tärkeä olet minulle.
Pidän sinusta todella paljon, juuri sellaisena, kuin sinä olet.
Elämä tuntuu puolikkaalta ja turhalta ilman sinua.
Et ehkä tajua sitä, kuinka
67
1532
Vastaukset
- ilahtuisinniiiin
Kunpa saisi tuollaisen viestin häneltä irl henk.koht. :)
- Ei.Tärkeä
Suloinen viesti, hänelle!
- Rakkauttavainn
Toivottavasti oot irl sanonu tuon <3
Vaikka mä saisin tuon vain täällä, mutta tunnisteella, niin olisin onnellinen, mä elän murusilla....
- bjyfegblljyff4783
Niin sama täällä...
- kaivatulle
Kauniisti ajateltu..
Tunnistan puolinaisen elämän..
Levollista yötä hänelle tärkeälle. - ytfjg
En ap mut ihan voisin kirjoittaa samoin eräälle naiselle. Me ei vaan taideta enää kohdata et pakko alkaa lopetella jo. Jos nyt vielä täällä olet niin päätä tyynyyn nyt! :) Koskee itseä myös eli hopihopi petiin vaan.
- IkävöimäänjäänytN
Minäkin voisin eräälle miehelle laittaa saman kirjoituksen ...hän on todella tärkee minulle..
- shouganai
Tänään on samanlainen ajatus pyörinyt vahvasti mielessä juuri noilla sanoilla. Että on puolikasta ja turhaa. Eihän se oikeasti tietenkään täysin noin ole eikä kenekstäkään tule olla liian riippuvainen. Elämässä on paljon hyviä ja ihania asioita siltikin. Siitä huolimatta tulee mietittyä kuinka paljon lisävaloa ja lisämaustetta iloiset asiat saisivat ja kuinka paljon enemmän maailma kuulisi helkkyvää naurua, jos.
- Kivallenaiselle
Samat sanat sanoisin sulle, jos olisit hän. Elämä tuntuu niin paljon kevyemmältä aina kun olet lähellä. Välitän sinusta todella paljon. Monta kertaa ajatellut että se paikka joka on muuten ihan perseestä on silti ollut kaikrn arvoinen vain sinun vuoksi <3 Tiedän ettei meistä tule mitään, mutta olet rakas mulle :)
- Selkiintyi
Oi että tää passais omaani....
Parasta kun kohdattiin ja syvästi, en halua menettää sua ikinä! - Sullejust
Sama tunne eräästä miehestä. Ilman häntä ei jaksaisi sitä paikkaa joka päivä. Pienet hetket, hymyt jne. saavat jaksamaan. Itselläni elää kyllä toivo, toive siitä että meistä voisi tulla me. Uskallus puuttuu ja mukavuuden halu hallitsee. Hän on ❤.
- kaipaansinuas
Voitko. laittaa nimesi alkukirjaimen voisi olla minulle tai sitten ei 😏
- rauhallistajoulua
Olipa nätisti sanottu jollekin:)
- Menneitäeisaatakaisin
Yksi mies kerran näytti hänen ihanan puolen <3 mutta itse pilasin sen luuli kai etten välittänyt ja nykyään hänen "uusi" puoli on jotenki aika etäinen ja kylmä :(
- PilallaHyvinkin
Älä nyt mene ainakaan sitä miestä enää kiusaamaan. Etkö näe että hän kärsii?
- ViestiHänelle
PilallaHyvinkin kirjoitti:
Älä nyt mene ainakaan sitä miestä enää kiusaamaan. Etkö näe että hän kärsii?
Kuka mies kärsii? Jos hän, niin sitä en tietenkään missään nimessä halua.
Minusta on myös pitkään tuntunut siltä, että kaikki on pilalla. Mutta silti haluaisin ajatella, että meillä on vielä mahdollisuus. Koska muuten kaikki vasta pilalla onkin. Yritän ajatella sitä, miten ihana hän on, enkä kaikkia viime aikojen kurjia käänteitä. - näinhänseon
ViestiHänelle kirjoitti:
Kuka mies kärsii? Jos hän, niin sitä en tietenkään missään nimessä halua.
Minusta on myös pitkään tuntunut siltä, että kaikki on pilalla. Mutta silti haluaisin ajatella, että meillä on vielä mahdollisuus. Koska muuten kaikki vasta pilalla onkin. Yritän ajatella sitä, miten ihana hän on, enkä kaikkia viime aikojen kurjia käänteitä.Voitko itse vaikuttamaan niihin käänteisiin, vai Haluatko unohtaa kaiken kauniin?
- ViestiHänelle
näinhänseon kirjoitti:
Voitko itse vaikuttamaan niihin käänteisiin, vai Haluatko unohtaa kaiken kauniin?
En yksin pysty tekemään kaikkea, siihen tarvitaan sitä toista myös, mutta kyllä haluaisin yrittää. Ja en halua unohtaa kauniita asioita enkä hänen ihanuuttaan. Sitä yritin aiemmalla viestilläni sanoakin, että haluan ajatella sitä, miten ihana hän on ja miten onnellinen olen hänen luonaan ollut niiden ikävien juttujen sijaan.
- Vaaleenainen
Ajattelen samoin yhdestä V-miehestä💗
- kattomaalaus
Ehkä kaksi ihmistä on luotu toisilleen. Niin se varmaan on, kuin hansikas, joka sopii juuri sun käteen.
- SydämeniLukitsit
Näin ajattelisin minäkin ja ilman sitä hansikasta on niin hirveän kylmä.
- Itsepyhimys
Kaikki tärkeät ihmiset itselleen antaa voimaa, vaikka ei aina näe heitä.
- valintatehtykin
En tajua todellakaan mitkä ovat syys tähän. Arvata voin kosto? Vittuilu? Ja mihin tämä tärkeys liittyy? Mihin minua tarvitset?
- ViestiHänelle
Vastaan nyt pikaisesti ratikassa. Kirjoitan myöhemmin paremmin, jos haluat. Keneltäköhän tämä viesti on? En tiedä, onko oikealta, mutta vastaan nyt kuitenkin.
En oikein ymmärrä viestiäsi. Miten tämä voisi olla kosto? Miksi ihmeessä vittuilisin tai kostaisin? Mitä kostaisin? Syy aloitukseeni on yksinkertainen: Ajattelen niin kuin aloituksessa kirjoitin, ja olen ajatellut niin tuntemisestamme lähtien.
En osaa vastata tuohon tärkeyskysymykseesi. Hän on ihminen, josta välitän eniten, ja siksi hän on minulle tärkeä. En "tarvitse" häntä mihinkään siinä mielessä kuin vaikka shampoopulloa tarvitaan. Haluaisin elää hänen kanssaan siksi, että hän on ihminen, josta tykkään eri tavalla kuin kenestäkään muusta. - ViestiHänelle
Miksi otat kirjoitukseni vittuiluna, etkä niin kuin siinä lukee? Kuten kaikki muut ovat sen ymmärtäneet?
- ViestiHänelle
Nyt tulee monta kommenttia putkeen, mutta en kirjoita tällaista aloitusta vittuillakseni, vaan siksi, että TYKKÄÄN HÄNESTÄ. :)
- voi_että
ihanan söpösti sanottu. Mut nyt on pakko mennä kakalle.
- sinulletärkeälle
Voimaksi otan vaikka joudunkin luopumaan. Me nähdään vielä.
- Envarmaan
mutta sinä et ehkä tajua sitä, miten vähän viesti sisältää vihjeitä siitä, kenelle viestin tarkoitit.
- ViestiHänelle
Viesti menee miehelle kaupunkiin, joka sijaitsee etelärannikolla.
- NiinMilloin
Milloin tapasit hänet ensimmäistä kertaa?
- ViestiHänelle
NiinMilloin kirjoitti:
Milloin tapasit hänet ensimmäistä kertaa?
Helmikuussa 2015.
- eiymmärräsitä
Ei se tajua
- ViestiHänelle
Haluan vielä sanoa sen, etten ole tehnyt tänne tämän lisäksi pariin päivään yhtään aloitusta. Maanantaina viimeksi, kun mietin, mitä hänelle kuuluu, ja sitä edellistä en taas edes muista. Maanantain ja tämän välissä tehdyt aloitukset eivät ole kirjoittamiani. Eikä mikään aloitus tämän jälkeenkään. En siis ole suoltanut tekstiä tänne sivustolle, kuten joku tuolla toisessa aloituksessa kirjoitti jollekin.
- Ihanniintärkee
että ihan oksennuksien sekaan palstalle sen kerrot.
- veskiiin
Ettet vaan itse käynyt yrjö pyrjöllä välillä.
- ViestiHänelle
Joku mietti tuolla toisessa keskustelussa, miksi haikailee ihmisen perään, joka on kylmä. Tuli siitä mieleen, että olen saattanut antaa kylmän ja tylyn vaikutelman, mutta siihen on tasan yksi syy: minulla on ollut häntä kohtaan alusta alkaen niin paljon tunteita, että olen yrittänyt peitellä niitä. Vaikea sanoa, mitä minusta on milloinkin näkynyt, mutta peittely on saattanut näyttäytyä hänelle kylmyytenä tai torjumisena. Olen peitellyt tunteitani, koska en ole uskaltanut näyttää, kuinka paljon minulla on tunteita ja kuinka paljon hän minulle merkitsee. En tiennyt, miten hän olisi suhtautunut siihen. Toisaalta tuntuu tyhmältä, etten ole uskaltanut näyttää sitä. Ajattelin kai, että uskallan sitten, kun voidaan olla kahdestaan, on jotenkin turvallisempi olo ja myös ehkä varmempi siitä, että tunteeni saattavat olla toivottuja.
- ViestiHänelle
Jos en olisi yrittänyt peitellä tunteitani, olisin näyttänyt koko ajan tältä: 😍 .
Niin, mitäköhän hän olisi siitä tuuminut? :)
En ole aiemmin käyttänyt noita uusia hymiöitä, mutta nyt täytyi, kun tuo kuvaa niin hyvin minua, kun ajattelen häntä tai olen hänen lähellään. - ViestiHänelle
Jos olisin tehnyt, niin kuin tunsin ja ajattelin, olisin kävellyt hänen luokseen ja sanonut, että haluan olla hänen kanssaan aina. Siltä minusta on tuntunut alusta alkaen. Mutta ei kai niin voi tehdä?
Jo ensimmäisillä kerroilla, kun oltiin tekemisissä, en olisi millään halunnut lähteä pois silloin, kun kuului. Olisin vain halunnut jäädä hänen luokseen. Mutta en kehdannut jäädä. Paitsi kerran tein tikusta asiaa.
Monta kertaa olisi tehnyt mieli sanoa muille, että voitteko mennä pois, voidaanko me olla kahdestaan.
Joka sekunti ilman häntä tuntuu repivän piinaavalta. Kuin velloisin jossain pimeässä aallokossa. - tuplakoo
ViestiHänelle kirjoitti:
Jos olisin tehnyt, niin kuin tunsin ja ajattelin, olisin kävellyt hänen luokseen ja sanonut, että haluan olla hänen kanssaan aina. Siltä minusta on tuntunut alusta alkaen. Mutta ei kai niin voi tehdä?
Jo ensimmäisillä kerroilla, kun oltiin tekemisissä, en olisi millään halunnut lähteä pois silloin, kun kuului. Olisin vain halunnut jäädä hänen luokseen. Mutta en kehdannut jäädä. Paitsi kerran tein tikusta asiaa.
Monta kertaa olisi tehnyt mieli sanoa muille, että voitteko mennä pois, voidaanko me olla kahdestaan.
Joka sekunti ilman häntä tuntuu repivän piinaavalta. Kuin velloisin jossain pimeässä aallokossa.Allekirjoitan melkein kaiken. Jonkin verran on pokerinaama vuosien aikana pettänyt, vain silloin kun se on tuntunut edes jokseenkin mahdolliselta, mutta suurimman osan aikaa olen ehkä ollut kuin suolapatsas, vaikka sisin olisi ollut aurinkoa ja tulta.
Ja miten paljon sitä tekisikään mieli vain liimata itsensä toisen läheisyyteen. Kestoikävä. Sitä tämä on. - Rakastunutnainenoon
ViestiHänelle kirjoitti:
Joka sekunti ilman häntä tuntuu repivän piinaavalta. Kuin velloisin jossain pimeässä aallokossa.Olivatko nuo sun viestit m-n vai n-m??? Juuri samalla tavalla ajattelen eräästä miehestä 😍 Ja aivan samalla tavalla peittelen tunteitani ja olen mahdollisimman neutraali, siinä onnistumatta, epäilen. Hän on paljon parempi siinä, jos olen tulkinnut hänet oikein...
- ViestiHäneltä
ViestiHänelle kirjoitti:
Jos en olisi yrittänyt peitellä tunteitani, olisin näyttänyt koko ajan tältä: 😍 .
Niin, mitäköhän hän olisi siitä tuuminut? :)
En ole aiemmin käyttänyt noita uusia hymiöitä, mutta nyt täytyi, kun tuo kuvaa niin hyvin minua, kun ajattelen häntä tai olen hänen lähellään.Voisitko sanoa että olet vanhempi kuin minä ja ollaan tutustuttu työn kautta tämän vuoden alkupuolella?
- yksitonttumies
Rakastunutnainenoon kirjoitti:
Olivatko nuo sun viestit m-n vai n-m??? Juuri samalla tavalla ajattelen eräästä miehestä 😍 Ja aivan samalla tavalla peittelen tunteitani ja olen mahdollisimman neutraali, siinä onnistumatta, epäilen. Hän on paljon parempi siinä, jos olen tulkinnut hänet oikein...
Minäkin yritän miehenä parhaani mukaan peitellä tunteita ympäristöstä johtuen. Kuitenkin samalla haluaisi kertoa hänellä omasta kiinnostuksesta mutta kun ei oikein voi.. Aikamoinen sisäinen kuohunta joka kerta kun näen hänet. En osaa oikein tulkita häntä. Jospa hänkin peittelee tunteita. Minä olen kyllä tuttavien mukaan tosi läpinäkyvä. Luulen, että oma peittely ei oikein onnistu. Olen ihan 😍
- ViestiHänelle
Viestini on naiselta miehelle. Hän on minua vanhempi, ja ollaan tosiaan nähty ensimmäisen kerran helmikuussa 2015.
- FeelingDull
yksitonttumies kirjoitti:
Minäkin yritän miehenä parhaani mukaan peitellä tunteita ympäristöstä johtuen. Kuitenkin samalla haluaisi kertoa hänellä omasta kiinnostuksesta mutta kun ei oikein voi.. Aikamoinen sisäinen kuohunta joka kerta kun näen hänet. En osaa oikein tulkita häntä. Jospa hänkin peittelee tunteita. Minä olen kyllä tuttavien mukaan tosi läpinäkyvä. Luulen, että oma peittely ei oikein onnistu. Olen ihan 😍
Hei tonttumies :) Anna edes joku vihje minkä vain hän voisi tietää.
- pongasintän
ViestiHänelle kirjoitti:
Viestini on naiselta miehelle. Hän on minua vanhempi, ja ollaan tosiaan nähty ensimmäisen kerran helmikuussa 2015.
Ajankohta voisi sopia. Tämä meni pohjoiseen.
- Rakastunutnainenoon
yksitonttumies kirjoitti:
Hei tonttumies! Voisit olla hän, tai sitten aivan joku muu. Hänen nimi loppuu o:hon :) Ja sanoisin että hyvin hän on osannut peitellä ihastusta, mutta jossain kohtaa taisin ymmärtää. Periaatteessa käyttäydymme ihan yhtä idioottimaisesti, jos tästä jtn joskus haluaisi aikaiseksi ;) Kertakaikkisen ihana mies!
- Tonttumieshei
FeelingDull kirjoitti:
Hei tonttumies :) Anna edes joku vihje minkä vain hän voisi tietää.
Juuri niin Tonttumies, vihjeitä peliin! Jos olisit `hän´, ja kirjoittaisit minusta, niin...
- yksitonttumies
Rakastunutnainenoon kirjoitti:
Hei tonttumies! Voisit olla hän, tai sitten aivan joku muu. Hänen nimi loppuu o:hon :) Ja sanoisin että hyvin hän on osannut peitellä ihastusta, mutta jossain kohtaa taisin ymmärtää. Periaatteessa käyttäydymme ihan yhtä idioottimaisesti, jos tästä jtn joskus haluaisi aikaiseksi ;) Kertakaikkisen ihana mies!
Nimi päättyy o:hon. Hänen nimensä päättyy samaan kirjaimeen millä omani alkaa. Aika tavalla tyhmää käyttäytymistä, mutta kun ei oikein tiedä miten päin olisi. It's hard to be tonttumies..
- Tonttujen.ilot
Mä oon seurustellessa USKOLLINEN
kaipaan poikaystävän hellyyttä, joskus
Kiitos jos oon tärkeä jollekulle !!!!
Kyllä tykkään kun olo säilyy rauhaisana
Joulurauhaa ja hyvää ruokaa - vaikosalaisuuson
Meneekö Turkuun?
- joulumielellä
Tällä hetkellä kun ollut arjessa vastoinkäymisiä, olen otettu iloisesta ilmeestäsi. Kiitoksia siitä, pahoittelen, etten ole osannut iloisena vastata hymyysi? Olen moikkaillut takas ja laittanut hymysi merkille ja näin jouluna olet mielessäni hyvällä tavalla. Toit minulle iloisemman joulun. Kiitoksia sinne ylemmäksi, en tiedä sinun statusta, pieni lapsi sinulla taitaa olla, ei ole minulle haitta. Rauhallista joulun näin toivotan, kun en sitä sinulle ole toivottanut, kun ei olla lähipäivinä nähty.
- MilläTavalla
Oletko nainen vai mies, ja mitä tuo ylemmäksi tarkoittaa?
- Sambuman
Mielikuvituksen tuotetta. Houreista haihattelua. Unohda ja elä todellisuudessa.
- Voisitalkaakirjailijaksi
Tunnistan nuo aloitukset ja myös sen kuinka aloittaja itse vastailee itselleen alati. Meneehän se aika noinkin:)
- ViestiHänelle
Täh? Mistä oikein puhut? En ole kirjoittanut tähän keskusteluun millään muulla nimimerkillä kuin tällä, jolla aloituksen tein. Lisäksi en kirjoita tänne kymmentä aloitusta päivässä. Tämä on ainoa yli viikkoon. Miksi ihmeessä vastailisin täällä itselleni? Tämän aloituksen tarkoitus ei ollut saada mahdollisimman paljon vastauksia, vaan välittää viestiä oikealle henkilölle. En kirjoittele tänne huvin vuoksi tai ajankulukseni, vaan jotta edes jollain tavalla asiat voisivat vähän selkiytyä. Mielelläni käyttäisin tämän ajan ja energian muuhun ja olisin hänen kanssaan muulla tavalla yhteydessä.
Enkä edes pystyisi suoltamaan tänne viestejä minuutin välein, koska käyn täällä lähinnä puhelimellani, jonka netissä tuo varmennus ei toimi melkein koskaan, joten joudun tappelemaan yleensä keskimäärin 15 minuuttia saadakseni jonkun viestin läpi. Välillä saan kommentoitua johonkin vasta seuraavana päivänä siitä, kun olen viestin lukenut. Tätäkin kommenttia olen yrittänyt lähettää ensimmäisen kerran jo ennen kahta, mutta tuo ReCaptcha ei vain toimi, vaikka mitä tekisin. Se toimii minulla ehkä yhden kerran viidestäkymmenestä yrityksestä. Siinä valikoituu kyllä aika nopeasti se, mitä tänne oikeasti haluaa kirjoittaa. Ja lisäksi, minulle on oikeastaan vain huono asia, jos tämä keskustelu menee tukkoon viesteistä, koska puhelimeni netti ei meinaa nykyään enää pyörittää tällaisia keskusteluja, joissa on paljon vastauksia.
Ei nyt ihan tuo "faktana" pitämäsi tunnistaminen mennyt nappiin. Kannattaa itsesi kannalta jatkossa miettiä, mitä luulet ja miten asiat oikeasti on. - Vinkkivitonen
Pari vinkkiä tuohon varmistukseen. Kannattaa lukea tarkkaan se teksti, kun monesti se merkattava asia vaihtuu, jos joutuu tekemään kaksi varmistusosiota. Monesti olen tehnyt siinä kohti virheitä. Suojatiet, palopostit, liikennevalot, linja-autot on helppoja ja niitä on yleensä kolme, joskus neljä. Mutta ajoneuvot, katukyltit, sillat, kaupan julkisivut on hankalampia. Monesti ei kannata olla liian tarkka. Jos näkyy vain ihan vähän, sitä ei kannata valita. Jos kysytään henkilöautoja, kannattaa laittaa kaikki rekka-autoista lähtien. Katukylttejä joista näkyy tausta, ei kannata laittaa. Pitkät ketjut on ongelma kyllä, ei niitä viitsi enää selata ollenkaan.
- Polttaaa
Vinkkivitonen kirjoitti:
Pari vinkkiä tuohon varmistukseen. Kannattaa lukea tarkkaan se teksti, kun monesti se merkattava asia vaihtuu, jos joutuu tekemään kaksi varmistusosiota. Monesti olen tehnyt siinä kohti virheitä. Suojatiet, palopostit, liikennevalot, linja-autot on helppoja ja niitä on yleensä kolme, joskus neljä. Mutta ajoneuvot, katukyltit, sillat, kaupan julkisivut on hankalampia. Monesti ei kannata olla liian tarkka. Jos näkyy vain ihan vähän, sitä ei kannata valita. Jos kysytään henkilöautoja, kannattaa laittaa kaikki rekka-autoista lähtien. Katukylttejä joista näkyy tausta, ei kannata laittaa. Pitkät ketjut on ongelma kyllä, ei niitä viitsi enää selata ollenkaan.
Sillat on kaikista helpoimpia
- ViestiHänelle
Vinkkivitonen kirjoitti:
Kiitos kommentistasi! En vain nykyään meinaa päästä edes tuohon kohtaan, jossa noita ruutuja täytyy klikkailla. Jos laitan ruksin tuohon, niin se joko pyörittää sitä sinistä ympyrää ikuisuuden, ei ota painallusta tai sitten vaatii jatkuvasti päivittämään selaimen, eikä noihin auta mikään. Jokaisen kirjoittamani viestin takana on nykyään tuhat lähetysyritystä. Ja tosiaan välillä saatan saada kommenttini läpi yli vuorokauden päästä siitä, kun olen ensimmäisen kerran yrittänyt. Joskus harvoin tuo toimii paremmin, ja saatan saada kirjoitettua muutaman viestin ilman suurempia taisteluita, mutta sitten tökkii taas. Suurimman osan ajasta tuo on todella hankala, ja nykyään on enemmän sääntö kuin poikkeus, että tuo ei toimi. Lisäksi vielä tämä sivusto heittää jatkuvasti ulos.
Ja anteeksi ylin kommentoija, jos viestini kuulosti vihaiselta, mutta minulla meinaa todella mennä hermot, kun tuo ReCaptcha ei toimi. - Omavalta
Nää sivut pitäisi lopettaa. Siinä ratkaisu.
- jfhf
ViestiHänelle kirjoitti:
Kiitos kommentistasi! En vain nykyään meinaa päästä edes tuohon kohtaan, jossa noita ruutuja täytyy klikkailla. Jos laitan ruksin tuohon, niin se joko pyörittää sitä sinistä ympyrää ikuisuuden, ei ota painallusta tai sitten vaatii jatkuvasti päivittämään selaimen, eikä noihin auta mikään. Jokaisen kirjoittamani viestin takana on nykyään tuhat lähetysyritystä. Ja tosiaan välillä saatan saada kommenttini läpi yli vuorokauden päästä siitä, kun olen ensimmäisen kerran yrittänyt. Joskus harvoin tuo toimii paremmin, ja saatan saada kirjoitettua muutaman viestin ilman suurempia taisteluita, mutta sitten tökkii taas. Suurimman osan ajasta tuo on todella hankala, ja nykyään on enemmän sääntö kuin poikkeus, että tuo ei toimi. Lisäksi vielä tämä sivusto heittää jatkuvasti ulos.
Ja anteeksi ylin kommentoija, jos viestini kuulosti vihaiselta, mutta minulla meinaa todella mennä hermot, kun tuo ReCaptcha ei toimi.Firefoxilla toimii ainakin mulla ReCaptcha ihan ok sekä PC: llä et kännyllä. Eli kokeile vaihtaa selain jos sulla joku muu.
- silleenhei
Vastaus aloittajalle, vaikken tunnekaan mutta ihan yleisesti vastaus kysymykseen: en tajua kuinka tärkeä olisin kenellekään. Kukaan ei toimi niin minua kohtaan, että huomaisin sen ja toisaalta ehkä mulla on joku tunnevamma. Ne on yleisiä.
- Hopiihopihop
Eihän kukaan voi tietää voi vain arvailla. Miksi et kerro hänelle? E
- 2PuutaSateenpieksemää
ehkäpä uunna vuonna kasvamme toisiimme kiinni kuin ne laulun 2 puuta sateen pieksemää?
- sade.vai.toppatakki
Liittyykö siihen yhteenkasvamiseen paljonkin sadetta?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1212278Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2031916Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j571472Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html1701273- 551218
Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä751026Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa62932Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36897- 52884
- 56841