A350 business

Pete3x

Moi, millainen oli lehtokokemus a350 koneessa busineksessa tai economyssa? Matkaa odotellessa tammikuun puolenvälin jälkeen. Oltu pari kertaa halifaxin kautta playa del Carmenissa nyt suoralento a350:llä.

8

315

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Thaimaansuora

      Tälle kysyjälle vastaus on myöhässä, mutta ehkä muille hyödyksi. Ensi kertaa 350:n bisneksessä. Pidin enemmän vanhempien koneiden bisneksestä: 350:n bisnesluokassa on ahtaampaa, penkki vanhaa vastaavan luokan penkkiä kapeampi ja kovempi ja kun penkin laskee alas, jalat painuvat ahtaaseen koloon. Keskipenkeillä ei ole 350:ssä ylälokeroita, joten tavarat mätetään ikkunarivin kanssa samoihin lokeroihin. Voi olla työlästä kaivella sieltä omiaan. Tarjoilu OK, samantyyppistä kuin ennenkin. Ns. amenity kit ollut useamman vuoden samanlainen, pussukan sisällön saisi uudistaa. Aika harva tekee mitään korvatulpilla, kun joka istuimella on kuitenkin vastamelukuulokkeet, joilla voi myös eliminoida ympäristön hälyä, enkä ole monen nähnyt käyttävän silmälappujakaan... itse en tarvitse matkan aikana hammasharjaakaan, mutta joku ehkä.
      Minusta Finnair voisi miettiä uudelleen bisnesluokan, varsinkin kun tämän tyypin koneita tulee vielä lisää.
      Ei ole kokemusta konetyypin economystä, mutta puutteista huolimatta bisnes on silti todennäköisesti tilavampi. Ja juomavalikoimaa ei voi moittia, päinvastoin!

    • Lentomatkustaja

      Itse lentoneessa ei ollut sen kummemmin vikaa, vaikka vanhempien Aibussien businesluokka mielestäni paljon tyylikkäämpi. 350:n business jotenkin kolkko ja paikat ahtaita. Sen sijaan parannettavaa oli kyllä henkilökunnan palveluilmeessä. Osa lentoemännistä ”kokeneita” ja väsyneen ja pahantuulisen näköisiä jo Helsingistä lähtiessä. Olin ensimmäistä kertaa 350:ssä ja erityisesti palveluilmeestä johtuen ennakko-odotukset eivät täyttyneet. Lento oli AY025 7.1.2018.

    • Lentelijä

      Lentoemännät saa hymyn huulille vasta perillä kohteessa kun asiakkaista päästy eroon ja oma lomanen odottaa. Samaa henkilökunnan "pahantuulisuutta" koettu Thaimaan lennolla jokunen vuosi sitten. Käsittämättömän huonoa palvelua vauvan kanssa matkustavaa kohtaan jouduin sivusta seuraamaan. Eipä ole tullut finskiin kajottua sen koommin kun Qatar aloitti lennot Helsingistä, eikä ole ikävä tullut.

      • Matkailuexpertti

        Suomalaisten lapsiperheiden kiljuvat kakarat ovatkin ongelma Finnairin koneissa. Ei ihme, jotta matkustamohenkilökuntakin on niistä saanut tarpeekseen.


      • Kyyninen_ihminen

        Ne "kiljuvat kakarat" maksavat sinunkin eläkkeesi.


      • Matkoilla.jatkuvasti
        Matkailuexpertti kirjoitti:

        Suomalaisten lapsiperheiden kiljuvat kakarat ovatkin ongelma Finnairin koneissa. Ei ihme, jotta matkustamohenkilökuntakin on niistä saanut tarpeekseen.

        Kerrotaan, että kantasuomalaiset eivät enää tee lapsia. Mistä sitten johtuu, että lentäessäsi missä päin maailmaa tahansa, aina sattuu lennolle vähintään yksi kiljuva ja häiriköivä suomalaistenava.


      • lentäjäässä
        Kyyninen_ihminen kirjoitti:

        Ne "kiljuvat kakarat" maksavat sinunkin eläkkeesi.

        Päivän paras vitsi. Mitään eläkettä ei enää 30 vuoden päästä ole olemassakaan.


      • Minäminäminäminä
        Kyyninen_ihminen kirjoitti:

        Ne "kiljuvat kakarat" maksavat sinunkin eläkkeesi.

        Hahaha eikä maksa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      366
      4456
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      84
      1844
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1580
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1556
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1390
    6. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      209
      1369
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1351
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1341
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1225
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    Aihe