Ostin tänään uuden lenovo 510so81KL mallin koneen.Aluksi kaikki oli OK,ja youtube näkyi normaalisti..1 tunnin tauko..Kahvia join ja 6 munkkia söin.. ja Sen jälkeen kaikki videot alkoivat näkymään hidastettuna,,youtube ,areena , katsomo ym ym..WTF.. Että miten helvetissä ne hidastui,?? Aivan kuin olisi joku hidastusmodi päällä...Muuten kone toimii erinomaisesti..Onks tietoo?? mistä johtuu??
Videot näkyy hidastettuna..
perjana
4
212
Vastaukset
- perjana
Valmistajan tuotekoodi 90GB00BLMW
- selväoire
Masennuit siitä että munkit loppuivat.
- päivittäköön_vaikka
Se saattoi alkaa päivittää itseään. Anna olla rauhassa ja päivittää, jos se sitä tekee.
- taaskerrantodettuna
Windowsissa harvoin jokin toimii...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.784709- 1842043
- 1321742
- 1741353
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161221- 351076
- 78973
- 52946
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj16927Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh273904