Millaiset ilmat siellä nyt joulun alusviikolla on?
Funchalin sää
6
287
Vastaukset
- Katso.itse
Jos paikalliset eivät vastaa, niin näistä näkee
ipma.pt/pt/otempo/prev.localidade.hora/index.jsp#Madeira&Funchal
madeira-web.com/PagesUK/funchal-bay-livecam.html
Otin osoitteista alkua pois, jotta automaattisiivous ei iskisi, kun se ei pidä madeiran linkeistä. - Pariset
Nimenomaan toivoin paikanpäällä olevilta sääterveisiä.
- Toinen.kylki
Kiva sää eli keskimääräinen. Ei sada eikä tietysti ole hellettä. Myrskyäkään ei ole ollut aikoihin eikä sellaista ole juuri nyt tulemassakaan.
- Hyvätilmat
Olin Madeiralla viikolla 49. Silloin oli Funchalissa hyvät ilmat. Lauantai ja sunnuntai varsin lämpimiä. Alkuviikosta illat hieman viileitä. Normaalia tähän aikaan vuodesta. Sadetta ei yhtään sillä viikolla.
- kade22
MadeiraLive-sivustolla on web-kamera - siellä voi käydä katselemassa, miltä juuri nyt näyttää. Linkkiä ei voi laittaa, kun silloin viesti poistettaisiin.... Kateeksi käy heitä, jotka ovat siellä juuri nyt - ja aina muulloinkin. Upea paikka.
- dona_football
Joulun alusviikosta en tiedä kun tulin vasta eilen, mutta tänään tuuli vähän aamulla ja oli aurinkoista. Iltaa kohden tuuli rauhoittui ja tuli vähän pilveä. Tällä hetkellä on tyyntä - ainakaan palmun lehdet eivät heilu - ja tähdet näkyvät. Lämpötila lienee nyt jotain 18, ainakin parvekkeella jossa tätä kirjoitan tarkenee lyhythihaisella.
Havainnot ovat keskustan ja Lidon alueelta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1151479
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881317Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1381087- 68984
- 39927
- 69884
- 97877
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.54862- 75846
Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39794