Kuulin yks kaunis päivä radiosta laulun pätkän jossa laulettiin että: "maalaispojan moottoritie...." En kuullut laulusta muuta kuin viimeisen pätkän kertosäettä. Olisiko joku niin ystävällinen ja kirjoittaisi tänne kyseisen laulun sanat? Kansansuosikit sen ilmeisesti esittää. Olisin todella kiitollinen sanoista.
kertokaa
3
1935
Vastaukset
- Aurinko
" Kun mä lähdin maalta kaupunkiin kaikki menee hyvin uskoin niin.
Löydän elämäni naisen vaurautta ja mammonaa. Mua kohtuullinen onni odottaa. En sopeutunut city-kulttuuriin mut juuriltain irti revittiin. Eivät olleet mua varten kirkkaat valot kaupungin. Kotiseudulle vain tahdoin takaisin.
Maalaispojan mottoritie on pölyinen hiekkatie. Se kulkijaa taas kotiin kuljettaa. Maalaispojan moottoritie halki peltojen, metsien vie. Siellä rauhan sieluuni mä sain
Kun mä tulin kotiin takaisin tiesin nyt on kaikki paremmin. Kotijärven laiturilta hiljaisuutta kuuntelin. Tää on täydellistä aattelin.
Maalais pojan moottoritie...
Tansseissa mä sinut kohtasin. Koko illan sua vain tanssitin. Nyt me ollaan naimisissa meillä on kolme tenavaa. Nyt täydellinen onni kukoistaa.
Maalaispojan mottoritie...- kiitollinen
Kiitos rakas ystävä!!!!!!!! PALJON halauksia sinulle!!!1111
- Aurinko
kiitollinen kirjoitti:
Kiitos rakas ystävä!!!!!!!! PALJON halauksia sinulle!!!1111
Ole hyvä vaan!! Eipä tuosta suurta vaivaa ollut, kun levyn kansilehdestä ne kirjoitteli!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
VVM Riikka Purra ministerin asemassaan valehteli ja rikkoi perustuslakia.
Valtiovarainministeri Riikka Purra (PS) kiisti Ylen ykkösaamussa luvanneensa ennen vaaleja, ettei pienituloisilta leikat176925Purra ennen vaaleja: "pienituloisten etuuksista leikkaaminen ei meille käy"
"...perussuomalaisten ero muun muassa kokoomukseen, joka haluaa leikata pienituloisten etuuksista, se ei meille käy."333479Ammattiliittojen jäsenmaksut valtion maksettavaksi
Ammattiliitot neuvottelvat jäsenilleen paremmat palkat, jotka lisäävät valtio verotuloja. Tästä syystä valton tulee maks203048Toksinen persuvasemmisto
Kun toksiset ihmiset eivät kykene hallitsemaan sinua, saamaan sinua näkemään asiat niin kuin he haluaa, toimimaan niin k192729Riikka Purra: Autoilu tulee Suomen valtiolle pyöräilyä edullisemmaksi! Siksi pyöräetu poistettiin!
🐸🐸🐸🐸🐸 Perussuomalaisten trollitehdas kiukkuaa kun Riikka Purra päästi taas sammakoita suustaan että autoilu tulee S3321731- 901115
- 94983
Hei sinä (m)
Meidän välinen tunnepyörremysky alkoi viime syksynä eikä ainakaan mun taholta ota laantuakseen. Tulet mun mieleen päivit1917- 77896
Tikkunenällä on kovat luulot itsestään
Mut ei tarjottavana muuta kuin katkeruutta, ilkeyttä ja ilkeä luonne hyih.. oikea miesten nielijä Onneksi kaivatullani13883