Lähdössä yksin kahden viikon reissuun. Yksin en uskalla esim. vuokrata autoa ja lähteä tutustumaan saaren sisäosiin tai muihin saariin päiväreissulla. Olen nainen, 57 vuotta. Tupakoimaton, alkoton enkä kovin innokkaasti viihdy baareissa. Oletan seuralaisen maksavan kuluista oman osuutensa, koska niin teen minäkin. Kielitaitoni on kohtalaisen huono. Luontokohteet ovat kiinnostavampia kuin kaupungit. En etsi seuraa koko lomaksi vaan joku päivä silloin tällöin piristäisi. Lähtöpäivä on 24.1.
Ingles tammi - helmikuussa
6
451
Vastaukset
- kevääksietelään
moi, oon 23v mies, samat hommat ois edessä tammikuun puolen välin jälkeen , mietin tuota meidän ikä eroa vähän , mutta muuten kyllä passasi hyvin nuo hommat että ei tupakoi ja alkoa käytä , tai itse käytän hyvin harvoin alkoa:)
- dyyneiltädyyneille
Löytyykös pojalta petihommissa kestävyyttä?
- Kevääksietelään
Kyllähän sitä tarvittaessa löytyy ;)
- Etelän_lämpöön
26-vuotias pojankloppi on myös suunnitellut reissua tammikuun lopulle ja kaveria vielä etiskelee matkalle. Gran Canaria yhtenä vaihtoehtona. Luonnosta nautiskelua, rannalla loikoilua ja liikunta-aktiviteettia!
- etelänxx
Olisin myös kiinnostunut Inglesistä. Olen kuusikymppinen mies ja tunnen paikat siellä hyvin: luontokohteet, rannat, nähtävyydet yms. En tupakoi enkä alkoakaan erityisemmin (miedoista viinit ja oluet silloin tällöin). Textaa no 0408704142 (prep), niin voidaan tuumailla yhteismatkaa.
- Coxc66
- Moip, Olen useasti käynyt siellä- Enimmäkseen lomalla käppäilemässä hietikolla ja lähistöllä. - Autollakin kiertänyt saaren ,- tykkään kuskina olemisesta,, (taxi) -kaasu on liikenteen mukaista, Ilmeisesti pärjättäis lojaalisestikini , - valitse minut , varma ja vapaa valinta kaikkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Selvästi näyttää siltä, että SDP:n kannattajat hyväksyy kiusaamisen
ja seksuaalisen ahdistelun, kun puolueen kannatus pysyy korkealla. Mitä tämä kertoo demari-äänestäjien moraalista?1885101- 141761
Kenen joukoissa Suomi seisoo maailmalla, jos SDP voittaa seuraavat vaalit?
SDP on ainoa pohjoismainen sosialidemokraattinen puolue, joka edelleen kuuluu Sosialistiseen internationaaliin. Sitä ka631626Jos mies oikeasti haluaa sinut
Hän ei ota riskiä että menettäisi sinut. Ei pienintäkään. Mies ei jätä vastaamatta viesteihin eikä pidä sinua epätietois1271507Helena Puolakka laukoo suorat sanat Vappu Pimiän MasterChef -pestistä
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Kokenut keittiömestari ja ravintoloitsija Helena Puolakka laukoo suorat s101477Voiko ryyppäämisellä tienata elantonsa?
Lassi Kuhlman on rappiostriimaaja. Hän kuvaa omaa päihteiden käyttöään pitkissä somestriimeissä. Katsojat voivat lahjoit501167Ketä ehdotatte seuraavaksi kuntanne johtohahmoksi
Ei ole teitä riitaisia kehityksen jarruja helppo yrittää kohti valoa ohjata. Siinä on teille pähkinä purtavaksi.961084Persuille 1,8 prosenttiyksikköä laskua. Keskusta meni ohi ja Vasl hengittää niskassa
Erityisesti työväestö on hylkäämässä persut. https://yle.fi/a/74-20208249307980- 195941
Dannyn "ex-käly" Jennika Vikman teki erikoisen ratkaisun!
Dannyn "ex-käly" Jennika Vikman paljasti uudet kujeet. Hän on mukana kohutussa Sointu Borg & Tyrkyt -realityssä. Jääkö7830