On kyllä naurettavaa touhua nämä kirppishommat, jos vie kamaa niin taatusti varastetaan . Kaikkiin tuotteisiin kun ei voi laittaa hälyttimiä. Ja sitten jos myy fasebuukin kirppiksellä niin on kyllä monenmoista ääliötä ostattelemassa ja parhaimmille pitäis viedä kotiovelle saakka. Tingataan, mollataan, arvostellaan ja tehdään turhia varauksia. Mikä teitä ihmisiä vaivaa? Onko noin paha olla?
Kajaanin kirppikset ym.
24
612
Vastaukset
- Nyyttiperse
Uliuli uli vaan ja vie entringille kierrätykseen niin pistävät siellä sitten myyntiin ropposesi.!
- Anonyymi00024
Entringissä kallista
- Anonyymi00035
Anonyymi00024 kirjoitti:
Entringissä kallista
Siisti paikka, mutta korkeat hinnat.
- romutpoisfff
väliäkö sillä jos haluat tavaroistasi eroon, niin joko maksavat tai ei, eipä ole kotonasi tai varastossasi enää harminasi turhat rojut, jollain käyttöä vielä, vie rahalla tai ilman ,sama se
- Anonyymi00003
Ottakaa selväää kenelle lahjoitatte
- Anonyymi00025
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ottakaa selväää kenelle lahjoitatte
Luulisin - että ihmisillä on tietoa.
- Anonyymi00009
Kauppakdun puolessa välissä olevalla kirppiksellä olen yhden kerran käynyt ja se riitti.
- Anonyymi00026
Hyvä paikka se on , olen löytänyt hyvää tavaraa sieltä.
- Anonyymi00027
Anonyymi00026 kirjoitti:
Hyvä paikka se on , olen löytänyt hyvää tavaraa sieltä.
Mitä tavaraa te ostatte kirpputorilta?
- Anonyymi00028
Anonyymi00027 kirjoitti:
Ihan mitä vaan jos löytyy sopivaa ja mielenkiintoista.
- Anonyymi00029
Anonyymi00028 kirjoitti:
Ihan mitä vaan jos löytyy sopivaa ja mielenkiintoista.
Mikä tavara on mielenkiintoinen tavara?
- Anonyymi00031
Anonyymi00029 kirjoitti:
Mikä tavara on mielenkiintoinen tavara?
Mieti sitä
- Anonyymi00032
Anonyymi00031 kirjoitti:
Mieti sitä
Löysin kauniin kesämekon uudenveroisen:)
- Anonyymi00033
Anonyymi00031 kirjoitti:
Mieti sitä
Mitä tarkoittaa 'Mieti sitä'?
- Anonyymi00034
Anonyymi00033 kirjoitti:
Mitä tarkoittaa 'Mieti sitä'?
Kun kysyt mikä tavara mienkiintoinen tavara?
- Anonyymi00038
Anonyymi00034 kirjoitti:
Kun kysyt mikä tavara mienkiintoinen tavara?
Miksi tavara on mielenkiintoinen?
- Anonyymi00044
Anonyymi00027 kirjoitti:
Kaikki vaatteet, paitsi alusvaatteita ja kenkiä en osta. Kankaita myös, josta voi ommella jotain. En edes muista milloin olen ostanut " oikeasta kaupasta". Mulle ihan sama onko aataminaikuinen vaate kunhan on ehjä ja puhdas.
Hinnat kirpparilla on mielestäni nousseet jonkin verran. Hyvällä tuurilla marketin alerekistä voi saada hyvinkin edullisesti. - Anonyymi00045
Anonyymi00044 kirjoitti:
Kaikki vaatteet, paitsi alusvaatteita ja kenkiä en osta. Kankaita myös, josta voi ommella jotain. En edes muista milloin olen ostanut " oikeasta kaupasta". Mulle ihan sama onko aataminaikuinen vaate kunhan on ehjä ja puhdas.
Hinnat kirpparilla on mielestäni nousseet jonkin verran. Hyvällä tuurilla marketin alerekistä voi saada hyvinkin edullisesti.Tuo on totta.
- Anonyymi00036
Sitä se on ei pidä valittaa se on vaan normaalia toimintaa.
- Anonyymi00037
Onko täällä jossan Hope Ukrainan auttamiseen, missä mahtaa sijaita?
- Anonyymi00040
Anonyymi00037 kirjoitti:
Sammonkatu 7b -yhdistys auttaa vähävaraisia lapsiperheitä, ei ole varsinaisesti pelkästään Ukrainalaisten auttajia.
Suomalaiset lapsiperheet tarvitsevat tukea työttömyyden ja muiden ongelmien vuoksi. Kaikki apu on tarpeen. - Anonyymi00041
Anonyymi00037 kirjoitti:
Sammonkatu 7 B Kajaani
- Anonyymi00042
Anonyymi00041 kirjoitti:
Sammonkatu 7 B Kajaani
Näppäilyvirhe oletpa nerokas🤣
- Anonyymi00043
Anonyymi00040 kirjoitti:
Sammonkatu 7b -yhdistys auttaa vähävaraisia lapsiperheitä, ei ole varsinaisesti pelkästään Ukrainalaisten auttajia.
Suomalaiset lapsiperheet tarvitsevat tukea työttömyyden ja muiden ongelmien vuoksi. Kaikki apu on tarpeen.Täytyy tännekkin viedä sillä kyllä meidän omissakin on avun tarvitsijoita.
Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1921368
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138903- 85862
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?52761- 51758
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t253637Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä320614Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7595Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55589- 53584