Toyotat murkaantuvat pahasti...

ToyotanTestinuket

ncap kolaritesteissä...Toyota kuskit siis ovat toyotalle eläviä testinukkeja.

19

275

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JälkiIlmoitus

      Otsikossa piti sis lukea:Murskaantuvat...

    • RuskeaPöllähdys

      Ja tilanne on kaamean kun kori on pehmeä jo 2-3 vuotiaana.

    • Ruahahahahahaa
      • Palannutentiseen

        Tuostahan olisi audin omistajien helppo poimia varaosia autoonsa. Valmiiksi ittotettuna.
        Me Toyotan omistajat voidaan lyödä luu kurkkuun jokaiselle vaahen haihattelijalle ja se on helppo tehtävä kun muut ei ylety edes lähellekkään toyotan laatua.
        On mukamas turvaton ja ruostuu.. Jopa itsetunnostakin joku jo avautui,mutta avautuja ei ole tiedostanut sitä että autolla ei itsetuntoa nosteta, eikä sitäkään jos koulussa kiusattiiin.
        Itsetuntoa ja voi kehittää ja auton valinnassa kannattaa olla realisti. Molempiin tapauksiin on tietysti olemassa lääkkeitäki n,mutta ne voivat huonontaa tarkkaavaisuutta liikenteessä.


    • avemään

      ompa kummallinen aloitus. uusi Toyota Yaris on ncap tulosten mukaan turvallisin auto. avensis, corolla, auris, prius mallisto on aina olleet kokoluokkansa turvallisimmat autot. mistä näitä juttuja keksitään?

    • Uusivuosipian

      Minulla mielenterveys pettää ja joulu on tulossa. Auttaako, jos trollaan yhtä automerkkiä, jolla saan osoitettua tyhmyyteni.

    • ÄläValehtele

      Aloitus on taas yksi esimerkki sairaan trollin julkeasta valehtelusta.

      Totuus on tämä:

      Toyota-autojen tulokset Euro NCAP-törmäystesteissä kertovat, että Toyota ei tingi myöskään turvallisuudesta laadun ja luotettavuuden lisäksi. Toyotat kuuluvat luonnollisesti turvallisimpaan, viiden tähden autojen ryhmään.

      1. Euro NCAP-Testin mukaan Avensis on luokkansa turvallisin auto.

      2. Uusi Toyota Auris on ensimmäinen C-segmentin auto, jolle on myönnetty uusimman 2013 törmäystestistandardin mukainen viiden tähden Euro NCAP -arvosana.

      3. Uusi Toyota C-HR sai puolueettomassa Euro NCAP -turvallisuustestissä viisi tähteä. Auto sai erinomaiset arvosanat matkustajasuojan osalta ja erinomainen tulos saavutettiin myös turvavarusteissa.

      4. Myös RAV4 on luokkansa ensimmäinen malli, joka saavutti vuonna 2013 voimaan tulleiden uusien kriteerien mukaiset viisi tähteä Euro NCAP -testistä.

      5. Euro NCAP arvioi Toyota Verson vuoden 2010 turvallisimmaksi tila-autoksi.

      6. Corolla on kuudes Toyota, joka on saavuttanut viisi tähteä ja ensimmäinen C-segmentin sedanmalli, joka sai 5 tähteä

      7. Toyota Yaris saavutti Euro NCAP -törmäystestissä täyden viisi tähden yleisarvosanan matkustajien ja jalankulkijoiden turvallisuudesta.

    • Lexusmies74

      Ja mulle aivan sama mitä tuloksia tulee kolari tai autotesteissä.olen omistanut saksalaisia ja nyt viimeisimmät toyota ja lexus.ei enää paluuta euroautoihin.
      Minulle olivat pettymyksiä.nyt ollut huolettomia kilometrejä ja talvella lämpimiä.

    • kolmen_tähden_tohjo

      Toilootan voittokulkua törmäystesteissä:

      Previa, 4 tähteä 2003
      Renault Scenic, 5 tähteä 2003

      Urban Cruiser, 3 tähteä 2009
      Renault Modus, 5 tähteä 2005

      Aygo, 3 tähteä 2012
      Fiat Punto, 5 tähteä 2005

      • YhdenTähdenTrolli

        Sinun totuus, ilman totuuden häivääkään


      • ei sitten löytynyt kuin yli 10vuotta vanhoja tuloksia...? törmäystestit tehdään joka vuosi niin taatusti löytyy uudemmat tilastot. yökastelijapoju on vain mennyt niin kauas että löytyy Toyotasta jotain negatiivista tulosta. on tämä ihan höpelö. lääkitys on aivan väärä.


      • Mitähän.vertailit

        Ncap vaatimuksia kiristetään ajoittain, joten ei voi verrata tuoreempaa pistemäärää vanhaan, kuten se juuri uutisoitu Fiatin tuloskin kertoi.
        Voi verrata vain samojen vaatimusten pistemääriä keskenään.


      • itämaan_tietäjä

        Tero se vaan selittää mustaa valkoiseksi. Tolloloota oli selkeä perässähiihtäjä, kun NCAP testit tulivat käyttöön. Ja repsahduksia on tullut myöhemminkin. Kyllä vuoden 2009 tienoilla oli ihan normi, että autoilla on VÄHINTÄÄN 4 ja mieluummin 5 tähteä.

        Vasta aivan tuoreimmissa testeissä on taas nähty alle 4 tähden suorituksia, mutta sehän ei enää johtu kolaritestistä, vaan varustelun puutteista. Elektroniikkahilppeiden, turvavyömuistuttimien, kaistavahtien, automaattisen jarrutuksen ym. painoarvoa on koko ajan lisätty. Lopputuloksena testin luotettavuus on laskenut.

        Kaikkihan tietävät, että tollolootan turvavarusteet toimivat vain silloin, kun niitä vähiten tarvitaan eli nätillä kesäkelillä. Talvella off, koska perinteitä kunnioittaen bilevel (jalat paistuu, tuulilasi huurteessa) lämmityslaite ei kummempaan pysty ja korin ilmankiertokin on kehno, kunnes ruoste avartaa alimioitutettuja poistoaukkoja.

        Aktiivisesta turvallisuudesta eli hyvistä ajo-ominaisuuksista ei saa pisteitä. Tollolootahan on enempi sellainen varsi edellä heitetty vasara talviliukkailla ja joissain testeissä on ajonvakautus huutanut jatkuvalla syötöllä varoitusta jo ihan normi suomalaisella soratiellä ajosta! Siis kesäkelillä.

        Varustelupisteet annetaan heikoimmin varustetun mallin perusteella - eli turpiin tulee tässä testissä, jos jotain autoa myydään riisuttuna karvalakkimallina, joka on suunnattu johonkin ns. kehittyvään talouteen. Näin käy helposti vanhentuneiden mallien kanssa. Mut tuo urpo cruiserihan oli ihan uutuus silloin kun se veti pöytään 3 tähden tuloksen.

        Jostain syystä terot haluavat unohtaa tämän mallin siinä missä D4D pommikoneet ja MMT-robottinylkyttimen.


      • Jääkaapillako
        itämaan_tietäjä kirjoitti:

        Tero se vaan selittää mustaa valkoiseksi. Tolloloota oli selkeä perässähiihtäjä, kun NCAP testit tulivat käyttöön. Ja repsahduksia on tullut myöhemminkin. Kyllä vuoden 2009 tienoilla oli ihan normi, että autoilla on VÄHINTÄÄN 4 ja mieluummin 5 tähteä.

        Vasta aivan tuoreimmissa testeissä on taas nähty alle 4 tähden suorituksia, mutta sehän ei enää johtu kolaritestistä, vaan varustelun puutteista. Elektroniikkahilppeiden, turvavyömuistuttimien, kaistavahtien, automaattisen jarrutuksen ym. painoarvoa on koko ajan lisätty. Lopputuloksena testin luotettavuus on laskenut.

        Kaikkihan tietävät, että tollolootan turvavarusteet toimivat vain silloin, kun niitä vähiten tarvitaan eli nätillä kesäkelillä. Talvella off, koska perinteitä kunnioittaen bilevel (jalat paistuu, tuulilasi huurteessa) lämmityslaite ei kummempaan pysty ja korin ilmankiertokin on kehno, kunnes ruoste avartaa alimioitutettuja poistoaukkoja.

        Aktiivisesta turvallisuudesta eli hyvistä ajo-ominaisuuksista ei saa pisteitä. Tollolootahan on enempi sellainen varsi edellä heitetty vasara talviliukkailla ja joissain testeissä on ajonvakautus huutanut jatkuvalla syötöllä varoitusta jo ihan normi suomalaisella soratiellä ajosta! Siis kesäkelillä.

        Varustelupisteet annetaan heikoimmin varustetun mallin perusteella - eli turpiin tulee tässä testissä, jos jotain autoa myydään riisuttuna karvalakkimallina, joka on suunnattu johonkin ns. kehittyvään talouteen. Näin käy helposti vanhentuneiden mallien kanssa. Mut tuo urpo cruiserihan oli ihan uutuus silloin kun se veti pöytään 3 tähden tuloksen.

        Jostain syystä terot haluavat unohtaa tämän mallin siinä missä D4D pommikoneet ja MMT-robottinylkyttimen.

        2009 Prius, Avensis ja IQ 5*
        2010 Verso 5*
        2011 Yaris 5*
        2013 Corolla, Auris ja RAV4 5*
        2014 Aygo 4*
        2015 Avensis ja Proace 5*
        2016 Prius ja Hilux 5*
        2017 Aygo 4*, Yaris ja C-HR 5*
        Urban Cruiser oli marginaalimalli myynniltään koko historian.
        Tämänkin asian voi jokainen autoa ostaessaan päättää, mikä on oma minimi tähtimäärä.

        Turvapakettiakin voit tutkia sieltä samoilta nettisivuilta, nehän tuli vasta viime vuosina NCAP-vaatimuksiin automaattijarrutuksen jne. osalta.
        Niitä aletaan vaatimaan kun ko. varusteiden hinnat laskevat sietotasolle tavallisiin autoihin ja tottakai ne tulee ensin kalliimpiin malleihin ainakin kalliilla lisärahalla ensin, kuten muutkin hypetykset.

        Mites nyt suu pannaan, kun niissä euroopanmerkeissäkään ei turvasysteemit toimi aina talvikeleissä ja saattavat suorastaan tehdä vaarallisia liikkeitä? Ei tutkita sitäkään NCAPissa, toimiiko nekin vaan optimioloissa.
        Pitäisikö sinun vielä opetella säätämään sitä ilmastointia ja lämmitystä, jos ei automatiikka toimi sinun mielestäsi, nämähän jopa lämpenevät toisin kuin ne euroopanmerkkien jääkaapit.


    • OletteVitunTyhmiä

      Mitä vitun väliä tällä kaikella on teille persaukisille trollaajille, kun ette kuitenkaan pysty ostamaan uutta autoa kukaan? Ihan sama, onko se yhden, tai viiden tähden auto jossain kolaritestissä. Siihen saakka, kun se tulee siihen ikään, että teillä on se varaa ostaa, niin autoileva Maailma on notkahtanut eteenpäin jo niin paljon, että vasta hankitut käytetyt romunne ovat paalauskamaa jo saman tien.

      • köyhyys_ei_ole_ilo

        Hei, sun kannattaisi joskus avata silmät. Taidat asua jossain itä-Suomen taantuneessa / sisäsiittoisessa tuppukylässä, jossa kalenteri yhä käy kekkoslovakian aikaa. Viimeksi kun tuli tuolla suunnalla pyörittyä, näkyi punainen pappacorolla tai ykköskoppainen primera olevan kova sana siinä missä niskatukatkin. Ja tukevasti 2000 -luvun puolella oltiin ;-D

        Ei isommissa kaupungeissa ole enää aikoihin ajeltu rippukouluikäisillä ritsoilla eikä etenkään itäautoilla. Ne on aikaa sitten dumpattu teidän tuppukyliinne ;-D

        Eikä muuten ole todellakaan sama, ajetaanko 1 vai 5 tähden autolla. Kyllä nämä asiat painavat silloin, kun uutta lähdetään ostamaan. Köyhät tyytyvät sitten siihen, mitä annetaan (tai siis mitä tonnilla liikkeesta saa), mutta aina voi asiaa auttaa selittämällä pihlajanmarjat happamiksi / emmää parempaa olisi halunnutkaan.

        Toki on hyvä, jos tiedostat, että tollolootan tapauksessa ruostuminen on joka tapauksessa tehnyt autosta surmanloukun.


      • OletteTeVitunTyhmiä

        No siinä oikea tyhmyyden ruumiillistuma.


      • Lexusmies74
        köyhyys_ei_ole_ilo kirjoitti:

        Hei, sun kannattaisi joskus avata silmät. Taidat asua jossain itä-Suomen taantuneessa / sisäsiittoisessa tuppukylässä, jossa kalenteri yhä käy kekkoslovakian aikaa. Viimeksi kun tuli tuolla suunnalla pyörittyä, näkyi punainen pappacorolla tai ykköskoppainen primera olevan kova sana siinä missä niskatukatkin. Ja tukevasti 2000 -luvun puolella oltiin ;-D

        Ei isommissa kaupungeissa ole enää aikoihin ajeltu rippukouluikäisillä ritsoilla eikä etenkään itäautoilla. Ne on aikaa sitten dumpattu teidän tuppukyliinne ;-D

        Eikä muuten ole todellakaan sama, ajetaanko 1 vai 5 tähden autolla. Kyllä nämä asiat painavat silloin, kun uutta lähdetään ostamaan. Köyhät tyytyvät sitten siihen, mitä annetaan (tai siis mitä tonnilla liikkeesta saa), mutta aina voi asiaa auttaa selittämällä pihlajanmarjat happamiksi / emmää parempaa olisi halunnutkaan.

        Toki on hyvä, jos tiedostat, että tollolootan tapauksessa ruostuminen on joka tapauksessa tehnyt autosta surmanloukun.

        No empä kattonu montako tähteä sai kolaritestissä.kyllä muut syyt painoi.koeajoin muutamaa merkkiä ja oma valintakriteeri oli ulkonäkö,minkänäköinen sisältä,ajettavuus,pitää olla lämmin niin siksi testaan pakkasella autot ja liikkeen palvelukin ratkaisee..valintani oli lexus.ensimmäinen kyseistä merkkiä minulla ja tyytyväinen olen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Korjaa toki jos...

      Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      29
      3315
    2. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

      Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      120
      1321
    3. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

      Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1265
    4. Mies muistatko kun näit

      Mut ensimmäisen kerran? Missä se oli? Hyvää yötä.
      Ikävä
      71
      1028
    5. Koetko sä mitään

      Syyllisyyden tunteita siitä mitä teit mulle?
      Ikävä
      58
      1021
    6. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

      Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      187
      1006
    7. olet kaiken rakkauden arvoinen

      Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy
      Ikävä
      26
      957
    8. Olisi kiva

      Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä
      Ikävä
      38
      921
    9. Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?

      Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.
      Ikävä
      66
      900
    10. Oot mun koko maailma

      Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹
      Ikävä
      78
      855
    Aihe