Hyvää Joulua

puurastaja

Renault autoilijat ja moittijat. 🖒.

2

98

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JaVarsinkin

sitä Uuttavuotta, koska harva sitä Jouluna uskaltaa renuta tai olla tuhma tonttujen seurassa, mutta annappas kun tulee uudet kujeet, niin sitä usein unohdetaan se maltti liikenteessä pitämällä liikaa vauhtia ja aivan turhaan. Yleisesti voi sanoa, että varsinkin talvella renkailla on suurin merkitys turvallisuutta ajatellen. Itse ajan nastattomilla M S renkailla ympärivuoden, se on vaikeampaa, kuin hyvillä nastatalvirenkailla, ajonopeus ohjaustuntuman, tilanteen, mukaan eli ei aina sitä ylintä sallittua nopeutta, joskus harvoin tosin ajan yli sallitun, mutta se tuntuma tiehen pitää säilyttää, sekä ennakoida tilanteet. Kolme ylinopeussakkoa olen saanut, yksi tavallinen, kaksi kamerasakkoa, jos poliisit viitsisivät olla edes vähän aktiivisempiä olisi toki näitä enemmänkin muistojen arkistossa. Kamerat ne vain vilkkuvat ja tietokoneita naputellaan lämpiössä, se on nykyaikaa se. Autoilu on vaarallista, kuolema saattaa tulla vaikka ei itse virheitä tekisi, tämä unohtuu yleensä, koska on niin tavallista olla liikenteessä. Tiedetään, että lentäminen on turvallisempaa kuin maantieliikenne, harvalla jos kellään on kuitenkaan autoilupelkoa, kuten lentomatkustajilla usein kuultu lentopelko.
      Hyvää ja turvallista loppuelämää kaikille, toivotaan nyt, että ei tämä minun renukseni tästä enempää korreloidu.
      Puurastajalle annan aktiivisuudesta kiitoksen ja jonkinmoisesta, enemmän positiivisestä ymmärryksestä, mikä heijastuu tyylistä.
      Taitaa tulla kesä, kun Joulukin kohta mennyt, mutta ei vielä.

• TaasKorjaustaEdelliseen

sitä Uuttavuotta, koska harva sitä Jouluna uskaltaa tojottaa (minä tietenkin poikkeus) tai olla tuhma tonttujen seurassa, mutta annappas kun tulee uudet kujeet, niin sitä usein unohdetaan se maltti liikenteessä pitämällä liikaa vauhtia ja aivan turhaan. Yleisesti voi sanoa, että varsinkin talvella renkailla on suurin merkitys turvallisuutta ajatellen. Itse ajan nastattomilla M S renkailla ympärivuoden, se on vaikeampaa, kuin hyvillä nastatalvirenkailla, ajonopeus ohjaustuntuman, tilanteen, mukaan eli ei aina sitä ylintä sallittua nopeutta (eli olen näitä pösilöitä jotka luulevat merkin tarkoittavan ohjenopeutta jota ei saa aliottaa), joskus harvoin tosin ajan yli sallitun, mutta se tuntuma tiehen pitää säilyttää, sekä ennakoida tilanteet (ja koska teen tämän "ajo-ominaisuudet" omaavalla tojotalla olen yleinen riski kanssakulkijoille ja paha polanteen tekijä koska "ajan" aina siitä mistä edellinenkin kuski). Kolme ylinopeussakkoa olen saanut, yksi tavallinen, kaksi kamerasakkoa, jos poliisit viitsisivät olla edes vähän aktiivisempiä olisi toki näitä enemmänkin muistojen arkistossa(tosin jos minulla ei olisi tojotaa olisin tien päällä huomattavasti useammin, nyt täytyy odol. Kamerat ne vain vilkkuvat ja tietokoneita naputellaan lämpiössä, se on nykyaikaa se. Autoilu on vaarallista, kuolema saattaa tulla vaikka ei itse virheitä tekisi (tämä ei siis koske minua koska tojotus aiheuttaa oman virheettömyyden harhan), tämä unohtuu yleensä, koska on niin tavallista olla liikenteessä. Tiedetään, että lentäminen on turvallisempaa kuin maantieliikenne, harvalla jos kellään on kuitenkaan autoilupelkoa (paitsi tojotakuskeilla, kun suorallakaan ei tahdo tie riittää), kuten lentomatkustajilla usein kuultu lentopelko.
        Hyvää ja turvallista loppuelämää kaikille, toivotaan nyt, että ei tämä minun tojotukseni tästä enempää pahene (toivossa on hyvä elää sanoi entinenkin täi).
        Puurastajalle annan aktiivisuudesta kiitoksen ja jonkinmoisesta, enemmän positiivisestä ymmärryksestä, mikä heijastuu tyylistä.
        Taitaa tulla kesä, kun Joulukin kohta mennyt, mutta ei vielä (joten Tojota seisoonee parkkipaikalla vielä monta kuukautta).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voitaisko olla kavereita?

Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk
      Tunteet
      33
      6701
    2. Deodoranttiteollisuus

Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin
      Jämsä
      20
      3314
    3. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      52
      1440
    4. Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin

Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_
      Ateismi
      20
      1362
    5. Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia

Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.
      Oulainen
      28
      1326
    6. PURRA TULEE !

Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht
      Haapavesi
      179
      1300
    7. Vain 30-40v mies on kuuma

Muut on papparaisia. Näin se vaan menee. Miehelläkin on se paras ikä.
      Ikävä
      140
      1171
    8. Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?

Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport
      Ähtäri
      46
      1100
    9. Minkä vuoksi

Kaivattusi tuntuu niin rakkaalta ❤️
      Ikävä
      39
      956
    10. Mikään ei ole ikuista

Hyvää huomenta. ☕ Susi ulvoo yksin ja tyhjyys kutsuu luokseen.⚜️❄️❤️🥱
      Ikävä
      145