Moi, millainen oli lehtokokemus a350 koneessa busineksessa tai economyssa? Matkaa odotellessa tammikuun puolenvälin jälkeen. Oltu pari kertaa halifaxin kautta playa del Carmenissa nyt suoralento a350:llä.
A350 business
8
326
Vastaukset
- Thaimaansuora
Tälle kysyjälle vastaus on myöhässä, mutta ehkä muille hyödyksi. Ensi kertaa 350:n bisneksessä. Pidin enemmän vanhempien koneiden bisneksestä: 350:n bisnesluokassa on ahtaampaa, penkki vanhaa vastaavan luokan penkkiä kapeampi ja kovempi ja kun penkin laskee alas, jalat painuvat ahtaaseen koloon. Keskipenkeillä ei ole 350:ssä ylälokeroita, joten tavarat mätetään ikkunarivin kanssa samoihin lokeroihin. Voi olla työlästä kaivella sieltä omiaan. Tarjoilu OK, samantyyppistä kuin ennenkin. Ns. amenity kit ollut useamman vuoden samanlainen, pussukan sisällön saisi uudistaa. Aika harva tekee mitään korvatulpilla, kun joka istuimella on kuitenkin vastamelukuulokkeet, joilla voi myös eliminoida ympäristön hälyä, enkä ole monen nähnyt käyttävän silmälappujakaan... itse en tarvitse matkan aikana hammasharjaakaan, mutta joku ehkä.
Minusta Finnair voisi miettiä uudelleen bisnesluokan, varsinkin kun tämän tyypin koneita tulee vielä lisää.
Ei ole kokemusta konetyypin economystä, mutta puutteista huolimatta bisnes on silti todennäköisesti tilavampi. Ja juomavalikoimaa ei voi moittia, päinvastoin! - Lentomatkustaja
Itse lentoneessa ei ollut sen kummemmin vikaa, vaikka vanhempien Aibussien businesluokka mielestäni paljon tyylikkäämpi. 350:n business jotenkin kolkko ja paikat ahtaita. Sen sijaan parannettavaa oli kyllä henkilökunnan palveluilmeessä. Osa lentoemännistä ”kokeneita” ja väsyneen ja pahantuulisen näköisiä jo Helsingistä lähtiessä. Olin ensimmäistä kertaa 350:ssä ja erityisesti palveluilmeestä johtuen ennakko-odotukset eivät täyttyneet. Lento oli AY025 7.1.2018.
- Lentelijä
Lentoemännät saa hymyn huulille vasta perillä kohteessa kun asiakkaista päästy eroon ja oma lomanen odottaa. Samaa henkilökunnan "pahantuulisuutta" koettu Thaimaan lennolla jokunen vuosi sitten. Käsittämättömän huonoa palvelua vauvan kanssa matkustavaa kohtaan jouduin sivusta seuraamaan. Eipä ole tullut finskiin kajottua sen koommin kun Qatar aloitti lennot Helsingistä, eikä ole ikävä tullut.
- Matkailuexpertti
Suomalaisten lapsiperheiden kiljuvat kakarat ovatkin ongelma Finnairin koneissa. Ei ihme, jotta matkustamohenkilökuntakin on niistä saanut tarpeekseen.
- Kyyninen_ihminen
Ne "kiljuvat kakarat" maksavat sinunkin eläkkeesi.
- Matkoilla.jatkuvasti
Matkailuexpertti kirjoitti:
Suomalaisten lapsiperheiden kiljuvat kakarat ovatkin ongelma Finnairin koneissa. Ei ihme, jotta matkustamohenkilökuntakin on niistä saanut tarpeekseen.
Kerrotaan, että kantasuomalaiset eivät enää tee lapsia. Mistä sitten johtuu, että lentäessäsi missä päin maailmaa tahansa, aina sattuu lennolle vähintään yksi kiljuva ja häiriköivä suomalaistenava.
- lentäjäässä
Kyyninen_ihminen kirjoitti:
Ne "kiljuvat kakarat" maksavat sinunkin eläkkeesi.
Päivän paras vitsi. Mitään eläkettä ei enää 30 vuoden päästä ole olemassakaan.
- Minäminäminäminä
Kyyninen_ihminen kirjoitti:
Ne "kiljuvat kakarat" maksavat sinunkin eläkkeesi.
Hahaha eikä maksa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291807
Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa
Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.781667Ikävöimäsi henkilön ikä
Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie561303- 691131
Tiedätkö autereen?
Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen8789- 2775
- 45757
Oli kyl kunnon reissu
Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻10749- 41725
Plösö ja synttäriruusut
Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?150702