Eli siis oon 14 vuotias tyttö ja oon ehkä masentunu ainaki epäilen sitä vähä ite mut se alko siitä ku olin ala-asteel ja mua koulukiusattiin koko ala-aste ykkösestä kutos luokkaan asti ja seiskal se koulukiusaaminen hävis vaik kyl mä kuitenki viel kuulin sanoi "tapa ittes, ruma, kukaa ei tarvii sua, kaikki ois onnelisii ilman sua, maailman paskin ihminen, huora" mut noi sanat ei ollu enää nii pahoi mitä mul ala-asteel tapahtu ku siel se oli myös fyysistä ettö henkistä mut siis koulukiusaaminen ei ollu mikää nii iso asia mikä ois tehny mulle paskan olon nii no ehkä seiska luoksl mun parhaalla kaverilla kaikki ei ollu hyvin ja siihen oli syitä nii se viilteli sen jälkee mul tuli paska olo ja mäki aloin viiltelee kunnes seiska luokka loppu ja tuli kesäloma ja mun oli pakko lopettaa viiltely etten jääny kiinni vanhemmille koska jos olin vaik rannal nii kylhä ne ois jo huomannu mut sillo ajattelin etten tarvii hoitoo kyl pärjään sillee ja sit ku alko kasi luokka nii aloin laihduttaa ja laihduin aika paljo et se alko näkyy mut lopetin viiltelyn kokonaa ja sit mul tuli paljo enemmä ongelmii mun parhaankaverinki kaa ku koko aja meil koko aja oli riitoi ja kaikki meni päin vittuu vaik kyl me hengattii ja oltii samal luokal ja tällee mut kuitenki vapaa-ajal meil tuli riitoi ja kaikkii semmosii nii se oli aika paskaa taas ja oon vaa tosi paskana ku toi on ehkä ⅛ osa siitä mitä kaikkee muuta mul oli joka teki mulle pahan olon ja kohta alkaa joululoma ja oon koittanu vaa saada parhaankaverin kaa kaikki kuntoon mut joka päivä meil on semmone pieni riita eikä se vaa jotanii toimi vaik mä todellaki haluun olla sen kaveri jne mut joo täs oli lyhenne siitä miten epäilen et mul saattais olla masennus ja en uskalla puhuu kellekkää täst mut kelasin jos jossai netis vois olla semmone psykiatri kenelle vois puhuu anonyymin nii tietääks joku?
Onkohan mulla masennus?
4
139
Vastaukset
- onvielämahdollisuus
Kyllä sinulla taitaa masennus olla. En ole psykiatrian ammattilainen, mutta aika paljon perehtynyt ihmisten ongelmiin. Sinua helpottaisi jos voisit jutella jonkun aikuisen kanssa. Kiusaaminen on tosi ikävää ja ei sinua tietenkään auta se että et ole ainoa. Sinullekin sanon että kasto Krista Muhosen ja Savenvalajan videoita. Näillä henkilöillä on ollut vaikea lapsuus ja ovat kokeneet kiusaamista. Ovat nyt kuitenkin parantumaan päin. Jumala voi auttaa sinua.
- Terve.vaanmenoa
Ja paskat sulla mitään masennusta oo. Katso "Köydensolmijat" video ja tulet heti paremmalle tuulelle
Moi 14 v tyttö.
Älä vaan usko tuota Terve.vaanmenoa tyypin kommentteja. Se nimittäin häslää täällä omaa pahaa oloaan vähän joka puolella.
Mieti vaan joku jolle voit jutella. Netissäkin voi jotain olla , mutta epäilen ettei sieltä löydy. Oisko joku tuntemasi tyyppi jolle voit puhua? Vaikka vähän oudompikin, pääasia on, että et jää miettimään kehässä omia ajatuksia. Et ole ainoa tässä mailmassa joka on samassa tilanteessa. Etsi se oikea ihminen, jolle voit puhua, niitä varmasti on.- Terve.vaanmenoa
Mr.anfi suositteli, että menet nettiin ongelmiesi kanssa. En tunne tuota kommentoijaa. Mutta muista tyttö, että netti on pedofiilien ja pervojen temmellyskenttä, joten suhtaudu varaukselle tuollaisiin neuvoihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2217442
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s444789- 594752
- 753418
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162005Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗301850- 311809
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441667- 371578
- 1431317