Kauniit nuoret naiset...

MissaMuruseniOnx

...ovat upeita ilmestyksiä ja ainakin mun ihailun kohde... :) Lähinnä ajattelen siis tämmösiä 16-19 vuotiaita kauniita, hoikkia, pitkähiuksisia itsestään huolta pitäviä tytsyjä. Tuola kun ympäri maakuntaa kesäisinkin kulkee auton kanssa upeaa huomata mimmosia nuoria naisia tässäkin maassa on... ja minkälaisia hymyjä voi parhaassa tapauksessa saada kauniilta lukioikäiseltä tytötä joka on maalla kesälomaa viettämässä... Ja kaupungissa talvisin, niin monella on muodot kohdallaan upealla tavalla että pakostakin alkaa käymään mielessä kuinka mukavaa jonkun kauniin nuoren naisen kanssa olisi viettää yhdessä aikaa... ostaa lahjoja... käydä ehkä syömässä, nähdä siis silloin kun kummallekin sopisi, laatuaikaa, joskus vaikka koko viikonlopuks, ja mihin se johtaisikaan... olisi se vaan mahtavaa mutta uskon että minulle ei kohtalo ole sellaista varannut....

9

1310

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mikäs.tässä.kaivatessa

      Joo, ei naine vaatettta tarvis. Sen verra pitkän tukan vaan että rinnat peittyy. No, se oli sitä eedenin paratiisin aikaa se....

    • Niin se mielikuvitus "laukkaa " -Itse kullakin !!!

    • Niin, jos olisikin jossain nuori,nuorehko 20-45v, pitkät hiukset,nätit kasvot, 155-175cm ,leveät lanteet ja l-xl kokoa? Kaikki kauniit naiset katoaa aina talveksi sisätiloihin tai sitten ne on turisteja,kesälomalaisia, jotka vain käyvät täälläpäin(pirkanmaalla). Olisi se ihanaa viettää iltoja himoittavan naisen kanssa,mutta vaikka olen vastaillut kaikille näteille naisille,niin ehkä joku vain flirttailee ja ei sitten haluakkaan mitään seuraa,kokeilee vain ,onko menekkiä ja miesten makuun. Varattuja,upeita rouviakin olen houkutellut ja sitten viimetipassa varattu nainen sanoo, että katsotaan,on kiire kotiin. On se vaikeaa miehellä,kun alkaa olla 40-50v

      • dsrthdrt

        Ranttuus alkaa rapista kuin joulukuusi ruuneperin päivänä, tätä mukaa kun ikää ja kokemattomuutta kertyy. On se minulla aiknakin tuo kelpaavuushaitari venähtäny jo aikamoiseksi, 45 vuoden levyiseksi ehkäpä. Eli viisaria voi väräyttää yhtä varmasti 15:nen kuin 6-kypänenki


    • neelokuunillat

      Olen jo 40 kymppinen mies , tosin ei kukaan usko niin vanhaksi, eronnutkin aikoja sitten, jostain syystä elämääni on ilmestynyt noita 18v ihania, hyvin kehittyneitä tyttösiä, vaikka en ole niitä mitenkään yrittänyt pyydystelläkään.
      Niitä löytyy kapakoiden edestä kyytiä kyselemässä, tai kadulta kotiin liftailemasta, ravintolastakin joku illan upein "abi" on mukaan lyöttäytynyt. Yleensä tällainen tapaaminen on johtanut siihen, että on menty kämpille, tytöt (ah) antavat riisua itsensä muitta mutkitta ja siten voin tutustua heidän niin ihanaan fysiikkaan, voihkivat ja kiemurtelevat, kun runkkaan heitä, jos heilta kysyy, että voiko sinua panna, niin yleensä on voinut, jos ei, niin kunnioitan sitä päätöstä.
      Tämä ei ole mikään feikki, mutta en oikein ole ymmärtänyt, miksi tällaista minulle tapahtuu, ikäero kun on kuitenkin aika suuri, hienoa kuitenkin.

    • yäk

      setämiehet pysykää kaukana niistä nuorista tytöistä :DD

      • tyuityutyu

      • Naaraspuolikuu

        Tulee niistä märkäkorvistakin Miehiä aikanaan rsrsrsrsr xDD


    • asdcvdf

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      362
      4399
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1839
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1580
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1546
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1380
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1351
    7. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      205
      1345
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      53
      1333
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1225
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    Aihe