Olen ajatellut muistaa naapuria testamentissa. Tiedän hänen nimensä ja osoitteen. Mutta riittääkö se?
En haluaisi kertoa hänelle tulevasta pienestä yllätyksestä.
Edunsaajan yksilöiminen
2
66
Vastaukset
- Onnibonni
Kirjoita myös, että hän oli naapurisi vuonna 2017 kun testamentti allekirjoitettiin.
Jos läheisesi, esim. lapsesi, tietää kenestä on kyse ja miten saada yhteyttä häneen, niin kaikki on ok. Muuten homma voi aiheuttaa jonkin verran salapoliisityötä, jos pesänselvittäjän pitää kuka naapureistasi on mahdollisesti kyseessä. Muista myös, että tämä naapuri voi muttaa pois ennen kuin kuolet eli ennen kuin testamentti tulee ajankohtaiseksi. - NameAddress
Koita jotenkin udella myös synt.aika (etenkin, jos nimi on yleinen) ni ollaan jo varmemmalla pohjalla..
Testamenttiinhan voi kirjoittaa myös saajan asuinosotteen, mikä on voimassa testamentin laatimishetkellä, niin silloin pelkkä nimi osoite -settikin on jo vahva näyttö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi372982Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle31831- 1241613
Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!2951487Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!621154Kun satutin sinua
Niin vihasin itseäni. Kaikki paha minkä sinulle suuntasin oli pahuutta itseäni kohtaan. Puhuttelit sieluani. Tunsin rakk341103- 721101
"Elokapina": "Olemme tyhjentäneet renkaan autostasi
älä ota henkilökohtaisesti." Asialla on ilmastonmuutoksen takia autojen renkaita tyhjentävä Tyre Extinguishers -aktivis1341063- 63962
- 41897