Piipahtelijoiden paratiisi.

PattayanPiipahtelija

Pitkästä aikaa piipahdin taas katsomassa palstan yleviä kirjoituksia.

On kyllä myönnettävä, että Vuodesta 2010 ja hänen Prskärpänen ovat edelleen johtavia viihdyttäjiä palstalla.

Todella arvokasta toimintaa heiltä jaksavat lähes vuorokaudet ympäriinsä tarjota loistavaa matkailuinfoa Thaimaasta ja ajatelkaa, kyse on vain yhdestä henkilöstä kuitenkin.

Tällaisesta uhrautuvaisuudesta matkailuin hyväksi, pitäisi hänet kyllä palkita ruhtinaallisesti!

Yritystalouden kirjallisuuden Finlandia-palkinto olisi varmasti paikallaan hänelle, eikö ehdoteta?

Ai niin, eihän tuollainen olekaan sopiva, koska vääriä vero-ohjeita levittää jatkuvasti?

Pohtikaapa mikä olisi sopiva palkitseminen?

Olisiko uusi perustettava Thaimaanhuijaritarinoiden kertojien voittajapalkinto sopiva, tietysti Pattayan rakkaiden myöntämänä?

Palkinto luonnollisesti jaettaisiin suomessa, koska Maija ei ole thaimaassa.

Siinäpä mietittävää!

Piipahdan jälleen joskus, lukemassa herrojen ulosantia ja mielipiteitä lämminhenkisestä ehdotuksestani... nyt piipahdan Hooterssiin.

6

108

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lumibavvo

      Sä et paljon "onnellinen aviomies tällä palstalla piipahtele, sä asut tällä palstalla. Kuka viihdyttää vaimoasi? Ai niin se on Thaikku, ei se muista edes viime viikkosten nimiä, ne on kaikki vaan tirakkeja.

    • Patinralla

      Lerppa poistatti hädissään viestit joissa kehoitettiin olla vastaamatta näihin Lerpan loputtomiin koosteisiin ja kopiointeihin. Koettakaa olla vastaamatta edelleenkin. Tulee Lerpalle musta joulu ja muille joulurauha. Hyvää joulua kaikille Pattayalaisille!

    • MaijukkatyttiHki

      Oi ihana lerppa, tuollaisen miehen haluaisin aviomiehekseni!
      Rahaa riittää, on Hua Hinissä ja Chiang Maissa talot ja valtava condo, rahapaikalla Bangkkarissa, silloin tällöin tekisimme HD -reissun huvilallemme Phuketiin ja purjehtisimme Hua Hiniin, katsomaan, kuinka kukat voivat.
      Nyt kyllä haluan todellakin aviosiipakseni tosilerpan, minulla kun on jo seitsemän lasta, niin lerpan kanssa saan viettää rauhaisaa eloa.
      Olen varmasti sopiva sinulle, painomme ovat aika lähellä toisiamme, minulla ehkä hieman vähemmän, vain 125 kiloa. Tuollaista varakasta maailmanmiestä olen metsästänyt aviosiipakseni, mutta vielä ei tärpännyt. Nyt tärppäsi vihdoinkin! Oi armaani etunimeni on Maija, joten ymmärrät, että olemme luodut toisillemme.
      Minä myös vihaan Pattayaa, vieläpä enemmän, kuin sinä, katosihan sinne paikallisten naikkosten matkaan varakas aviomieheni, vieden omaisuuden mukanaan.
      Yhdessä lerppa armaani voimme vielä paremmin haukkua inhoittavaa Pattayaa, tulkoot meistä siis onnellinen perhe.
      Sinun oma Maijukkasi

      • jättäkääserauhaan

        Anna sen olla. Ei se tajua mistään mitään eikä muutu. Se luulee pian että olet oikeasti olemassa ja sitten hän luulee sinun ensin olevan maija, sitten 2010, sitten miekkamies, anssi, atte, teppo, tero, hanurimies ja lopulta hän on sinä ja kaikki polttavat hoffnareita niin että savu tulee kaiuttimista.


    • MaijaMeduusaa

      Minä olen se ainoa ja oikea trollimeduusa. Olen ulottanut lonkeroni jo vuosien ajan viestiketjuihin ja sairastuttanut kaikki kirjoittajat. Mitään torjuntakeinoa minun hyökkäyksilleni ei ole kukaan vielä keksinyt. Tulen jatkamaan saastuttamista hamaan maailman tappiin saakka.

    • Smurf2010

      Onko piipahtelija 2010 Maijalta viety oikeus siniseen ?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      32
      7191
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      78
      4274
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      55
      2582
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2136
    5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1679
    6. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1657
    7. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      340
      1391
    8. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      13
      1222
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      56
      1067
    10. Viikonloppua

      Oikein ihania huomenia. Pysytään positiivisina. ☕🍂🌅🧡🌞☺️❤️
      Ikävä
      76
      1030
    Aihe