kertokaa

pliis

Kuulin yks kaunis päivä radiosta laulun pätkän jossa laulettiin että: "maalaispojan moottoritie...." En kuullut laulusta muuta kuin viimeisen pätkän kertosäettä. Olisiko joku niin ystävällinen ja kirjoittaisi tänne kyseisen laulun sanat? Kansansuosikit sen ilmeisesti esittää. Olisin todella kiitollinen sanoista.

3

2034

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aurinko

" Kun mä lähdin maalta kaupunkiin kaikki menee hyvin uskoin niin.
      Löydän elämäni naisen vaurautta ja mammonaa. Mua kohtuullinen onni odottaa. En sopeutunut city-kulttuuriin mut juuriltain irti revittiin. Eivät olleet mua varten kirkkaat valot kaupungin. Kotiseudulle vain tahdoin takaisin.

Maalaispojan mottoritie on pölyinen hiekkatie. Se kulkijaa taas kotiin kuljettaa. Maalaispojan moottoritie halki peltojen, metsien vie. Siellä rauhan sieluuni mä sain

Kun mä tulin kotiin takaisin tiesin nyt on kaikki paremmin. Kotijärven laiturilta hiljaisuutta kuuntelin. Tää on täydellistä aattelin.

Maalais pojan moottoritie...

Tansseissa mä sinut kohtasin. Koko illan sua vain tanssitin. Nyt me ollaan naimisissa meillä on kolme tenavaa. Nyt täydellinen onni kukoistaa.

Maalaispojan mottoritie...

• kiitollinen

Kiitos rakas ystävä!!!!!!!! PALJON halauksia sinulle!!!1111

• Aurinko
        kiitollinen kirjoitti:

Kiitos rakas ystävä!!!!!!!! PALJON halauksia sinulle!!!1111

Ole hyvä vaan!! Eipä tuosta suurta vaivaa ollut, kun levyn kansilehdestä ne kirjoitteli!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Harmittaa kun en saa edes tietää

miten elämässäs menee. Niinkin tärkeä asia, et miten jaksat. Kuinka terveys jne. Olet niin tärkeä, että haluaisin tietää
      Ikävä
      81
      1069
    2. Teköäly löytää teidät

Tästä on ollut ennenkin puhetta. Muistan Sergein tehneen aiheesta aloituksen, ja Disse analysoi minua ja kirjoituksiani
      Sinkut
      189
      758
    3. Mikä on kaivattusi ikä?

🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      40
      695
    4. Miesten vs naisten älykkyys

Eiköhän tämä asia ole ihan itsestään selvä: "Adult male brains average approximately 1,370–1,378 grams, while female br
      Sinkut
      205
      682
    5. Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä

Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai
      Ikävä
      160
      645
    6. Kirjoita jotain

Kivaa, hellää ja piristävää
      Ikävä
      100
      605
    7. Kaipaako eräs nainen J-miestä

Salaisuutta voisi hieman raottaa.
      Ikävä
      38
      555
    8. Oletko kaivattusi tyyppiä

Ulkoisesti tai henkisesti? Mitä veikkaat?
      Ikävä
      43
      532
    9. Pidin siitä miten

Rauhallinen olit. Et menetä hermojasi kovin herkästi
      Ikävä
      24
      508
    10. Rohkeasti mies viestiä vaan

Yllätä mut ja ota yhteyttä, vaikka luulet että en enää toivo sitä.
      Ikävä
      36
      484
    Aihe