mut hei, entäpä

osaavissakäsissä

jos vaihdan sinut lääkäriin??

22

201

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cggbjhg

      vaihda vaikka metsuriin, ihan sama.

      • Sivustahuvittuneena

        Otatko kaikki viestit täällä noin tunteella ? Ei tainnut olla sulle vai mitä luulet?


      • JääkärinMorsian
        Sivustahuvittuneena kirjoitti:

        Otatko kaikki viestit täällä noin tunteella ? Ei tainnut olla sulle vai mitä luulet?

        Ei mulle ainakaan ja luulet, että joku jonka tunnet omi tän.


    • JääkärinMorsian

      Kenelle puhut täällä?

    • omatkriteerit

      Ihan sama mulle, mutta hän ei ole lääkäri jonka tunnen entuudestaan. Ei tuntemattomia, ei nuorempia eikä samanikäisiä.

    • tupladocit.lol

      Vaihda vaikka kahteen :)

    • Hoitsuvaan

      Kyllä hän kaunis on lääkäriksi... myönnän... stalkkasin... Vaikka kyllä hoitsuki osais sua hoitaa... ;)

      • tupladocit.lol

        Täältä ääni hoitsulle! Ihanat lämpimät kädet ..mmm.. (ja toki paljon muutakin) :)


    • Sopii.mulle

      Voin antaa vaikka lähetteen. Mille lekurille haluat?

    • koyäläli

      Rakkaus on sokea, rakkaus ei kysy ammattia, olkoon vaikka putkimies tai lääkäri ..

    • Miehenpitää

      Tehdä likaisia hommia että pääsen pesemään ;D Vaahdottaisin saippuaa joka paikkaan..;)

      • mikä.näky

        <3 Ihanata. Ei ole kovin paljon namittavampaa asiaa kuin hieroa saippuaa/öljyä tms komeakroppaisen miehen iholle. Jokaiselle sentille..


    • edyujuk

      Tietenkin vaihdat. Onhan lääkäri paljon arvokkaampi ja automaattisesti parempi sieluna.

    • Taikaksi

      Tarvittaessa hoitajan saa paikalle jos oikein akuutti tila päällä.

    • hyvältäkuulostaa

      No eipä se tästä varmaa huonompaan suuntaan menisi. Onnea varmaan toivottaisin..

    • NäinMulleKävi

      Ei kannata. Mä olen yhdelle lääkärille menettänyt sydämeni jo pari vuotta sitten. Ihana, komea, hellänoloinen, huumorintajuinen, samalla aaltopituudella kanssani, seksikäs, salaperäinen, turvallinen, tuki ja turvakin ollut välillä. Ihminen, jonka silmissä näen sellaista jonka haluaisin nähdä joka aamu sekä ilta. Uskon kuitenkin, ettäolen ollut vain leikki. Nyt saan pitää sirpaleista sydäntäni kasassa arjessani. Katsoa noihin silmiin, nähdä hymyn ja naurun. Kuulla pehmeän äänen ja tiedän hänen olevan minulle vain haave. Satujen prinssi, rohkea ritari, pehmeä nalle, haavoittuva ja herkkä jääveistos, kuuma liekki... Mun haaveeni, joka ei vaan häviä....vaikka hän olisi puistokemisti on hän minulle ihminen, joka on sydämeeni lähtemättömän jäljen 💘

      • Kantsis.varmasn.kertoa

        Ehkä sun pitäis kertoo tuolle miehelle tuntees? Kivasti kirjoitat. Oisin otettu jos ois mulle.


    • turhaatasoaskorkeemmal

      Vaihda vaikka pultsariin

    • Niinkävi

      Minäpä vaihdoinkin lääkärin sinuun. Mitäs siitä tuumaat?

    • No tuota tuota. Seuraava askelhan on lääkärin puoleen kääntyminen. Kirjoitanko lähetteen?

    • Josois

      mulle niin minnepä muualle kun palstalle sen kertoisit. Viime tietämän mukaan kukin tässä vapaa tekemään mitä lystää. Itsekin voisin sitten vaihtaa ulkomaalaiseen. Ei tarviis palstojen varassa olla ja muutenkin sais olla enemmän oma itsensä.

    • Miepäenvaihtas

      Mihinkään. Jos siis saisin hänet miehekseni..
      Enkä kyllä ymmärrä mikä merkitys ihmisen ammatilla on.. Jos rakastuu ihmiseen itseensä..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1489
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      583
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe