Onko mahdollista?

Tegugf

että Velho, tai Noita voi irroittautua ruumiista ja voi
puhua näkymättömänä niin että joku luulee psykoosipotilaaksi sua?

7

110

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jeesusonelämä

      On. Demonit puhuu ja saatana on valehtelija. Syyttäjä. Jeesus on sovitus armosta. Apostoli Paavali raamatussa kävi taivaassa . Mutta sä et tarvii noituutta vaan uskon Jeesukseen Jumalan Poikana. Kun rukoilet rukoile vapautusta noidista noitakaluista ja polta noitakirjat . Pääset vapaaksi painajaisista. Pidä risti seinällä. Jeesus mä oon syntinen päästä mut pahasta amen. Ääneen rukoile. Riivaajat löhtee Jeesuksen nimessä amen. Joissakin uskonnoissa uhrataan eläimiä ruokaa riivaajille patsaille hengille. Joissakin palvotaan uhrielukoita. OO vapaa . Harrasta liikuntaa . Tee töitä hanki oma asunto. Älä piirtele käsiin. Jeesus tykkää vapaudesta orjuudesta. Rakastu Jeesukseen. Älä katsele pahoja elokuvia. Niissä on pimeydenhenki. Risti tarkoittaa sovitusta .

      • MagianTutkija

        No eipä koskaa tullu rukouksiin vastausta vaikka sellasta pyysin ja mielestäni nätistikki ja olin ihan kunnon uskovainen no nytten sitten olen päättänyt vaan tutkia kaikkia uskontoja ja katsoa mihin elämä menee. Ja epäilen suuresti että kukaan velho tai noita sellaista voisi tehdä itse pientä tutkimusta sellaisella rintamalla olen tehnyt mutta ei ole mitään mikä antaisi sellaisen voiman kellekkään tullut vastaan.


    • kaikkea_hyvää_

      Skitsofreenikoilla ja joissain uskonlahkoissa melko yleistä, normaalisti ei.
      Kannattaisi ehkä hakeutua terapiaan esim. terveyskeskuslääkärin, mielenterveyspolin kautta.
      Ja muistaa syödä määrätyt lääkkeet!

    • arvwe

      On erittäin erittäin harvinaista ja todella epätodennäköistä että näin kävisi. Kaikki muut syyt äänien kuulemiseen tutkittava siis ensin, tämä esittämäsi syy on viimeisimpien joukossa.

    • NähnytJaKuullut

      On mahdollista.

    • Kerro lisää.

    • Kuinkahan montaa henkisten asioiden kanssa tekemisissä olevaa on luultu psykoosipotilaaksi? (minua ainakin)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1779
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1381
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1367
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1342
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1335
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1314
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1284
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe