A350 business

Pete3x

Moi, millainen oli lehtokokemus a350 koneessa busineksessa tai economyssa? Matkaa odotellessa tammikuun puolenvälin jälkeen. Oltu pari kertaa halifaxin kautta playa del Carmenissa nyt suoralento a350:llä.

8

352

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Thaimaansuora

Tälle kysyjälle vastaus on myöhässä, mutta ehkä muille hyödyksi. Ensi kertaa 350:n bisneksessä. Pidin enemmän vanhempien koneiden bisneksestä: 350:n bisnesluokassa on ahtaampaa, penkki vanhaa vastaavan luokan penkkiä kapeampi ja kovempi ja kun penkin laskee alas, jalat painuvat ahtaaseen koloon. Keskipenkeillä ei ole 350:ssä ylälokeroita, joten tavarat mätetään ikkunarivin kanssa samoihin lokeroihin. Voi olla työlästä kaivella sieltä omiaan. Tarjoilu OK, samantyyppistä kuin ennenkin. Ns. amenity kit ollut useamman vuoden samanlainen, pussukan sisällön saisi uudistaa. Aika harva tekee mitään korvatulpilla, kun joka istuimella on kuitenkin vastamelukuulokkeet, joilla voi myös eliminoida ympäristön hälyä, enkä ole monen nähnyt käyttävän silmälappujakaan... itse en tarvitse matkan aikana hammasharjaakaan, mutta joku ehkä.
      Minusta Finnair voisi miettiä uudelleen bisnesluokan, varsinkin kun tämän tyypin koneita tulee vielä lisää.
      Ei ole kokemusta konetyypin economystä, mutta puutteista huolimatta bisnes on silti todennäköisesti tilavampi. Ja juomavalikoimaa ei voi moittia, päinvastoin!

• Lentomatkustaja

Itse lentoneessa ei ollut sen kummemmin vikaa, vaikka vanhempien Aibussien businesluokka mielestäni paljon tyylikkäämpi. 350:n business jotenkin kolkko ja paikat ahtaita. Sen sijaan parannettavaa oli kyllä henkilökunnan palveluilmeessä. Osa lentoemännistä ”kokeneita” ja väsyneen ja pahantuulisen näköisiä jo Helsingistä lähtiessä. Olin ensimmäistä kertaa 350:ssä ja erityisesti palveluilmeestä johtuen ennakko-odotukset eivät täyttyneet. Lento oli AY025 7.1.2018.

• Lentelijä

Lentoemännät saa hymyn huulille vasta perillä kohteessa kun asiakkaista päästy eroon ja oma lomanen odottaa. Samaa henkilökunnan "pahantuulisuutta" koettu Thaimaan lennolla jokunen vuosi sitten. Käsittämättömän huonoa palvelua vauvan kanssa matkustavaa kohtaan jouduin sivusta seuraamaan. Eipä ole tullut finskiin kajottua sen koommin kun Qatar aloitti lennot Helsingistä, eikä ole ikävä tullut.

• Matkailuexpertti

Suomalaisten lapsiperheiden kiljuvat kakarat ovatkin ongelma Finnairin koneissa. Ei ihme, jotta matkustamohenkilökuntakin on niistä saanut tarpeekseen.

• Kyyninen_ihminen

Ne "kiljuvat kakarat" maksavat sinunkin eläkkeesi.

• Matkoilla.jatkuvasti
        Matkailuexpertti kirjoitti:

Suomalaisten lapsiperheiden kiljuvat kakarat ovatkin ongelma Finnairin koneissa. Ei ihme, jotta matkustamohenkilökuntakin on niistä saanut tarpeekseen.

Kerrotaan, että kantasuomalaiset eivät enää tee lapsia. Mistä sitten johtuu, että lentäessäsi missä päin maailmaa tahansa, aina sattuu lennolle vähintään yksi kiljuva ja häiriköivä suomalaistenava.

• lentäjäässä
        Kyyninen_ihminen kirjoitti:

Päivän paras vitsi. Mitään eläkettä ei enää 30 vuoden päästä ole olemassakaan.

• Minäminäminäminä
        Kyyninen_ihminen kirjoitti:

Hahaha eikä maksa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      4
      2437
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1607
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1346
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    8. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1034
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      909
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe