Kennelrehu

Minkeli

Onko heidän tuotteensa hyväksi havaittuja? Ajattelin että jos ostaisi jauhelihaa, tulee kalliiksi kantaa kaupasta ylihinnoiteltuja 400g paketteja... Tietääkö joku missä se auto pysähtyy Espoossa?
kiitoskia etukäteen.

11

2002

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaikka...

www.kennelrehu.fi

• Lelle

Meillä ainakin maistuu, ollaan ostettu kalkkunan ja lampaan jauhelihaa ja lampaanmaksaa, toisella koissulla on nauta-allergia. Lammasjutskat haisee helvetilliselle, mutta näyttävät maistuvan. www.kennelrehu.fi löytyy aikataulut, sinne täytyy vaan soittaa ja kysyä tarkempi osoite missä pysähtyvät ja samalla voi tilata oman annoksensa etukäteen valmiiksi että varmasti saa sitä mitä haluaa. Onhan se tosiaan huomattavasti edullisempi vaihtoehto kuin marketin jauhelihat.

• vatsat eivät kestänneet heidän tuotteitaan. Yhtä mittaa ripulia. Toisten tuttujen koirien osalta ei mitään ongelmia. Itse ostan Mustista ja Mirristä naudan mahaa sellaisen kilon pötkilön ja makssa 1,90 euroa. Samassa sarjassa jauhelihaa, jota emme ole koklanneet. Kennel rehun hinnat todella edukkaat ja jos sinulla pakastin kannattaa ostaa suurempi satsi.

• Minkeli

...tätä uumoilin, iso pakastin tyhjillään. on vaan se ongelmana, että täytyy selvittää sen auton pysäkki paikka Espoossa, kun joudun linkulla kulkemaan, että onko pitkäkin matka. Ettei päällimmäiset ehi sitten kassissa sulaa.

• ninni
        Minkeli kirjoitti:

...tätä uumoilin, iso pakastin tyhjillään. on vaan se ongelmana, että täytyy selvittää sen auton pysäkki paikka Espoossa, kun joudun linkulla kulkemaan, että onko pitkäkin matka. Ettei päällimmäiset ehi sitten kassissa sulaa.

Olimme viime kesänä helsinginreissulla korkeasaaressa ja samalla kertaa kävin itärin parkkipaikalla kun kennelrehun auto oli sielä sopivasti ostin 10kg jauhelihaa ja toiset 10kg kalkkunaa. asumme turun lähitöllä ja tuotteet eivät ehtineet sulata matkan aikana! Ovat kyllä todella hyvin jäässä!

• kiitosta

Meille ainakin on useinmiten osunut niin hyvä lihasatsi, että mietin jo pistäväni sitä omaankin pataan :) Tosin aina esim lamas ei ole ollut ihan tasalaaatuista. Koirat kuitenkin tykkää :) ja vatsaongelmia ei ole ollut

• hmmm

Vilkaiseppa tuonne: www.vauhti-raksu.net
      Sieltä saa pakasteita kotiinkuljetettuna kohtuuhinnoilla.

• kennelrehun asiakas

Keenelrehua ei voi muuta kuin suositella ja palvelu erinomaista niin tilatessa kuin jakeluautossa.Tuotteet erinomaisia ja hinnat ok.

• 231164

Kennelrehun jauhista täälläkin vetelee 2 kiinalaista. Huippukamaa, suosittelen.

• Pattivom

Espoossa erittäin hyvät lihavalikoimat myös murren murkinassa. Mm. Mush, kennelpakaste, hurja, ym. Sijaitsee mankkaalla. (Myös helsingissä ja vantaalla myymälät).

• koiranparas

Olen ollut tyytyväinen. Terveisin kennelrehusta tilaava asiakas.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      165
      1434
    2. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      705
    3. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      87
      667
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      203
      558
    5. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      516
    6. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      506
    7. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      480
    8. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      112
      473
    9. toivottavasti kohta jo kohdataan

😍😍😍😍😍 sinua olen odottanut varmasti koko elämäni
      Ikävä
      25
      473
    10. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      46
      460
    Aihe