jotain kuolematonta...
https://www.youtube.com/watch?v=aRYokc3VBC4
Sulle hänelle
6
134
Vastaukset
- sattumien.kauppa
Harvoin kuuntelen radioo. Olin vieraassa autossa. Radio päälle. Etsi jonkun Ylen kanavan jossa soi linnunlaulu. Painoin etsi. Seuraavaksi löytyi Iskelmä ja samalla alkoi soimaan HH:n Rakas. 😁
- Eilenkuulin
autossa matkatessani
https://www.youtube.com/watch?v=GbS_vG7qHe8
Oli pakko pysäyttää auto, tunteet vaan iski pintaan,,,
naiselta tämä,,, sille J miehelle,,, - kohtaloko.johdatti
Tämä tarina on tosi.
Oli syksy 2013. Olin autossa kyydissä. Radiosta tuli erään bändin laulua. Pidin silloin sitä aikaisemmin massaroskana. Kuitenkin siinä laulussa oli jotain mikä tuntui hyvälle. Ääni ja jotain. Outo fiilis. Muistan tilanteen.
Tästä n. Puoli vuotta, jos muistan oikein törmäsin tähän henkilöön sattumalta 'hämärässä' en tunnistanut. Meinin heittämään muutaman läpän. Hän Teerin (nimi muutettu) kaikeksi outoudeksi näytti tykästyneen flirttiin. Vietimme pienen hetken vain joka jäi mieleen.....Hetkestä tulee mieleen se Teharien biisi: Hetken tie on ........
😊 - minun_silmin_kyllä
Sinä hän katso videon aika 2.15...just like you jos hiuksesi olisivat samoin laitettu...tosin itseään ehkä vaikea tunnistaa toisesta henkilöstä.
Nää on kyllä rankat sanat.
Oliko alunperin Dylanin biisi? rankka, rankka
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131218
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1191062- 132948
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten299763Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81676Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514