Minulla oli sinulle,
sinua varten,
tuhat suudelmaa,
tuhat syleilyä
sinua odottamassa.
Mutta ei ole paikkaa
mihin ne panisin.
- Ehkä ne sentään
kelpaavat roskiin.
Roskia
3
299
Vastaukset
- mullekin kelpais...
säästät ne ! ja sit kun kohtaat se oikean, ne entistä tulisempina leiskuvat!
- n52
pikkuisen pirullinen(minusta).
- sama
Kivuudesta en tiedä, mutta täytyy tunnustaa, että niihinkin runoihin, jotka pyrkivät kuvaamaan vain surua ja menetystä, ilman toisen loukkaamisen tarkoitusta, silti helposti tulee jokin vivahdus muista samanaikaisista tunteista kuten pettymyksestä ja ehkä katkeruudestakin.
Silti, olen yrittänyt jättää runoistani pois negatiiviset sanat ja ajatukset - niitä on jo tarpeeksi - jopa niin, että niitä käsittelevässä runossa toinen, lukija ei niitä näe, toivottavasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 371966
- 49836
- 84831
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7701Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35691Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27600- 60519
- 43467
Porukkaa ku pipoa
Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel28459Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap76441