mikä on kun sonyn T1 kameralla ei saa tarkkoja kuvia. kamera on viikon vanha ja olen yrittänyt ja säädellyt mutta mikään kuva ei ole onnistunut.
terävyys puuttuu kaikista kuvista ja kuvakohinaa jokaisessa.
tietääkö joku jotain näistä asetuksista?
kuvakoko on vitosella ja fine mutta mikään ei onnistu.
tai onko vaan niin että tämä on liian pieni kamera ja sioksi käsi aina tärähtää kuvia otettaessa? kiitos etukäteen vastauksista.
sony T1:sen
omistajat!
3
972
Vastaukset
- minä
lisäisin vielä kysymykseen että kamerassa on 512 memory stick pro duo muistikortti.
onko sillä mitään väliä kuvanlaatuun onko se pro duo vai pelkkä duo? - L&M
MOI, ei ole mulla ollut oheista ongelmaa. Onko sulla täytesalama päällä ja onko se näytön vasemman alalaidan kuvausasetuksessa (kukankuva = lähikuvaus) pois? Muistikortilla ei varmasti ole merkitystä mikäli sulla on riittävästi pixeleitä pelissä (eli yli mega).
- Nyt toimii
Osa sonyn kameroista viallisia, itse palautin kun kuvat paskoja, nyt toimii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1817617
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes883599- 592454
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se721589Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3741504Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201406- 571393
Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171091Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791040Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841038