Kannattaako mun ees yrittää Kallion lukioon?

KäveleväKaktus

Onks mun mitää järkee ees yrittää hakea kallion lukioon?

Keskiarvo on mul 9,6, et se on hyväklä mallilla. Saan varmaa ne suositukset jos kysyn (toivottavasti) ja sen oman tekstinpätkän saan varmaa aika mallikkaaks. Mut se harrastuneisuus...oon siis harrastanu teatterii 4 ja puol vuotta (mut lopetin sen jo kauan sitten). Sielt teatterist sain kehuja käsikirjotuksesta, lavastuksesta ja muusta ideoinnista yms. En oo mitää näyttelijätyyppii ja siks ehkä lopetin sen teatterijutun. Täs välis varmaa mietitte et miks sit ees haluun sinne Kallion lukioon. No siis, ne suunnittelu ja muut sellaset ”lavan takana” tapahtuvat valmistelut kiinnostaa.

Sit kirjottaminen on sellanen luova juttu josta pidän, mut en läheskää niin paljo ku kaikist kuvaamataide höskist. Oon piirtäny ihan pienestä saakka ja kehityn jatkuvasti. Kuvis mul on ollu kymppi niin kauan ku muistan. (Ja joo. Mä aion hakee Torkkeliin, se on mun ykkösvaihtoehto. Kakkoseks laitan varmaa Ressun tai sen jonku medialukion emt. sit vast tän.)

Musiikkii en oo koskaan harrastanu, mut omistan kitaran ja oon pikkusen opettelemassa sen soittoo vapaa ajal mut siin en oikee edisty :,(

PS. Inspiroidun iha kaikesta koko ajan et ainakaa innostusta ei puutu...

Mut siis joo......niinku näätte mul tätä ohjattuu harrastuneisuutta ei oikee paljoo oo, ja tiiän aik varmasti et en oo tulos pääsee sisään. MUTTA kehtaanko mä ees laittaa sitä hakemusta? Koitan vaa pitää mielessä et ilmasutaito ei oo pelkkää näyttelemistä... joten oisko mul mahollisuus???

9

310

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KäveleväKaktus

      Hups, korjaan. Mun keskiarvo on 9,67 ja harrastan jo yhdeksättä vuotta aikidoa, mut se ny ei liitu ilmaisutaitoon mitenkää...(pitäiskö siihe harrastuneisuushöskää laittaa myös nää ei ilmaisutaitoon liittyvät harrastukset?)

    • älve

      Älä kehtaa hakea! Sitä omaa tekstinpätkää et ainakaan saa kovin mallikkaaksi, jos kirjallinen ilmaisu on parhaimmillaan tässä nähtyä tasoa.

      • KäveleväKaktus

        No totta on etten mitää pisteitä sais jos kirjottelisin tol taval... nyt oliki kyse vaa simppelistä nettipostauksesta, ei mistään kirjotelmasta. No jaa, ehkä se oli aika huono mainita siitä ”mallikkaasta” kirjottamis jutust jos en ees aikonu tehä tätä kunnolla...(mun moka)


    • asdfgjkl3edrfc

      Tietysti yrität jos se kiinnostaa eikä muut koulut tiputa sit top 5:destä! Ei se yrittäminen tapa

    • sörkan.sälli

      Eikös Kallion lukioon mene itseään taiteilijoina pitävät tyypit, jotka eivät pärjää normaalissa lukiossa, joissa pitäisi valmistua veronmaksajia.

    • 47849793

      Jos keskiarvo on 9,6, kannattaa valita Ressun ja SYK:in väliltä. Mietit siellä sitten kolme vuotta, rupeatko isona lääkäriksi vain lakimieheksi. Jos jossakin vaiheessa nuppi poksahtaa, alat sitten kaupata ruohoa niiden Kalliosta valmistuneiden kanssa.

    • Tämä0nKokemus

      Kallion lukio on olevinaan yksilöllinen, mutta kaikki ovat yksilöllisisä samalla tavalla. Vaatteet ovat samanlaisia, jotka eivät seuraa trendeja, mutta seuraavat Kallion lukion omia trendejä pilkulleen.

      Porukka on yksilöllisesti vegaanena, joka ikinen niin samalla tavalle ettei niitä toisistaan erota.

      Yhteishenki on klooneilla hyvä, niin kauan, kun et erotu porukasta.

      Jokainen ajattelee yksilöllisesti, itsenäisesti ja tiedostavasti, mutta ihan samalla tavalla.

      Kallio valmistaa taiteellsia epäkaupallisia vegaaniklooneja. Ne ovat aika harmittomia, mutta ei se porukka yhteiskuntaa kehitä kuin omissa puheissaan.

      Toisaalta, jos tuntuu omalta jutulta, niin mene sinne. Aivot narikkaan ja seuraa johtajaa.

      Jos haluat oppia itsenäiseen ajatteluun ja tähtäät korkealle, niin mieti vielä kerran....

    • Kallio99

      Onko kallio todella tuollainen? Itse haluaisin sinne, mutta en enää.

    • Rehtori-

      Ei riitä 9,6.Pitää olla 9.9 tai 10.
      Ehkä voin harkita ottamista jos 9,8.Muuten No deal.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      92
      1908
    2. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      409
      1476
    3. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      90
      1270
    4. Nyt pärähtää - Uusi lavatanssiohjelma starttaa tv:ssä!

      Oletko toivonut lavatanssiohjelmaa televisioon? Puoli seiskan kesäilta tuo lavatanssit suomalaisiin koteihin. Juontajin
      Tv-sarjat
      13
      1059
    5. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      69
      986
    6. Kokki Akseli Herlevin ex-rakas Emmi Suuronen kisasi Diilissä - Nyt Selviytyjissä: "Vaikka olen..."

      Emmi Suuronen ja Akseli Herlevi ovat ex-pariskunta. Nyt Emmi nähdään taas tosi-tv-ohjelmassa. Takana on jo Diili ja mis
      Suomalaiset julkkikset
      10
      956
    7. Ääripersu puukotti taas.

      Kamalaksi on mennyt. Persut ammuskelee ja puukko heiluu..
      Oulu
      179
      953
    8. Miten ihmeessä

      on kaksi niin samanlaista. Älä ymmärrä väärin, en yritä mitenkään itseäni ylentää mutta eiköhän me jollakin radioaallol
      Ikävä
      49
      929
    9. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      239
      884
    10. Pelkäätkö että olisin

      Ilkeä sulle jos nähtäisiin? Naiselta miehelle
      Ikävä
      74
      827
    Aihe