tv-kanavat tietokoneeseen

okand

millainen systeemi täytyy homma että pystyy tietokoneella katsomaan kaikki vapaasti katsottavissa olevat tv-kanavat? mulla oli joskus terra tec mutta digi uudistuksessa hävis mtv3 ja jim ,herot sun muut. toimii vain yle1, 2 teema, ava eikä muut toimi!

18

5331

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • e21e1ee13e

      Firefox.

      • okand

        ei tarvii mitään selainta pitää auki tulee signaali pikkuseen anteenniin


      • ms-faraday_kö
        okand kirjoitti:

        ei tarvii mitään selainta pitää auki tulee signaali pikkuseen anteenniin

        Heität sen pikkuisensingnaalintuottajan peltipurkkiin?


    • kertokaatietäjät

      Toinen aloittelija täällä ihmettelee, miksi leffat pätkii?
      On firefox, on flash player, mutta ehkä liian vanha, hidas kone tai nettiyhteys?
      Maksan Telialle 100 megatavun nopeudesta, mutta mittauksissa usein vain 35-50 .

      • P..vakoilurasitukselle

        Neljäs (vaikko ziljooonas) aloittelija kehoittaa poistamaan koko windowsin.
        Yhdyn kimppaan.


      • hehehehehehehe

        "Maksan Telialle 100 megatavun nopeudesta, mutta mittauksissa usein vain 35-50 ."
        Hehehe
        Operaattorit kusettavat AINA mainostaessaan ja myydessään teoreettisia nopeuksia, ja todellinen nopeus on AINA jotain aivan muuta.
        Samanlainen kusetus tullaan jälleen näkemään tulevassa 5G:ssä, kuten on jo nähty 3G.ssä ja 4G:ssä


      • tiedot-selventäisivät

        Jos kone on hidas voi kyllä olla niin ettei se kykene kunnolla Youtuben tai muitakaan videoita näyttämään.

        Minkälainen siinä on prosessori, paljonko muistia, jne tietoja ?


      • gfds

        Onko koko ajan virta päällä? Sammuta välillä ja nollaa systeemit.


      • ootkoshuomannut
        hehehehehehehe kirjoitti:

        "Maksan Telialle 100 megatavun nopeudesta, mutta mittauksissa usein vain 35-50 ."
        Hehehe
        Operaattorit kusettavat AINA mainostaessaan ja myydessään teoreettisia nopeuksia, ja todellinen nopeus on AINA jotain aivan muuta.
        Samanlainen kusetus tullaan jälleen näkemään tulevassa 5G:ssä, kuten on jo nähty 3G.ssä ja 4G:ssä

        Telia näyttää netin nopeuden eri lailla kuin Sonera.


      • vanha_tai_hidas

        Vanhemmassa/hitaassa koneessa voi oikeasti olla niin että pullonkaula netinkäytössä onkin itse koneessa. Yhdessä Samsungin Atom prosessorilla olevasta miniläppärissä missä 4G netti mokkulalla näytti 20 Mbit/s takkusi netti mutta takkusi siinä vähän kaikki muukin Windows 7:llä.

        Tuolla nopeudella ei kyllä pitäisi olla enempiä ongelmia netissä kunnollisella koneella.


    • pc-tonttu

      WinTubuttimessa mikään onnistu, ...seikka on saletti.

    • WIN-DOShit

      DVB2 vastaanotin tikku tai mötikkä!
      MyTV sitten katselu ohjelmaksi.

    • Minulla on Fritxbox 6490 kaapelimodeemi ja siinä on vakiona tv viritin ja kanavia voi katsoa VLC soittimella, tietenkin vain vapaita kanavia.

    • Nnetti

      Tarvitset nettiyhteyden.

    • tv-tikku

      DVB-T tai DVB-T2 tikku ja antenni antenniverkon kanavien katseluun.
      Tikun mukana tuleva antenni voi kyllä olla melko huono, niin että saattaa tarvita paremman.

    • Tiikerin.Raidat

      TV tikulla olen katsellut telkkaria, mutta olen jo imuroinut pari paskaksi. Ei ne kovin kestäviä ole.
      Seuraavaksi ostan PCI-E kortin, jos jonkun ostan. Mielummin striimaisin netistä, mutta maksuongelmia netflixien ynnä muiden kanssa.

      Pitää olla sitä sun tätä korttia ja kun itse on maksanut laskut suoraan tililtä ja käyttänyt käteistä koko elämänsä.

    • oikia_telekkari

      Television katseluun kyllä oikeasti kannattaa hankkia televisio.

    • Itse olen kaapelin vapaita kanavia katsonut vuosia terratekin kortilla. Linuxilla hyvä tuki TV-korteille. Terrakortit tarvitsevat kunnon antennin ja vähän säätämistä. Kenties vahvistimen jos useampia kortteja & TV. Kantaa olla tarkkana, että hankkii Linux-yhteensopivan kortin, jolla tuki kernelissä. Säästyy monelta vaivalta. Itse viritin tänään kanavat jotta sain Sup HD:n näkyviin. VDR on hyvä palvelin. TV:tä voi katsoa verkon yli kaikilla koneilla ja katseluohjelmissa on valikoimaa vlc, mplayer, kodi, .... Toki voi käyttää myös selainta hallintaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8276
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2253
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1919
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1654
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe