Uusperheessä arkiset asiat aiheuttavat hämmennyksen aiheita. Kotona asuva yli 20-vuotias poika ei ota itsenäistyäkseen. Kotona ei ole mitään merkkejä osallistumisesta pieniinkään askareisiin, roskien viestiin tms. Ei edes armeijan jälkeen.
Ruoka maistuu. Kun luulet tehneesi 3-4 kilosta muusia kahdelle päivälle, herää tämä metsäläisen lailla käyttäytyvä juniori kello seitsemän aamulla, lataa lautaselleen sellaisen annoksen, että muille perheenjäsenille jää varsin vähän jaettavaksi. Asiasta toki huomautan, mutta luulisi, että tuollaiset asiat ovat itsestäänselviä aikuiselle, aamulla syödään aamupalaa, leipää tms. Aivoissa tuntuva näläntunne tulee viiveellä, ja tällaiset hätäiset ruokailijat voivat syödä vaikka miten paljon, 15 min päästä tulee sitten kylläisyydentunne. Pieni, mutta toistuvana turhauttava asia minulle, joka perheen ruuat teen. Lapsi ei ole biologinen lapsi minulle, varmaan vaikuttaa asiaan.
Ruoka maistuu kuin hevoselle
2
450
Vastaukset 2
- reppu-Reino
Et sä mun mutsi/faija oo , vittu sä mua määrää!!!
Tää on sitä uusio / sateenkaari perheiden onnea, joten onnea vaan hei. - jääiaainrnväliin
Siis nuori (kai työtön) mies, joka on jalkeilla 7.00 ? Uskoisko tuota? Opeta puuronkeitto kaverille ja syötte sitä sitten koko sakki. Puuro tekee hyvää vatsalle aamulla ihan enstex.
Olen luullut, että kaikki nuoret nukkuvat puolille päivin, jos ei tarvi lähteä kouluun t. töihin tms. Oma lukiolainen teki niin. Kaveri sitten soitti hakevansa pelaamaan sählyä myöhään iltapäivällä. Aamupalaa ei tainnut syödä sille päivää eikä paljon muutenkaan. Armeija opetti syömään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211084
- 65993
Carunan hinnat
Yks proffa vauuttaa, ettei Caruna voi noin vain nostaa hintoja koska suomen laki kieltää, toinen proffa sanoo että Carun93773- 77743
- 41665
Kunnan päätie ja sen lähialueet
Arvon hyrynsalmelaiset. Tätä palstaa on näin Ukkohallan mökkiläisena ihan viihteellistä lukea. Milloin teitä ahdistaa la35641- 67604
Toimittajat ulkomailta saapuivat eilen vaskiviikoille
Toimittajat lähtivät tutustumaan Lieksan yöelämään ja kultturitarjontaan. Kaikki yllättyivät kuinka aktiivista ja innoka28576Mikä sun kaivatussa on se miksi ihastuit
ja ikävöit? Eli se jokin asia, mikä aiheutti tunteen, että tuossa on sitä jotain? Meinasitko tehdä asialle jotain vai ka22572Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?37498