Ingles tammi - helmikuussa

dyyneiltädyyneille

Lähdössä yksin kahden viikon reissuun. Yksin en uskalla esim. vuokrata autoa ja lähteä tutustumaan saaren sisäosiin tai muihin saariin päiväreissulla. Olen nainen, 57 vuotta. Tupakoimaton, alkoton enkä kovin innokkaasti viihdy baareissa. Oletan seuralaisen maksavan kuluista oman osuutensa, koska niin teen minäkin. Kielitaitoni on kohtalaisen huono. Luontokohteet ovat kiinnostavampia kuin kaupungit. En etsi seuraa koko lomaksi vaan joku päivä silloin tällöin piristäisi. Lähtöpäivä on 24.1.

6

463

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kevääksietelään

moi, oon 23v mies, samat hommat ois edessä tammikuun puolen välin jälkeen , mietin tuota meidän ikä eroa vähän , mutta muuten kyllä passasi hyvin nuo hommat että ei tupakoi ja alkoa käytä , tai itse käytän hyvin harvoin alkoa:)

• dyyneiltädyyneille

Löytyykös pojalta petihommissa kestävyyttä?

• Kevääksietelään

Kyllähän sitä tarvittaessa löytyy ;)

• Etelän_lämpöön

26-vuotias pojankloppi on myös suunnitellut reissua tammikuun lopulle ja kaveria vielä etiskelee matkalle. Gran Canaria yhtenä vaihtoehtona. Luonnosta nautiskelua, rannalla loikoilua ja liikunta-aktiviteettia!

• etelänxx

Olisin myös kiinnostunut Inglesistä. Olen kuusikymppinen mies ja tunnen paikat siellä hyvin: luontokohteet, rannat, nähtävyydet yms. En tupakoi enkä alkoakaan erityisemmin (miedoista viinit ja oluet silloin tällöin). Textaa no 0408704142 (prep), niin voidaan tuumailla yhteismatkaa.

• Coxc66

- Moip, Olen useasti käynyt siellä- Enimmäkseen lomalla käppäilemässä hietikolla ja lähistöllä. - Autollakin kiertänyt saaren ,- tykkään kuskina olemisesta,, (taxi) -kaasu on liikenteen mukaista, Ilmeisesti pärjättäis lojaalisestikini , - valitse minut , varma ja vapaa valinta kaikkeen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      1
      1556
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      91
      1468
    3. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1031
    4. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      194
      916
    5. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      115
      802
    6. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      2
      777
    7. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      42
      741
    8. Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?

Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks
      Haapavesi
      29
      730
    9. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      7
      704
    10. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      60