Uusperheessä arkiset asiat aiheuttavat hämmennyksen aiheita. Kotona asuva yli 20-vuotias poika ei ota itsenäistyäkseen. Kotona ei ole mitään merkkejä osallistumisesta pieniinkään askareisiin, roskien viestiin tms. Ei edes armeijan jälkeen.
Ruoka maistuu. Kun luulet tehneesi 3-4 kilosta muusia kahdelle päivälle, herää tämä metsäläisen lailla käyttäytyvä juniori kello seitsemän aamulla, lataa lautaselleen sellaisen annoksen, että muille perheenjäsenille jää varsin vähän jaettavaksi. Asiasta toki huomautan, mutta luulisi, että tuollaiset asiat ovat itsestäänselviä aikuiselle, aamulla syödään aamupalaa, leipää tms. Aivoissa tuntuva näläntunne tulee viiveellä, ja tällaiset hätäiset ruokailijat voivat syödä vaikka miten paljon, 15 min päästä tulee sitten kylläisyydentunne. Pieni, mutta toistuvana turhauttava asia minulle, joka perheen ruuat teen. Lapsi ei ole biologinen lapsi minulle, varmaan vaikuttaa asiaan.
Ruoka maistuu kuin hevoselle
2
399
Vastaukset
- reppu-Reino
Et sä mun mutsi/faija oo , vittu sä mua määrää!!!
Tää on sitä uusio / sateenkaari perheiden onnea, joten onnea vaan hei. - jääiaainrnväliin
Siis nuori (kai työtön) mies, joka on jalkeilla 7.00 ? Uskoisko tuota? Opeta puuronkeitto kaverille ja syötte sitä sitten koko sakki. Puuro tekee hyvää vatsalle aamulla ihan enstex.
Olen luullut, että kaikki nuoret nukkuvat puolille päivin, jos ei tarvi lähteä kouluun t. töihin tms. Oma lukiolainen teki niin. Kaveri sitten soitti hakevansa pelaamaan sählyä myöhään iltapäivällä. Aamupalaa ei tainnut syödä sille päivää eikä paljon muutenkaan. Armeija opetti syömään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 162356
- 441261
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70897Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää135828- 45821
- 59797
- 42766
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44735Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164722Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130673