Hyvää Joulu

Omahoit

Hyvää Joulua omaishoitajille 🎄

Ystävällisin terveisin
Yksi meistä

Itse en jaksa joulua laittaa, on vaan niin lopen väsynyt ettei jaksa edes joulu innostaa.

3

68

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yksinyössä5

      Kiitos samoin.Kyllä Joulun laittaminen on 0 tasolla.Onneksi kauniita muistoja entisistä Jouluista.

    • Väsynyhoitaja

      Hyvää Joulua myös minun puolesta. Itsellä on myös sellaset fiilikset ettei Joulu innosta millään tavalla. Olen jotain yrittänyt laitella, mutt ei ole sellasta fiilistä kuin joskus aikoinaan. Mun hoidettava ei piittaa onko joulu vai ei, hän ei terveenäkään mikään jouluihminen ollut. Hoidettavalla on lisäks ollut taas vaihteeks kärttyisiä päiviä, ne tappaa loputkin joulutunnelmista. Hänen takiaan ei edes joulukuusta ole vuosiin pystynyt laittamaan ja ei tykkää ett kynttilöitä poltetaan, ei edes patterilla toimivia kynttilöitä tykkää käytettävän. Olen myös väsynyt, on ollut monella tavalla raskas vuosi meneillään. Mutt yritetään jaksaa, Joulu tulee vähemmälläkin touhuamisella ja toivottavasti tulevat joulut olisivat parempia itsekullekin.

      • Väsynyt2

        Hyvää Joulu täältäkin kaikille raskasta työtä tekeville omaishoitajille.

        Joulutunnelmista ei ole tietoakaan täälläkään, ei vaan jaksa kiinnostaa.
        Työtä vaan on entistä enemmän vierailijoita palvellessa, mukavaa kun joku käy mutta lisätyötä siitäkin vaan saa.
        Parhain joululahja olis lepo ja hiljaisuus mitä eniten kaipaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1837
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1534
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1233
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1202
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1166
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1141
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      8
      1139
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1124
    Aihe