Sotkamossa saanut susi toissa iltana "joulukinkkua" syödäkseen ja raadellakseen. Voi hekuman hekuma kun mulla mullakin ihan alkaa hiukomaan ja kohta jo kuola valuu suupielestä kun eläydyn tilanteeseen. Oli metsästysrakki vinkunut päästäkseen ulos ja olihan se sessu päästetty pissalle. Susi nappaskin tuosta makoisan iltapalan kun liian kauas portailta uskaltautu. He he......kyllä uljas susi varmaan namutteli....mutta niin namuttelen minäkin...nälkähän tässä tulee. Minä namuttelen nyt vaikka kanankoipea ja kuvittelen olevani susi joka namuttelee metsäsrysrakilla.
Heh heh.....oli kuulemma
4
103
Vastaukset
- namnaminam
nami nami. he he heh.....namua namia heh heh. namu nami nam nami nam...heh heh. namunamunamu
- naminaminammanannmm
siis söikö susi sian..meilläpäin ei anakaan koirista tehdä kinkkua
Tollo ei tajua joulukinkun olevan lainausmerkeissä. Eikä vieläkään vajakki tajunnut tapahtunutta, myöhemmin selitetään ihan selkokielellä kuka söi mitäkin. Huh huh ku kaikenlaista sutta pelkäävää tampiota sitä siellä syrjäkylillä asustelee.
- sykölööki
Et sä mikään susianalyytikko ole, kun juttusi ovat pösilön juttuja vailla päätä ja häntää.
Sulle sopii nikiksi pösilövamu.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1637250Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/746142648Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk481948Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1141471Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna901365Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.271149- 711147
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.511127Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll631123- 691027