, kun oli perheensä kanssa. Mutta missä Nancy ?

• Anonyymi

Tietääkö kukaan missä Nancy on ? Varmaan jossain hierontapaikassa. Kukaan törmännyt häneen ?

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa

Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site
      Maailman menoa
      183
      6513
    2. Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia

SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto
      Maailman menoa
      94
      5432
    3. Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?

Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost
      Maailman menoa
      17
      3772
    4. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      123
      3397
    5. Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa

sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT
      Maailman menoa
      232
      3237
    6. Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa

Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat
      Maailman menoa
      83
      2381
    7. Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla

Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku
      Maailman menoa
      3
      2125
    8. Sinä et halunnut sitoutua

Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne
      Ikävä
      19
      1726
    9. Persut pettävät ja valehtelevat aina

Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val
      Maailman menoa
      47
      1709
    10. Läppärit kahviloissa

Aika omituista nykyään, että mennään ”trendikkäästi” tekemään lämppärillä töitä kahviloihin ja viedään moneksi tunniksi
      Kahvilat
      44
      1449
    Aihe