että Velho, tai Noita voi irroittautua ruumiista ja voi
puhua näkymättömänä niin että joku luulee psykoosipotilaaksi sua?
Onko mahdollista?
7
227
Vastaukset
- jeesusonelämä
On. Demonit puhuu ja saatana on valehtelija. Syyttäjä. Jeesus on sovitus armosta. Apostoli Paavali raamatussa kävi taivaassa . Mutta sä et tarvii noituutta vaan uskon Jeesukseen Jumalan Poikana. Kun rukoilet rukoile vapautusta noidista noitakaluista ja polta noitakirjat . Pääset vapaaksi painajaisista. Pidä risti seinällä. Jeesus mä oon syntinen päästä mut pahasta amen. Ääneen rukoile. Riivaajat löhtee Jeesuksen nimessä amen. Joissakin uskonnoissa uhrataan eläimiä ruokaa riivaajille patsaille hengille. Joissakin palvotaan uhrielukoita. OO vapaa . Harrasta liikuntaa . Tee töitä hanki oma asunto. Älä piirtele käsiin. Jeesus tykkää vapaudesta orjuudesta. Rakastu Jeesukseen. Älä katsele pahoja elokuvia. Niissä on pimeydenhenki. Risti tarkoittaa sovitusta .
- MagianTutkija
No eipä koskaa tullu rukouksiin vastausta vaikka sellasta pyysin ja mielestäni nätistikki ja olin ihan kunnon uskovainen no nytten sitten olen päättänyt vaan tutkia kaikkia uskontoja ja katsoa mihin elämä menee. Ja epäilen suuresti että kukaan velho tai noita sellaista voisi tehdä itse pientä tutkimusta sellaisella rintamalla olen tehnyt mutta ei ole mitään mikä antaisi sellaisen voiman kellekkään tullut vastaan.
- kaikkea_hyvää_
Skitsofreenikoilla ja joissain uskonlahkoissa melko yleistä, normaalisti ei.
Kannattaisi ehkä hakeutua terapiaan esim. terveyskeskuslääkärin, mielenterveyspolin kautta.
Ja muistaa syödä määrätyt lääkkeet! - arvwe
On erittäin erittäin harvinaista ja todella epätodennäköistä että näin kävisi. Kaikki muut syyt äänien kuulemiseen tutkittava siis ensin, tämä esittämäsi syy on viimeisimpien joukossa.
- NähnytJaKuullut
On mahdollista.
Kerro lisää.
Kuinkahan montaa henkisten asioiden kanssa tekemisissä olevaa on luultu psykoosipotilaaksi? (minua ainakin)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!
Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot23518015Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois
Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss6910292Vasemmistoaate on aatteista jaloin
Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?3176751Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki224519Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai483777Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen
Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.743237"Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa
Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita1132913Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen
"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen892400MTV: Timo Jutila lataa suoraa tekstiä Pippa Laukan tylystä kritiikistä tosi-tv-kuvausten jälkeen
Juti sai kuulla kyllä kunniansa Olet mitä syöt -ohjelmassa elintavoistaan! Toki olihan siinä aika paljon rasvaista syötä201597Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?
Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit181406