Kuulin yks kaunis päivä radiosta laulun pätkän jossa laulettiin että: "maalaispojan moottoritie...." En kuullut laulusta muuta kuin viimeisen pätkän kertosäettä. Olisiko joku niin ystävällinen ja kirjoittaisi tänne kyseisen laulun sanat? Kansansuosikit sen ilmeisesti esittää. Olisin todella kiitollinen sanoista.
kertokaa
3
1676
Vastaukset
- Aurinko
" Kun mä lähdin maalta kaupunkiin kaikki menee hyvin uskoin niin.
Löydän elämäni naisen vaurautta ja mammonaa. Mua kohtuullinen onni odottaa. En sopeutunut city-kulttuuriin mut juuriltain irti revittiin. Eivät olleet mua varten kirkkaat valot kaupungin. Kotiseudulle vain tahdoin takaisin.
Maalaispojan mottoritie on pölyinen hiekkatie. Se kulkijaa taas kotiin kuljettaa. Maalaispojan moottoritie halki peltojen, metsien vie. Siellä rauhan sieluuni mä sain
Kun mä tulin kotiin takaisin tiesin nyt on kaikki paremmin. Kotijärven laiturilta hiljaisuutta kuuntelin. Tää on täydellistä aattelin.
Maalais pojan moottoritie...
Tansseissa mä sinut kohtasin. Koko illan sua vain tanssitin. Nyt me ollaan naimisissa meillä on kolme tenavaa. Nyt täydellinen onni kukoistaa.
Maalaispojan mottoritie...- kiitollinen
Kiitos rakas ystävä!!!!!!!! PALJON halauksia sinulle!!!1111
- Aurinko
kiitollinen kirjoitti:
Kiitos rakas ystävä!!!!!!!! PALJON halauksia sinulle!!!1111
Ole hyvä vaan!! Eipä tuosta suurta vaivaa ollut, kun levyn kansilehdestä ne kirjoitteli!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1633204
Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten5012665Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!371427Sinun ja kaipaamasi törmääminen
Missä sinä haluaisit sen satunnaisen kohtaamisen mieluiten tapahtuvan?1011359Ammuskelua Eliaksenkadulla
Mikä homma? Hirven metsästykseen vielä lähemäs 3kk. Oliko lie puuman metsästystä..?221201- 451109
Martina on käynyt puhumassa viisauksia
Iltalehden artikkelissa Martinan viisaudet.3031018Ymmärrätköhän nainen
Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi120998Luvattiin työpaikka, mutta mitään ei kuulukaan
Kuinka yleistä tällainen on? Ehdin jo iloita työpaikasta, turhaan, kun mitään ei kuulukaan työnantajasta, joka ilmoitti47996Olen pahoillani jos kärsit.
Mutta meidän välejä ei voi korjata. Rakastin sua tiedoksi. Älä tee itelles mitään vaan hae apua.35911