Oon 14 vuotias tyttö, kasi luokalla. Ja aloin miettiä vähän, kun mun kavereilla joillain ei oo ees vielä rintsikoita. Ja mulla on ollut jo kahdeksan vuotiaasta asti. Kun mä oli 11 vuotias tarvitsin kunnon rintsikat jotka tuki hyvin. Mulla on tällä hetkellä D-kuppi et onko se normaalia? Ja joudun ostamaan melkein puolen vuoden välein uusia isompia rintsikoita, koska kuppi aina on liian pieni. Joudun kohta ostamaan taas uudet rintsikat.
14 vuotias ja D-kuppi
saaraca
7
887
Vastaukset
- Moiboy
No se tarkottaa vaa sitä et sä kehityt nopeemmi ja se tekee susta vaan kuumemman mitä isommat o
On ihan normaalia. Eihän pelkkä kuppikirjain kerro yksinään mitään tissien koosta. Vaikkapa 65D rintaliiveja käyttävällä on saman kokoiset rinnat kuin 75B-kuppia käyttävällä. Rinnanympärys on vain eri.
- Piyhjdww
Mäkin olen miettinyt tätä samaa. Ärsyttää välillä tosi paljon
- Jorma29
Parempi näin, kun että sun rinnat jäis tosi pieniks
- MirandaUusi
No mee sitte ostaa!!!!!!!!!!!
- Juuuhhh
Oo ilone oon koht 15 mul on vitu AA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003134323- 162172
- 1871991
- 1041423
- 711285
- 74939
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu58927IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka3869Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.120803Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59716