Teuvo Hakkarainen näyttää naisille kaapin paikan

IkuisestiPS

Jos nainen ei suutele sitten sitä suudellaan. Monet naiset odottavat, että mies tekee aloitteen. Karismaattiselta Teuvolta ei puutu rohkeutta aloitteen tekemiseen.

31

394

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ViitasaarenKuningas

      Teuvo on MIES.

      • heikoillajäillä

        Taidat olla sovinisti.


      • Joku.Nisti
        heikoillajäillä kirjoitti:

        Taidat olla sovinisti.

        Ei Teuvon äänestäjät tiedä mikä on sovinisti.


      • juuuujuuuuuu
        heikoillajäillä kirjoitti:

        Taidat olla sovinisti.

        Ja feministit haluaa Suomeen naistenahdistelijoita lisää, raiskaajia ja pedofiilej DDD


    • Vera Ruoho on Poliisi entiseltä ammatiltaan,Taekwondossa myös pärjännyt aika korkealla tasolla,Selkään ois Teuvolle tullut jos ois kyseessä oleva nainen vain halunnut

      • nyt.on.mies

        Haha, naiset eivät Teuvon silmille hypi.


      • NytOnMennytMies
        nyt.on.mies kirjoitti:

        Haha, naiset eivät Teuvon silmille hypi.

        Teuvoa täytyy vain sääliä. Pienenä ollut liian vähän leikkikaluja ja vanhana liian vähän järkeä.


    • jury1

      Teuvo siirtyi itse kaapin taakse saatuaan vakavan varoituksen. Kyllä on tyhmä ihminen, ei opi, vaikka opetetaan.

    • x_toimittaja

      Teuvo on vaan väärässä puolueessa, siitähän tässä on kyse.

    • Sovimies

      Teuvo tulee saamaan äänivyöryn ens ek-vaaleissa. Mokoma metoo-pihtari Ruoho tulee putoamaan.

      • TsuususTs

        Oon samaa mieltä, äänivyöry odottaa. Miehiä on liikaa "lyöty" tässä maassa. Ruoho teki akkamaisesti kun ei näyttänyt Teukalle kaapin paikkaa, eikä edes tehnyt rikosilmoitusta oma-alotteisesti. Hiukan meni pohja "mee-too" kampanjasta.


    • HomotAlas

      Hyvät tissit tuolla Veeralla. 👍 Ja mitä se muka semmonen on ettei mies muka enää saisi pillua vongata?

      • Äly.hoi

        Teuvo on barbaari. Fiksu mies ei käyttäydy noin ja vielä sellaisessa paikassa ja seurassa.


      • JungJungnerMan

      • HerrasmieshänHän
        JungJungnerMan kirjoitti:

        "Ja mitä se muka semmonen on ettei mies muka enää saisi pillua vongata? "

        Ai, Jungneriltako?
        http://www.iltalehti.fi/kotimaa/201712192200616099_u0.shtml

        Teuvo ei ole turhan tarkka sukupuolesta, reikä kuin reikä kelpaa. Mikael on ihan komea mies, ja Teuvokin sen on jo huomannut. kumma ettei Mikaelille kelvannut.


    • Johanna37

      Hahhah!
      Se on kuulepas eri juttu kun komea mies hienovaraisesti viettelee naista, ja sitten ottaa voimakkaille käsivarsille, ja painaa huulensa naisen huuliin!

      Mutta kun känninen äijä örveltää ja lääppii, sössöttää viinahuuruista hönkää naiseen päin ja sitten ottaa niskasta kiinni ja suun painaa naisen suuta vasten, hyi hitto...
      Ja sitten seuraavana päivänä sanoo ettei muista mitään! Ei tuommosesta saa naistenmiestä tekemälläkään.

      Mikä suuri casanova tämmöinen on! Ei ole, turha ihailla.
      Ja yks juttu: ainakin kuvissa Hakkaraisen hampaat ovat hirveen näköiset, epätasaiset ja mustuneet. Eikö kansanedustajille ole tarjolla hammashoitoa? Ja eikö Teuvolla ole varaa kustantaa itselleen valkaisua?
      Ja tuommosella suuvärkillä suutelee väkisin naisia!

      • siihentottuu

        Ei Jungner ainakaan sen suuta ole haukkunut ,limaisuutta vähän oudoksui.


    • lima.nuljaska

      puusta puonnu a.pina ei mitään käytöstapoja. naisella on oikeus henkilö kohtaiseen koskemattomuuteen.

      • Ojassa_on

        Teuvo on sen tyylinen mies, ettei kyllä sovi mihinkään oikeaan puolueeseen. Sahatyömiehenä saattaa olla teuvo parhaimmillaan. Tai ojan kaivuussa.


    • teuvofani

      Olen kanssa ihmetellyt tuota pihtaria. Onkohan lesbo?

      • Johanna37

        No kuka nainen ei kieltäytyis örveltästä kun on kyse?
        Ja kun miekkonen lähentelee toisia miehiä kuten Jungneria!

        Siinä teillä miesten mies, sananmukaisesti!


      • Säälionsairautta

        "Olen kanssa ihmetellyt tuota pihtaria. Onkohan lesbo? "

        Eipä taida oikeat naiset Teppanalle syttyä. Puutteessa joutuu känniläinen persu olemaan, ei nykyään niin vaan säälistä jaeta.


      • ei_tarkoita

        Onko nainen muka heti lesbo jos ei syty kaikille miehille? Vasta kysymys teille miehille että kiinnostaisko teitä kaikenlaiset naiset esim jos nainen on ympäri päissään ja yrittää suudella? Onko mies muka sitten homo jos ei kaikki naiset häntä kiinnosta? No minä sanon naisena että ei se jos naista ei kaikki miehet kiinnosta tarkoita että on lesbo. Eikä mies ole homo jos ei kaikista naisista pidä.


      • Ihmetellä.täytyy

        Tuohan on tyypillinen vastaus miehiltä. Jos ei kiinnosta, niin on pihtari, lesbo tai ei ymmärrä omaa parastaan. Sama vastaus tuli jo kymmeniä vuosia sitten, mutta eiköhän nuo kirjoittajat ole melko nuoria? Ikävä juttu, jos miespolvet vaihtuvat, eikä asnteet vaan parane.


    • janomiesz

      Panomies ei puhu vaan pussaa!

      • MikaEiPussaa

    • Teuvo otti hommafoorumin tyylin ja alkoi homoilemaan.

    • Ei.järjen.häivää

      Teuvon käytös on sopimatonta, eikä kunnioita naista, naisrauhaa, metoo -kampanjan sanomaa tai mitään muutakaan. Kaiken kukkuraksi tuollaisella näkyvällä paikalla hän on esimerkkinä mm. maahanmuuttajien laumoille, joille yritetään kaikin keinoin viestiä, että Suomi on tasa-arvoinen maa. Täällä vallitsee naisrauha, eikä naisiin (muihin ihmisiin) saa koskea ilman lupaa. Teuvo hyökkää suorastaan kyseisiä arvoja vastaan ja antaa aivan väärän kuvan esimerkillään.

      • ei_tarkoita

        Minä naisena en tykkää kun humalainen mies lähentelee liikaa. Enkä tykkää siitä jos käyn baarissa ja en huoli mieheltä juomaa että suuttuu siitä minulle. Minä maksan itse juomani koska ilmaista juomaa ei ole olemassakaan. Eikä tämä siltikään tarkoita että olisin lesbo. Haluan olla tilanteessa tasa vertainen ja itse päättää omista rajoista. Mieluummin pihtari maine kun yhden yön juttuja joista en välitä ollenkaan. Ei ensi treffeillä tarvitse mennä toisen kotiin asti. Haluan tutustua mieheen ennen kun alan pussailemaan... Minusta jo pussailuun pitää olla tunteita toista kohtaan. Eikä ensimmäisellä treffeillä edes toista tunne lainkaan.

        Me haluamme pitää suomessa ne oikeudet jotka olemme aikoinaan saaneet ja itse määrätä kehostamme.


    • HyväJakaaVähästään

      Olishan toi Veera Ruoho nyt voinut hiukan säälipillakkaa antaa, vaikka siivouskomerossa, mutta kun kokoomuslainen on niin ei silloin kiinnosta toisten hätä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      83
      1868
    2. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Maailman menoa
      240
      1749
    3. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      92
      1562
    4. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      110
      1368
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      168
      1131
    6. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      64
      1093
    7. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      32
      932
    8. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      62
      926
    9. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      866
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      97
      860
    Aihe