Vapaa kuvaus

Aloituksia

22

Kommenttia

380

  1. Onko muilla huono iho?

    Mulla oli pitkään huono iho kasvoissa ja kaulassa ja nänneissä semmosia valkoisia näppyjä mitkä sisälsi talia... Pitkään
    Ihonhoito
    2
    84
  2. Menikö vaihteet rikki?

    Vaihdon ensimmäistä kertaa sisäkumin takapyörään ja sitten asensin sen pyörän väärään kohtaan että vaihteet ei toiminut
    Pyöräily
    6
    195
  3. Face messenger apua?

    Kun minä olen laittanut face messengerin kautta viestiä tuntemattomille ihmisille, niin miten saan heidät pois näkymästä
    Sosiaalinen media
    0
    70
  4. OP-mobiili ei toimi?

    Ostin uuden puhelimen Samsung Galaxy S7 ja latasin Play-kaupasta OP-mobiilin, nyt se sovellus sanoo että on se vanhentun
    Ohjelmat ja sovellukset
    30
    22881
  5. Monta ohjelmapäivitystä?

    Ostin Samsung Galaxy S7, niin onko tää ihan normaalia, että on ollut joku 5-6 ohjelmapäivitystä?
    Ohjelmat ja sovellukset
    2
    53
  6. Salaattijuusto apua?

    Kertokaa miten tota salaatti juustoa pitää oikein laittaa salaattiin? Ostin eilen Valion Eila salaatti juustoa 180g ja
    Kasvisruoka
    4
    368
  7. Ihannenainen

    Mun ihannenainen olisi semmonen jolla on isot tissit ja se laittaisi minulle tisseistä kuvaa? 😊
    Ihannenainen
    0
    236
  8. Tissivako kuvia Tinderiin

    Mää oon huomannut kun mää Tinderiä selailen niin mää tykkään semmoista kuvista missä tissivako näkyy. Ei haittaa, vaikka
    Nettideittailu
    6
    289
  9. +30weet kysymys

    Tuleeko teille mieleen kun muistelette jotain vanhoja asioita, että vitsit olin tuolloin esim. 25-vuotias ja nuori ja s
    30 plus
    0
    41
  10. Tytöstä baarissa

    Olin eilen baarissa ja si kysyin yhdeltä tytöltä sen nimee ja sitten etsin sen Facebookista ja sitten laitoin sille vies
    Ihastuminen
    5
    223
  11. Uus Predator leffa

    Meinaatteko mennä kattomaan uuden Predators elokuvan? Minä ainakin ajattelin mennä heti ensi-iltaan...
    Elokuvat
    0
    58
  12. Ympärileikkauksesta kysyttävää?

    Ootteko te kaikki oikeasti ympärileikattuja? Mää en kyllä ymmärrä miksi se pitää leikata... Mitenkäs sitten seksin harra
    Juutalaisuus
    13
    328
  13. Itsensä ruoskiminen

    Tykkäättekö kuinka paljon ruoskia itseensä? Mää tykkään yleensä aamuisin ennen aamukahvia ja si ennen nukkumaan menoa. M
    Kristinusko
    0
    51
  14. Mitä mieltä olette?

    Olen 179.5cm pitkä niin pitäisikö minun sanoa, että olen 180cm pitkä vai 179cm?
    Maailman menoa
    17
    295
  15. Povekasta naista?

    Mistähän sitä löytäis semmosen ihanan povekkaan naisen? Olen itse 31v 179.5cm, joten hän saisi olla vähän lyhyempi ja as
    Ihannenainen
    6
    347
  16. Ihannemies

    Tykkäättekö te miehistä jolla pullottaa housuissa enemmän vai vähemmän?
    Ihannemies
    4
    340
  17. Nähtiin Hämeenkadulla

    Löytäisinköhän sinut täältä? Kävelit eilen noin klo: 14.15 Hämeenkadun oikeata puolta keskustorille päin, katsottiin toi
    Tampere
    9
    319
  18. Mikä on feminismi?

    Mää en oo ikinä kuullut mikä feminismi? Missä näitä tyyppejä tapaa tai keitä ne on?
    Feminismi
    11
    205
  19. Olenkohan minä teräsmies?

    Tuli tossa juuri mietittyä että olenkohan minä teräsmies kun minä en hikoile ikinä. Vai mistä se johtuu? Osaako naiset k
    Järki ja tunteet
    14
    403
  20. Mustalaisten mekko

    Minkä takia mustalais naisilla on se musta mekko? Minun mielestäni olisi hienompaa ja trendikkäämpää jos se olisi nyky m
    Romano
    1
    279