Minulla on turvakielto ja minun lakimies vahingossa lähetti toiselle puolelle minun paperit missä on minun osoitteeni josta olen hänen takia hakenut turvakielto ... Mitä tässä vaiheessa pitää tehdä muuta kun pakko se väkisin muutto tehdä mutta kun on niin vakava tilanne että en tiedä mitä teen koska sen turvakielton hakeminen oli se kun toinen puoli uhkailee tappamiseen ja ns edelleen hän etsii minua jne.. Ja prosessi on käynissä. Niin onko mitään neuvoja tai onko teillä tullut vastaava tilanteelta? .
Turvakielto
5
520
Vastaukset
- juristikin
Vartijatasoiset eivät ole oikeutettuja turvakieltoon.
- Anonyymi
Kyllä minulla on turvakielto ollut jo yli 10 vuotta vartijana.
Olisin yhteydessä tietosuojavaltuutetun toimistoon:
https://tietosuoja.fi/etusivu
Tosin sieltäkin saa jonkun ympäripyöreän huuhaa vastauksen, jolla et tee mitään... Suomi on Suomi. Kai se muutto on ainoa järkevä. Ja vaihda juristia! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä minulla on turvakielto ollut jo yli 10 vuotta vartijana.
Olisin yhteydessä tietosuojavaltuutetun toimistoon:
https://tietosuoja.fi/etusivu
Tosin sieltäkin saa jonkun ympäripyöreän huuhaa vastauksen, jolla et tee mitään... Suomi on Suomi. Kai se muutto on ainoa järkevä. Ja vaihda juristia!Juristin moka oli kyllä käsittämätöntä huolimattimuutta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juristin moka oli kyllä käsittämätöntä huolimattimuutta.
Kerran eräs hörhö uhkasi tappaa minut kun kävi päälle. Viikon päästä sanoi maksavansa eestiläisille 10 000€ siitä, että leikkaavat pääni irti ja kävi toisen kerran päälleni. Syyttäjä vei jutun käräjille ja poliisi antoi syytetylle nimeni, hetuni, osoitteeni, puhelinnumeroni yms. tiedot. Minä sain jopa syytetyn puolisonkin vastaavat tiedot ja heidän auton valmistenumeronkin. Oli Turun poliisin mukaan normaali käytäntö 2010. Eli kun minut uhattiin tappaa ja palkkamurhata antoi poliisi syytetylle nimeni ja osoitteeni ja identiteettivarkauksien helpottamiseksi hetuni. Kyse ei ollut huolimattomuudesta tosin vaan tarkoituksellinen teko, koska kuten sanoin oli kyseessä "normaali käytäntö".
- Anonyymi00006
Noin minunkin lakinainen teki ja sitten kun juttu oöi oikeudessa ohi bongasin hänet vastapuoöen lakitoimiston sivuilta työntekijänä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimedia: Räsänen vei Lindtmanilta pääministerin paikan
Lisäksi suomalaiset ovat innostuneet tuhlaaman, koska kuluttavat inflaation verran enemmän rahaa. Eikö porvarimedialla833113Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana
Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "652663SE TAPAHTUI - Pekka Aittakumpu: Avioero
Perussuomalaisten kansanedusta Pekka Aittakumpu käy parhaillaan avioero prosessia. Aittakumpu on siviiliammatiltaan past1352659Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy51964Anita ei saanut Heikkiä pihalle
Kemijärven kaupunginvaltuusto ei tehnyt tietoisesti laitonta päätöstä. Heikki johtaa kaupunginhallitusta yhäkin.931584Martina Aitolehden rinnalla nähty Matias Petäistö yllättää - Uusi aluevaltaus TV:ssä!
Matias Petäistö on tuttu Erikoisjoukot-realityn tiukkana kouluttajana. Hän on myös tuttu näky Martina Aitolehden parina,341336Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1061078Huulitäytteet ja tekotisssit
Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä871058Emotionalisuuden puute.
Joillain ihmisillä ei vain ole sitä "jotain". Heille kaikki täytyisi "vääntää" rautalangasta. Mutta heistä ei vaan o2001048Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m861004