jos vaihdan sinut lääkäriin??
mut hei, entäpä
22
175
Vastaukset
- cggbjhg
vaihda vaikka metsuriin, ihan sama.
- Sivustahuvittuneena
Otatko kaikki viestit täällä noin tunteella ? Ei tainnut olla sulle vai mitä luulet?
- JääkärinMorsian
Sivustahuvittuneena kirjoitti:
Otatko kaikki viestit täällä noin tunteella ? Ei tainnut olla sulle vai mitä luulet?
Ei mulle ainakaan ja luulet, että joku jonka tunnet omi tän.
- JääkärinMorsian
Kenelle puhut täällä?
- omatkriteerit
Ihan sama mulle, mutta hän ei ole lääkäri jonka tunnen entuudestaan. Ei tuntemattomia, ei nuorempia eikä samanikäisiä.
- tupladocit.lol
Vaihda vaikka kahteen :)
- Hoitsuvaan
Kyllä hän kaunis on lääkäriksi... myönnän... stalkkasin... Vaikka kyllä hoitsuki osais sua hoitaa... ;)
- tupladocit.lol
Täältä ääni hoitsulle! Ihanat lämpimät kädet ..mmm.. (ja toki paljon muutakin) :)
- Sopii.mulle
Voin antaa vaikka lähetteen. Mille lekurille haluat?
- koyäläli
Rakkaus on sokea, rakkaus ei kysy ammattia, olkoon vaikka putkimies tai lääkäri ..
- Miehenpitää
Tehdä likaisia hommia että pääsen pesemään ;D Vaahdottaisin saippuaa joka paikkaan..;)
- mikä.näky
<3 Ihanata. Ei ole kovin paljon namittavampaa asiaa kuin hieroa saippuaa/öljyä tms komeakroppaisen miehen iholle. Jokaiselle sentille..
- edyujuk
Tietenkin vaihdat. Onhan lääkäri paljon arvokkaampi ja automaattisesti parempi sieluna.
- Taikaksi
Tarvittaessa hoitajan saa paikalle jos oikein akuutti tila päällä.
- hyvältäkuulostaa
No eipä se tästä varmaa huonompaan suuntaan menisi. Onnea varmaan toivottaisin..
- NäinMulleKävi
Ei kannata. Mä olen yhdelle lääkärille menettänyt sydämeni jo pari vuotta sitten. Ihana, komea, hellänoloinen, huumorintajuinen, samalla aaltopituudella kanssani, seksikäs, salaperäinen, turvallinen, tuki ja turvakin ollut välillä. Ihminen, jonka silmissä näen sellaista jonka haluaisin nähdä joka aamu sekä ilta. Uskon kuitenkin, ettäolen ollut vain leikki. Nyt saan pitää sirpaleista sydäntäni kasassa arjessani. Katsoa noihin silmiin, nähdä hymyn ja naurun. Kuulla pehmeän äänen ja tiedän hänen olevan minulle vain haave. Satujen prinssi, rohkea ritari, pehmeä nalle, haavoittuva ja herkkä jääveistos, kuuma liekki... Mun haaveeni, joka ei vaan häviä....vaikka hän olisi puistokemisti on hän minulle ihminen, joka on sydämeeni lähtemättömän jäljen 💘
- Kantsis.varmasn.kertoa
Ehkä sun pitäis kertoo tuolle miehelle tuntees? Kivasti kirjoitat. Oisin otettu jos ois mulle.
- turhaatasoaskorkeemmal
Vaihda vaikka pultsariin
- Niinkävi
Minäpä vaihdoinkin lääkärin sinuun. Mitäs siitä tuumaat?
No tuota tuota. Seuraava askelhan on lääkärin puoleen kääntyminen. Kirjoitanko lähetteen?
- Josois
mulle niin minnepä muualle kun palstalle sen kertoisit. Viime tietämän mukaan kukin tässä vapaa tekemään mitä lystää. Itsekin voisin sitten vaihtaa ulkomaalaiseen. Ei tarviis palstojen varassa olla ja muutenkin sais olla enemmän oma itsensä.
- Miepäenvaihtas
Mihinkään. Jos siis saisin hänet miehekseni..
Enkä kyllä ymmärrä mikä merkitys ihmisen ammatilla on.. Jos rakastuu ihmiseen itseensä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä913040Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3001727Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461597IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4051417- 871411
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4031323Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21169Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat381077Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun339930Miksi Purra-graffiti ei nyt olekkaan naisvihaa?
"Pohtikaapa reaktiota, jos vastaava graffiti olisi tehty Sanna Marinista", kysyy Tere Sammallahti. Helsingin Suvilahden267909