Ollaan taas saatu tähän kaupunkiin kauniit jouluvalot keskustaan :) Se jos mikä piristää ja tuo valoa talven pimeyteen! :)
Samalla tässä toivotan mukavaa jouluviikkoa kaikille tämän palstan rekisteröityneille lukijoille ja muille mukaville ihmisille! :)
Jk. Toivottavasti tontunkin sydän on jo pikkasen heltynyt isommmasta kiukusta ♡
Me Kokkola-alueen asukkaat ja muut :)
96
1072
Vastaukset
Se kiukku olikin ISO, kun tuli ihan useammallam-kirjaimella :]
Hyvää joulua sinullekin!❤ En ymmärrä miksi ylläpito on kokoajan poistanut minun joulutervehdys-avauksen?? Ei siinä ollut mitään väärää.. Todella outoa ja väärin..😔
Kiitos Kittie :)
Taitaa olla koneellinen poisto. Poistaa ilman syytäkin. Laitoin tulisen, mutta asiallisen palautteen ylläpidolle.
Älä välitä Kittie..💜tinttu-liina kirjoitti:
Kiitos Kittie :)
Taitaa olla koneellinen poisto. Poistaa ilman syytäkin. Laitoin tulisen, mutta asiallisen palautteen ylläpidolle.
Älä välitä Kittie..💜Minäkin olen laittanut palautetta, mutta tänään taas poistettiin avaukseni.. Ihan käsittämätöntä! Mitä järkeä on kokeellisessa ylläpidossa, joka toimii väärin??
Kittie-chihu-81 kirjoitti:
Minäkin olen laittanut palautetta, mutta tänään taas poistettiin avaukseni.. Ihan käsittämätöntä! Mitä järkeä on kokeellisessa ylläpidossa, joka toimii väärin??
Ehkä tuo koneellinen toimii vaan apuna. Onhan tuosta ollut paljon porua tuolla Suomi24-tiedotesivulla, kun usein poistuu asialliset viestit ja herjat jää..
Täytyy vaan sivuston käyttäjien antaa palautetta tuosta konejutusta, niin ehkä vähän petraavat sitä.tinttu-liina kirjoitti:
Ehkä tuo koneellinen toimii vaan apuna. Onhan tuosta ollut paljon porua tuolla Suomi24-tiedotesivulla, kun usein poistuu asialliset viestit ja herjat jää..
Täytyy vaan sivuston käyttäjien antaa palautetta tuosta konejutusta, niin ehkä vähän petraavat sitä.Toivottavasti korjaavat paremmaksi.
tinttu-liina kirjoitti:
Toivotaan niin :)
Toivottavasti. Hämmentää tämä Suomi 24 nykyään... Jotkut viestejä ei poisteta vaikka ehkä olisi syytä?
Ilmannimii kirjoitti:
Toivottavasti. Hämmentää tämä Suomi 24 nykyään... Jotkut viestejä ei poisteta vaikka ehkä olisi syytä?
Ylläpito oli vastannut että ihan käsin poistavat, mutta tekoäly on apuna. Myönsivät, että välillä tekoälylle tulee virheitä.
- talvisia_mietteitä
Kuin myös teille ihanille naisille:) Tulkaas juomaan kupponen kuumaa glögiä, täällä on höyryävä kattilallinen odottamassa rommin ja piparkakkujen kera:)
Piparkakut kelpaa, mut glögi..:} Jos sais pelkällä rommilla ;)
Mulla on tänään kyllä vaikeeta tää kirjottaminen..Kaks kertaa kirjotin gögi.. :[Glögiä en ole vielä juonutkaan tänä jouluna..😊 Rommi kyllä jää, kun en juo alkomahoolia.
Glögiä en ole vielä juonutkaan tänä jouluna..😊 Rommi kyllä jää, kun en juo alkomahoolia.
Taitaa peruuntua tuo kutsu, ku ollaan niin nirppanokkia...toinen ei ota glögiä ja toiselle ei taas kelpaa rommi :))
No viedään mekin sinne jotain tarjottavaa, niinhän saa sitten nirsoilla meidän herkuille?😃
- talvisia_mietteitä
Noh, kimurantti tilanne ratkennee helposti:) Tinttu-Liinalle tarjoan rommia ja Kittielle glögiä! Molemmat neidot lienevät tyytyväisiä?;)
- talvisia_mietteitä
Toki en ala kutsuani perumaan kun miellyttää naisseuraa on tarjolla:)
talvisia_mietteitä kirjoitti:
Kiitos kaunis!❤ Minulla on kaverit tulossa perjantaina kylään, tarjoan aina herkkuja heillekin, siis mistä tykkäävät.😊
No viedään mekin sinne jotain tarjottavaa, niinhän saa sitten nirsoilla meidän herkuille?😃
Miehetkö muka nirsoilee :] Miten ny tän sanois....Miehet on vähä niinku komposteja. Niihin uppoaa kaikki ;))
Saas nähä mitä sanot rommin jälkeen ;)))
tinttu-liina kirjoitti:
Miehetkö muka nirsoilee :] Miten ny tän sanois....Miehet on vähä niinku komposteja. Niihin uppoaa kaikki ;))
Minun mies on kyllä hyvä syömään esim. karkit, ostan molemmille, ja sitten hän syö minunkin osuuteni..😄
- talvisia_mietteitä
Kiitos kaunis!❤ Minulla on kaverit tulossa perjantaina kylään, tarjoan aina herkkuja heillekin, siis mistä tykkäävät.😊
Jouluisesta kahvipöydästä löytyy yleensä jokaiseen makuun, itse olen perinteisten joulutorttujen ystävä. Nisuäijät tekevät myös kauppaansa:)
- talvisia_mietteitä
tinttu-liina kirjoitti:
Saas nähä mitä sanot rommin jälkeen ;)))
Meinaatko että alkaisit halailemaan tämmöistä vallatonta sinkkumiestä?;)
- talvisia_mietteitä
Minun mies on kyllä hyvä syömään esim. karkit, ostan molemmille, ja sitten hän syö minunkin osuuteni..😄
Noh, makea jää täällä suunnalla vähemmälle:)
Meinaatko että alkaisit halailemaan tämmöistä vallatonta sinkkumiestä?;)
Riippuu vähän minkälaista rommia se on ;) Jos siinä on rähinärommia, niin voi käydä vähän toisin ;)))))
- talvisia_mietteitä
tinttu-liina kirjoitti:
Riippuu vähän minkälaista rommia se on ;) Jos siinä on rähinärommia, niin voi käydä vähän toisin ;)))))
Mitäpä tuosta, lähikontaktiin siinäkin pääsee kun nainen käy kurkkuihin kiinni;)
Sun täytyy pitää puoles ;)
Mitäpä tuosta, lähikontaktiin siinäkin pääsee kun nainen käy kurkkuihin kiinni;)
Nii :)) Paitsi jos tulee Justiinan tyyliin kaulimen kanssa ;))
tinttu-liina kirjoitti:
No kyl Snellmanin kinkku kruunaa jouluaterian. Mä ku oon tällainen kulinaristi nii oon huomannut et on maut kohdillaan. Mä roudaan himaanki yhden et on sit iltapalaa...
tinttu-liina kirjoitti:
Nii :)) Paitsi jos tulee Justiinan tyyliin kaulimen kanssa ;))
Kai mä lähden sit messiin ku sä meet riehuun sinne kuiteski ilman kypärii ;) Mul ku on toi kirurgin pätevyys... ;)
artagnan kirjoitti:
No kyl Snellmanin kinkku kruunaa jouluaterian. Mä ku oon tällainen kulinaristi nii oon huomannut et on maut kohdillaan. Mä roudaan himaanki yhden et on sit iltapalaa...
No eihän joulu ole joulu ilman kinkkua :) Samoin pitää olla porkkanalaatikkoa, lanttulaatikkoa sekä maksalaatikkoa ja lipeäkalaa. Lipeäkalaa tuoksun takia :)
artagnan kirjoitti:
Kai mä lähden sit messiin ku sä meet riehuun sinne kuiteski ilman kypärii ;) Mul ku on toi kirurgin pätevyys... ;)
:)) Meinaat sitten että kirurgia tarvittais..nooh...Se riippuu tietty että onko sitä rähinärommia, ku jos ei ole, niin miehet on pulassa ;))))
tinttu-liina kirjoitti:
:)) Meinaat sitten että kirurgia tarvittais..nooh...Se riippuu tietty että onko sitä rähinärommia, ku jos ei ole, niin miehet on pulassa ;))))
Siis se tarkoittaa kypärillä rintaliivejä. Eli ehkä sun kannattaa kieltäytyä... ;))
Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:
Siis se tarkoittaa kypärillä rintaliivejä. Eli ehkä sun kannattaa kieltäytyä... ;))
Rintsikat kypäriä??? :O
Hirvee nimitys :[ Juuh..Artsi saa kyllä mennä operoimaan muitte aivoja :}- talvisia_mietteitä
tinttu-liina kirjoitti:
No eihän joulu ole joulu ilman kinkkua :) Samoin pitää olla porkkanalaatikkoa, lanttulaatikkoa sekä maksalaatikkoa ja lipeäkalaa. Lipeäkalaa tuoksun takia :)
Lipeäkalaa ja kunnon valkokastiketta, nuorempi polvi taitaa tosin vieroksua tätä perinneherkkua. Tyttäriä ei kotosalla näy kun iskä kokkaa lipeäkalaa, moittivat jopa hajua;)
Lipeäkalaa ja kunnon valkokastiketta, nuorempi polvi taitaa tosin vieroksua tätä perinneherkkua. Tyttäriä ei kotosalla näy kun iskä kokkaa lipeäkalaa, moittivat jopa hajua;)
:)) Mä meinasin mainita tuon valkokastikkeen/maitokastike, mut aattelin ettei kukaan tietäis sitä kumminkaa :) Tiesikkö että sitä käytetään myös arkiruokana sillai että sen sekaan viipaloidaan keitettyjä kananmunia :)
- talvisia_mietteitä
tinttu-liina kirjoitti:
:)) Mä meinasin mainita tuon valkokastikkeen/maitokastike, mut aattelin ettei kukaan tietäis sitä kumminkaa :) Tiesikkö että sitä käytetään myös arkiruokana sillai että sen sekaan viipaloidaan keitettyjä kananmunia :)
Toki varttuneempi väki valkokastikkeen tuntee, arkiruokanakin on tullut syötyä mutta ilman munia:) Onkos suutarin lohi tuttu joulupöydästä, sitä täällä odotetaan jo vesi kielellä:)
No tota... Sä muru kyl kelpaat ilman kypäriiki ku on tollai snadisti kiinteet aivot... ;)
tinttu-liina kirjoitti:
Rintsikat kypäriä??? :O
Hirvee nimitys :[ Juuh..Artsi saa kyllä mennä operoimaan muitte aivoja :}No missä sä sit niitä pidät mä kysyn vaan... ;)
- joulumielentuoja
Laita hiirenloukku karkkipussiin:D
Toki varttuneempi väki valkokastikkeen tuntee, arkiruokanakin on tullut syötyä mutta ilman munia:) Onkos suutarin lohi tuttu joulupöydästä, sitä täällä odotetaan jo vesi kielellä:)
Ei ole tuttu..Piti oikein googlettaa..Aika outo nimi jos se on kumminki silakkaa...
artagnan kirjoitti:
No missä sä sit niitä pidät mä kysyn vaan... ;)
No en ainakaa kypärissä... :P
Mun piti oikeen miettiä, että miten ihmeessä joku voi sanoa niitä kypäriks, ku kypärähän on melkeen aina kova ja rintsikat on pehmeet..Sit mulla sytty lamppu pään päällä :))
Mä hoksasin, että SÄ varmaan luulet rintsikoita koviks, ku et ole ikänäs ees päässy koskemaan semmosiin ;))))) Osuinko oikeeseen? ;))tinttu-liina kirjoitti:
No en ainakaa kypärissä... :P
Mun piti oikeen miettiä, että miten ihmeessä joku voi sanoa niitä kypäriks, ku kypärähän on melkeen aina kova ja rintsikat on pehmeet..Sit mulla sytty lamppu pään päällä :))
Mä hoksasin, että SÄ varmaan luulet rintsikoita koviks, ku et ole ikänäs ees päässy koskemaan semmosiin ;))))) Osuinko oikeeseen? ;))noi jäbän tuunaamat rintsikat tuppaavat kyllä olemaan semmosia korppu kovia. jospa se artsi niitä meinaa.. ;)
- talvisia_mietteitä
tinttu-liina kirjoitti:
Ei ole tuttu..Piti oikein googlettaa..Aika outo nimi jos se on kumminki silakkaa...
Lienee suutarit olleet köyhää kansaa joilla ei ollut varaa loheen, oletettavasti silakka noin käsiteltynä korvasi lohen pitopöydässä. Varsin herkullista se kuules on, katanko joulunpyhinä kahdelle?;)
temmirauta kirjoitti:
noi jäbän tuunaamat rintsikat tuppaavat kyllä olemaan semmosia korppu kovia. jospa se artsi niitä meinaa.. ;)
Ahaa..eli lehmien rintsikat..Artsilla on siis kokemusta vaa ammujen tissivarusteista..:]
Lienee suutarit olleet köyhää kansaa joilla ei ollut varaa loheen, oletettavasti silakka noin käsiteltynä korvasi lohen pitopöydässä. Varsin herkullista se kuules on, katanko joulunpyhinä kahdelle?;)
Ööh..sori, mut raaka kala ei vaa uppoa muhun..no ehkä sushina..vai miten se kirjotetaankaan :}
Meitsiltä jouluinen muisku salarakkaalle ja rapsutuksia puudelille.. :-) ❤️️💕
butch-cassidy kirjoitti:
Meitsiltä jouluinen muisku salarakkaalle ja rapsutuksia puudelille.. :-) ❤️️💕
Kiitos!😘
No duunis menee viel tää viikko mut sit mä suuntaan stadiin joulun viettoon... :)
tinttu-liina kirjoitti:
Ai sä lähet sinne..Varmaankin mukavaa ottaa kunnon irtiotto arjesta :)
No parisen päivää mä siel oon ja sit otan skidin messiin tsiigailemaan landee... :)
- hyvää_joulua
Onkos väki kiertänyt joulumarkkinoita, niissä pääsee hyvin tunnelmaan. Leivonnaisia on tarjolla valmiina ja perinteisiä joulukoristeita. Pukinkonttiin löytyy villasukkia ynnä muuta.
- meni_ohitse
Järjestettiinkö tänä vuonna vanhan ajan joulumarkkinoita Kirkonmäellä?
Eipä ole tullu käytyä. :) Tulee leivottua itse ja syyllisenä myönnän, että lahjatki on ihan kauppakamaa kaikki :P
- Sulakkeet_palaneet
Tosirealisti on häipynyt kuin maan nielaisemana. Onko ukko jälleen ohitusleikkauksessa vaiko suku laittanut stopin sekoiluille. Taitaa jäädä Kokkojärvi kaivamatta?
juu..huomioin myös ettei ole Ressu paljoo hahatellu täällä. Noh...toivottavasti ei kumminkaa mitään vakavaa ole ihan läheisiäkin ajatellen.
Ja sanonpa senkin ny täs samalla, että täällä on paljon pahempiki tapaus ku Ressu..- hyvä_neuvo
tinttu-liina kirjoitti:
juu..huomioin myös ettei ole Ressu paljoo hahatellu täällä. Noh...toivottavasti ei kumminkaa mitään vakavaa ole ihan läheisiäkin ajatellen.
Ja sanonpa senkin ny täs samalla, että täällä on paljon pahempiki tapaus ku Ressu..Käsinukkeako tarkoitat, tuota jolla on pakkomielle nähdä moni henkilö yhtenä, musta sinisenä jne? Jätä omaan arvoonsa, heppu on mentaalitapaus.
hyvä_neuvo kirjoitti:
Käsinukkeako tarkoitat, tuota jolla on pakkomielle nähdä moni henkilö yhtenä, musta sinisenä jne? Jätä omaan arvoonsa, heppu on mentaalitapaus.
Just se..
Kyllä sitä useinki osaa jättää omaan arvoonsa, mut joskus ku on ollu valmiiks kakka päivä, niin silloin ei vaa jaksais :[
Uskokaa tai älkää, mutta mulla on ihan äärettömän supersalaista tietoa Toljanterin olinpaikasta!!! Istuin viime Jouluna niin kauan aikaa Joulupukin sylissä, että hän lupasi antaa mulle tarkkaan varjellun seurantakoodin. TA-DAA!!! Älkää sitten nielaisko glögiä väärään kurkkuun... (◉_◉✿)*:・゚✧
http://surprisse.com/muscards/view/2015/02/10/6sfs05391o091f5s74a429caaa1980dl.gifNo huh.. :] Noi laskee verenpainetta ku vähä paijaa. Toivottavasti se auttaa kiukkua laantumaan...ees pikkasen :]
tinttu-liina kirjoitti:
No huh.. :] Noi laskee verenpainetta ku vähä paijaa. Toivottavasti se auttaa kiukkua laantumaan...ees pikkasen :]
Mä näin täs yks päivä täällä netissä kuvan missä joku tonttu näytti keskaria..Ettei vaa ollu tää meidän kiukkutonttu :]
- talvisia_mietteitä
Löytyiskös semmoista giffyä jossa ohimoilta harmaantunut ukko pitää kiinni pukin porovaljakosta? Oli allekirjoittaneen kunniatehtävä vuosikausien ajan, haikeana noita jouluja muistelen:)
Tuon seurantakoodauslaitteen annoin TonttuHarhaanjohtajalle jo kuukausia sitten...
Itse olen keskittynyt massiiviseen kiltteystarkkailuun ympäri maailman vastaavan ylitarkkailijan 'vaatimattomassa' roolissa. Tuon homman hoitamiseen kuluu multa aikaa lähes 25 tuntia vuorokautta kohden joten tänne en ole joutanut paljon vilkuilemaan.
Vapaa-ajallani olen toki suorittanut tarkkailua palstan tyttöjen kulmilla ja nyt on pakko tunnustaa että kovasti teillä on parannettavaa: Ariel, Kittie, Tinttu ja Ilmannimi: ei saa kirota joka ikinen päivä:( Ja tontun harhauttelu vähissä vaatteissa ei vaan toimi, olen NIIN sitoutunut työhöni ja sen velvoitteisiin...HerraToljanter kirjoitti:
Tuon seurantakoodauslaitteen annoin TonttuHarhaanjohtajalle jo kuukausia sitten...
Itse olen keskittynyt massiiviseen kiltteystarkkailuun ympäri maailman vastaavan ylitarkkailijan 'vaatimattomassa' roolissa. Tuon homman hoitamiseen kuluu multa aikaa lähes 25 tuntia vuorokautta kohden joten tänne en ole joutanut paljon vilkuilemaan.
Vapaa-ajallani olen toki suorittanut tarkkailua palstan tyttöjen kulmilla ja nyt on pakko tunnustaa että kovasti teillä on parannettavaa: Ariel, Kittie, Tinttu ja Ilmannimi: ei saa kirota joka ikinen päivä:( Ja tontun harhauttelu vähissä vaatteissa ei vaan toimi, olen NIIN sitoutunut työhöni ja sen velvoitteisiin...Se oli muuten Puklu, joka puhui rumia!!! Ja sekin tuhmuus johtui pelkästään siitä, että meidän kotona tapahtui oikosulku :(( Siis olimme ihan varmuuden vuoksi pukeutuneet "äärimmäisen kiltteyden osoitus" -asuihin, kun Puklu päätti korostaa itseään vielä yhdellä valosarjalla. Mun suusta pääsi korkeintaan, että voihan räkä, koska multa tuli aivastus täsmälleen samaan aikaan. Enkä todellakaan yritä narrata sua lahjojen toivossa... (◔_◔❀)♫♪♪
Jos sua sattuu huvittamaan, niin voit katsoa linkistä meidän asuja, sillä niistä ei ole enää jäljellä muuta kuin läjä kärynneitä johtoja... :((
https://ae01.alicdn.com/kf/HTB1ojzYLVXXXXaLXFXXq6xXFXXX4/full-color-led-bra-Handmade-Led-underwear-luminous-costume-stage-dj-sexy-clothes-led-costume-party.jpg- oot_kuuma_päiväuni
Se oli muuten Puklu, joka puhui rumia!!! Ja sekin tuhmuus johtui pelkästään siitä, että meidän kotona tapahtui oikosulku :(( Siis olimme ihan varmuuden vuoksi pukeutuneet "äärimmäisen kiltteyden osoitus" -asuihin, kun Puklu päätti korostaa itseään vielä yhdellä valosarjalla. Mun suusta pääsi korkeintaan, että voihan räkä, koska multa tuli aivastus täsmälleen samaan aikaan. Enkä todellakaan yritä narrata sua lahjojen toivossa... (◔_◔❀)♫♪♪
Jos sua sattuu huvittamaan, niin voit katsoa linkistä meidän asuja, sillä niistä ei ole enää jäljellä muuta kuin läjä kärynneitä johtoja... :((
https://ae01.alicdn.com/kf/HTB1ojzYLVXXXXaLXFXXq6xXFXXX4/full-color-led-bra-Handmade-Led-underwear-luminous-costume-stage-dj-sexy-clothes-led-costume-party.jpgSut kun saisi kaunokainen..............
- Mullekki_kelpais
oot_kuuma_päiväuni kirjoitti:
Sut kun saisi kaunokainen..............
Tuossa tytössä on taikaa, sai alfauroksenkin ulos piilostaan :D
- heti_valmiina
Se oli muuten Puklu, joka puhui rumia!!! Ja sekin tuhmuus johtui pelkästään siitä, että meidän kotona tapahtui oikosulku :(( Siis olimme ihan varmuuden vuoksi pukeutuneet "äärimmäisen kiltteyden osoitus" -asuihin, kun Puklu päätti korostaa itseään vielä yhdellä valosarjalla. Mun suusta pääsi korkeintaan, että voihan räkä, koska multa tuli aivastus täsmälleen samaan aikaan. Enkä todellakaan yritä narrata sua lahjojen toivossa... (◔_◔❀)♫♪♪
https://ae01.alicdn.com/kf/HTB1ojzYLVXXXXaLXFXXq6xXFXXX4/full-color-led-bra-Handmade-Led-underwear-luminous-costume-stage-dj-sexy-clothes-led-costume-party.jpgSähkömiehen palveluja, tarjolla 24/7;) Vinkkaa jos yhteystiedot kiinnostaa, vaihdan sulakkeet jne. oion oikosulut jne..
https://ae01.alicdn.com/kf/HTB1ojzYLVXXXXaLXFXXq6xXFXXX4/full-color-led-bra-Handmade-Led-underwear-luminous-costume-stage-dj-sexy-clothes-led-costume-party.jpgPukluko se on puhunu rumia..hyi Puklua..heti pesemään suu saippualla! :}
tinttu-liina kirjoitti:
Pukluko se on puhunu rumia..hyi Puklua..heti pesemään suu saippualla! :}
Tarkoittanet Untuvikkoa kaiketi.. ;-D
Mullekki_kelpais kirjoitti:
Tuossa tytössä on taikaa, sai alfauroksenkin ulos piilostaan :D
Jepulista vaan :-) Meitsikin on ollut sen vuoksi hurmiossa viimeiset 17 vuotta. On kuin unelma naiseksi paitsi suuttuessaan..
ompa täällä jäbänki vaatimattomassa tuvassa komian sorttiset jouluvalot ku toi meidän typykkä kulta kävi vähä laittamassa paikkoja nätiksi. kuusiki oli ilmaantunu sekä tuoretta rusinapullaa. täytyypi tässä toivottaa kaikille tasapuolisesti joko riehakasta joulua tai sitte joulurauhaa. kumpi vaan enempi tuntuu kotosalta. aattona vedetään taas pukin kamppeet päälle ku on tuota lahjojen jakoa typykän kans luvassa.. :)
Olipa mukava nähdä Temminki nikkiä näin pitkän ajan jälkeen. Tosi hienoa että sä olet saanu sinne joulua.
Mukavaa joulua sullekki.
- Soihdut_sammuu
Onkos kellään teistä hyvää glögireseptiä, kysyn täältä, kun olette palstan ainoat tervejärkiset. Kaupan litkut on nyt nähty.
- hyvää-on
VINETTOA ja RUSINOITA!
- Soihdut_sammuu
On kai noita. Meinaan vaan että joku olisi testannut ja hyväksi havainnut. Kaikkihan netissä omaansa parhaana mainostaa, martat sun muut.
No meitsikin on saapunut höyryävien lihapatojen ääreen elikkä hyvän joulun toivotukset myös täältäkin käsin. Tässä parhaillaan piparkakkutalon seinämiä paistelen ja taikinaa maistelen kun parempi puolisko on hyvinansaituilla päiväunilla. Saunakin on lämpenemässä jo.. :-)
Hittolainen kun hiukkasen reunoilta kärähti.. :-O
tinttu-liina kirjoitti:
No toivottavasti et saa piiskaa siitä hyvästä :]
No homma korjaantuikin raastinraudalla varsin näppärästi elikkä kyllä tästä näköjään kunnialla selvitään.. ;-)
butch-cassidy kirjoitti:
No homma korjaantuikin raastinraudalla varsin näppärästi elikkä kyllä tästä näköjään kunnialla selvitään.. ;-)
No hyvä..Mä jo vähä pelkäsin sun puolestas :}
- ei_mahiksia_muuhun
tinttu-liina kirjoitti:
No hyvä..Mä jo vähä pelkäsin sun puolestas :}
Tuolta neitokaiselta ottaisi lättyyn milloin vaan.
- unohtui_äsken
Jouluntoivotukset erikseen vielä palstan sydämmelle! Olet laatunainen:)
ei_mahiksia_muuhun kirjoitti:
Tuolta neitokaiselta ottaisi lättyyn milloin vaan.
No ohoh..:} Että ku kaunis laatunainen pätkii simmut mustiks, nii se ei satu sit varmaan yhtään :))
Vai meneekö tuo vähä semmosiin nahka ja ruoskajuttuihin :))))))
Sori sit vaa kaikille..vähä likasta juttua näin joulun alla :]- eilinen_ujo_mies
tinttu-liina kirjoitti:
No ohoh..:} Että ku kaunis laatunainen pätkii simmut mustiks, nii se ei satu sit varmaan yhtään :))
Vai meneekö tuo vähä semmosiin nahka ja ruoskajuttuihin :))))))
Sori sit vaa kaikille..vähä likasta juttua näin joulun alla :]Otan lättyyn jos hän huolii fb-kamuksi tms. Alatko puhemieheksi vai onko epätoivon merkki? On mielessä yötä päivää, 24/7. Ollut jo pitkään..
Sydämmellinen laatunainen = sinä:) eilinen_ujo_mies kirjoitti:
Otan lättyyn jos hän huolii fb-kamuksi tms. Alatko puhemieheksi vai onko epätoivon merkki? On mielessä yötä päivää, 24/7. Ollut jo pitkään..
Sydämmellinen laatunainen = sinä:)Ai minä?? :} Ööh..ihan tässä karahti paloauton värikseks ;))
Niin mielelläni ku auttaisinki, niin tiiät varmaan jo etukäteen ettei musta ole apua tuossa tilanteessa.. :[
Toivotan sulle kuitenkin..kaikesta huolimatta.. Mukavaa Joulua :)- talvisia_mietteitä
tinttu-liina kirjoitti:
Ai minä?? :} Ööh..ihan tässä karahti paloauton värikseks ;))
Niin mielelläni ku auttaisinki, niin tiiät varmaan jo etukäteen ettei musta ole apua tuossa tilanteessa.. :[
Toivotan sulle kuitenkin..kaikesta huolimatta.. Mukavaa Joulua :)Noh, pojalla on erinomainen naismaku laatunaisia koskien, yllä olevaa tässä arvioin erityisesti;)
- kaikkiyksi_yhtäaikaa
Pitääkö se taas taukoa pastalta? ;D ;D ;P
- näin_se_vaan_menee
Yksinäiset luuserit näillä palstoilla palloilee joulupäivänä, muilla on perheet ja kumppanit.
- totta-ain
näin_se_vaan_menee kirjoitti:
Yksinäiset luuserit näillä palstoilla palloilee joulupäivänä, muilla on perheet ja kumppanit.
Se kait bannattiin jo aatonaattona eikä ole ensimmäinen kerta.
Voikaa hyvin. Toivottavasti teille kuuluu hyvää
Pitäkää hauskaa. Nauttikaa. Olkaa onnellisia
Kittielle paljon terveisiä... Hymyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1307054Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631654310Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen533432Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4913069Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2932060Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361723Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201631- 911553
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1751461Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151416