HS julkaisi erittäin salaiseksi leimattuja asiakirjoja, jotka vahingoittavat maanpuolustusta ja kansallista etua. HS sai murskapalutteen vyöryn lukijoilta.
HS jatkoi juttusarjaa, jossa karsastettiin USA:ta ja kritisoitiin Suomen hallituksen ja puolustusvoimien tekoja venäläisestä näkökulmasta. Tällöin lukijoiden kommenttijärjestelmä "meni rikki" ja poistettiin teknisten syiden vuoksi....... Edes entiset kommentit eivät ole näkyvillä.
Nolo tilanne kuvaa HS;n alennustilaa myös julkisen keskustelun välttämisessä.
Lukijoiden sensurointiko olisi "avointa tiedonvälitystä", jolla aviisi perusteli rikos- ja ehkä maanpetostutkintaan johtanutta kirjoitteluaan?
Tällaistenko toimituksien vuoksi pitäisi rajoittaa YLE:n toimintaa?
HS:n lukijoiden palutejärjestelmä "meni rikki"....
FarssinNäytökset
1
113
Vastaukset
- MediaMoguli
Näin käy kun lehtimies luulee olevansa kansan asialla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712973
- 462574
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322235- 792138
- 951956
- 321712
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil201222