On vähän jo ikävä

aikajännäjuttu

mitenkähän se nyt näin?

11

158

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • IkävöiväNainen

      Ikävä tässä itse kullakin.

    • Eikös olekkin kumma? Joskus se vaan iskee, on hiljaa hetken, ja hyökkää kun pikajuna päälle.

    • ollaanyksinvaan

      Sitten koko tilanteessa on iso ongelma, koska minulla ei ole kaipaamisen tunteita ketään kohtaan. Ongelma saattaa ola pysyvä niiden vaikeiden vuosien takia. Saattoi olla iso virhe ettei työ jatkunut siellä rakkaimmassa paikassa ja sen lisäksi ne "hylkäämiset". Onko nyt sitten pian todettava, että näinkin voi elämässä käydä ja lopettaa "auttaminen". Sen tiedän varmasti, että jos se arkisin vielä jatkuu niin se ei auta yhtään vaan päinvastoin.

      • Pakonomainen_toistelu

        Onko sulla tourette?

        Se että kirjoittaa "auttamisesta" kerran tai kaksi on normaalia mutta se että siitä kirjoittaa miljoonia viestejä useana kuukautena ja vuotena on sairaus.

        Tourette syndrooma vissiin


      • Pakonomainen_toistelu kirjoitti:

        Onko sulla tourette?

        Se että kirjoittaa "auttamisesta" kerran tai kaksi on normaalia mutta se että siitä kirjoittaa miljoonia viestejä useana kuukautena ja vuotena on sairaus.

        Tourette syndrooma vissiin

        Mikä tuossa sinun kommentoimassa kirjoituksessa viitaa touretteen?
        Tiedätkö edes mikä tourette on?
        Oletko itse saanut vasta-aikaan touretten syndrooman diagnoosin, ja nyt kuvittelet että tiedostat ja tiedät sairaudesta jotain.


      • Eisaatanaautasitäkukaan
        YksK-Nainen kirjoitti:

        Mikä tuossa sinun kommentoimassa kirjoituksessa viitaa touretteen?
        Tiedätkö edes mikä tourette on?
        Oletko itse saanut vasta-aikaan touretten syndrooman diagnoosin, ja nyt kuvittelet että tiedostat ja tiedät sairaudesta jotain.

        Jos vitun taukki jauhaa saatana neljättä vitun vuotta työpaikalla tapahtuneesta auttamisesta jotta jumalauta ei olisi tarvinnut joka helvetin ketjussa niin kyllä se saatana jo pakkomielle on

        on se nyt saatana kumma ettei se auttaminen perkele lopu ja se harakka potkita töistä vittuun kun vinkuu ettei auttaa saa. Ei sitä silloin tartte auttaa. Potku sille pyrstölle vaan ja työttömyyskortistoon sekä hullunpaperit


      • Kuuntelesitä
        YksK-Nainen kirjoitti:

        Mikä tuossa sinun kommentoimassa kirjoituksessa viitaa touretteen?
        Tiedätkö edes mikä tourette on?
        Oletko itse saanut vasta-aikaan touretten syndrooman diagnoosin, ja nyt kuvittelet että tiedostat ja tiedät sairaudesta jotain.

        ja mitä säkin siinä sitä autat. Se saatana ei apua halua. Sitähän se jauhaa neljättä vuotta joten lopeta nyt vittu se sen auttaminen palstalla tai muuten se harakka sekoaa päästään

        Hauku se alimpaan helvettiin äläkä saatana puolusta ja auta sitä

        Ei se vittu halua apua


      • Eisaatanaautasitäkukaan kirjoitti:

        Jos vitun taukki jauhaa saatana neljättä vitun vuotta työpaikalla tapahtuneesta auttamisesta jotta jumalauta ei olisi tarvinnut joka helvetin ketjussa niin kyllä se saatana jo pakkomielle on

        on se nyt saatana kumma ettei se auttaminen perkele lopu ja se harakka potkita töistä vittuun kun vinkuu ettei auttaa saa. Ei sitä silloin tartte auttaa. Potku sille pyrstölle vaan ja työttömyyskortistoon sekä hullunpaperit

        Ja tuoko on touretten syndrooman ydin?
        Sinä se olet joka hoidon puutteessa riehut ja pidät itseäsi viisaana, mutta tyhmyytesihän vaan näytät!


      • onkosenäin
        Eisaatanaautasitäkukaan kirjoitti:

        Jos vitun taukki jauhaa saatana neljättä vitun vuotta työpaikalla tapahtuneesta auttamisesta jotta jumalauta ei olisi tarvinnut joka helvetin ketjussa niin kyllä se saatana jo pakkomielle on

        on se nyt saatana kumma ettei se auttaminen perkele lopu ja se harakka potkita töistä vittuun kun vinkuu ettei auttaa saa. Ei sitä silloin tartte auttaa. Potku sille pyrstölle vaan ja työttömyyskortistoon sekä hullunpaperit

        Jos se haluaa tehdä töitä rauhassa eikä kuunnella jatkuvasti sitä "kuinka onneton ihminen on kun se on yksin, ilman parisuhdetta" juttua vuodesta toiseen. Osa ihmisistä ei pidä sinkkuna olosta, mutta kyllä pitää hyväksyä se, että jotkut pitävät. Ilmeisesti muita ahdistaa tämän henkilön puolesta ja he provosoituvat siitä hänen erilaisuudestaan ja siksi yrittävät "auttaa", mutta sitähän se ei ole hänen kannaltaan katsottuna.


      • Halooooo
        YksK-Nainen kirjoitti:

        Ja tuoko on touretten syndrooman ydin?
        Sinä se olet joka hoidon puutteessa riehut ja pidät itseäsi viisaana, mutta tyhmyytesihän vaan näytät!

        jos tuo rääkyä akka ei ole toimarinsa pokaaniseen ja työpaikka kiusaamisensa apua haluamassa ja toistaa sitä neljä vuotta 109 000 ketjussa per vuosi niin silloin sitä harakkaa ei tarvitse auttaa.

        Minusta sen rääkyminen kertoo vain siitä

        Miksi et usko kun se rääkyy siitä koko palstan täyteen?

        Vantaalle ei tarvita toimistolle apua sihteeri toimitusjohtaja asioissa

        Rääkyvä Kotka sitä rääkyy kurkku suorana


      • Iiiiiikkk
        onkosenäin kirjoitti:

        Jos se haluaa tehdä töitä rauhassa eikä kuunnella jatkuvasti sitä "kuinka onneton ihminen on kun se on yksin, ilman parisuhdetta" juttua vuodesta toiseen. Osa ihmisistä ei pidä sinkkuna olosta, mutta kyllä pitää hyväksyä se, että jotkut pitävät. Ilmeisesti muita ahdistaa tämän henkilön puolesta ja he provosoituvat siitä hänen erilaisuudestaan ja siksi yrittävät "auttaa", mutta sitähän se ei ole hänen kannaltaan katsottuna.

        Onko sitä vaikea saatana uskoa ?

        Harakka ei apua halua.

        Muistan kans tuo työpaikkakiusaamiseen liittyvän auttamisen ja jonkun juorujen levityksen työpaikalla.

        Se kirjoitteli siitä varmaan 2014 jo. Ihmeen kauan siinä saatanan työpaikassa se harakka viihtynyt vaikka kaikki vaan jumalauta auttaa sitä työpaikkakiusaamisen kanssa

        Voi saatanan saatana ku on kamalaa!!!

        Ihan hirveää että nyt työsuojeluun äkkiä soittoa!


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1479
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      462
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe