Ongelmani on,että otin dna:n sähköpostin käyttöön outlook expressiin kun on tämä dna laajakaista.Tein mielestäni ohjeitten mukaan asennuksen outlookkiin,kokeilin lähettää viestin jo olemassa olevaan sähköpostiini(surfeu),se onnistui! Sitten kokeilin surfeu:sta lähettää dna:han postia,hetken päästä tuli surfeu:hun ilmoitus epäonnistuneesta lähetyksestä! MISTÄKÖHÄN SE JOHTUU? Kävin myös katsomassa dna:n webmailissa oliko sinne tullut mitään,eipä o näkynyt! Minulla on outlookin tiliasetuksissa PALVELIN KOHDASSA POP3
SAAPUVAPOSTI MAIL.DNAINTERNET.NET
LÄHTEVÄPOSTI SMTP.DNAINTERNET.NET
Onko oikein? Entä mitä niihin portti kohtiin pitäisi laittaa? tällä hetkellä on 25 ja 110!
Tai onkohan jotain menny per........n?
Käyttiksenä on ME,jos se auttaa teitä!
Kiitos neuvoistanne!!!
Sähköposti ongelma!!!
2
324
Vastaukset
- ja laajakaista
En nyt ole aivan varma tästä mutta siellä kohdassa missä sulla on asetuksissa mail.dnainternet niin kokeilepa jos ei ole,valintaa IMAP tulevien sähköpostien valintaruutuun.
- Heikosti tietävä.
Älä koske niihin numeroihin 25 ja 110,,ne on ne jotka pitääkin olla.
Eli Outgoing Mail numero on 25 ja Incoming on 110
Siinä lukee että: Incoming POP3 Server is a 25 server.
Laitoitko käyttönimesi ja salasanan?
Nämä numerot 25 ja 110 tulevat automaattisesti kun teet yhdistyksen.
Ellei onnistunut niin tyhjää koko postin asetukset
ja alota vielä tarkkaavaisemmin.
Selvennykseksi. olen jo asunut 60 luvulta canadassa ja en tiedä mitä lukee suomalaisessa Outlook asetuksissa.
Sitten jos raskit ostaa niin on kirja olemassa josta selviää melkein kaikkiin ratkaisu,,
The Complete Reference Windows XP.
Toivon että olisi suomeksikin.
JS.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2434629Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii763065- 472473
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451777- 281753
- 801456
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘851285PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143965- 69948
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86894