Funchalin sää

Pariset

Millaiset ilmat siellä nyt joulun alusviikolla on?

6

338

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Katso.itse

Jos paikalliset eivät vastaa, niin näistä näkee
      ipma.pt/pt/otempo/prev.localidade.hora/index.jsp#Madeira&Funchal
      madeira-web.com/PagesUK/funchal-bay-livecam.html
      Otin osoitteista alkua pois, jotta automaattisiivous ei iskisi, kun se ei pidä madeiran linkeistä.

• Pariset

Nimenomaan toivoin paikanpäällä olevilta sääterveisiä.

• Toinen.kylki

Kiva sää eli keskimääräinen. Ei sada eikä tietysti ole hellettä. Myrskyäkään ei ole ollut aikoihin eikä sellaista ole juuri nyt tulemassakaan.

• Hyvätilmat

Olin Madeiralla viikolla 49. Silloin oli Funchalissa hyvät ilmat. Lauantai ja sunnuntai varsin lämpimiä. Alkuviikosta illat hieman viileitä. Normaalia tähän aikaan vuodesta. Sadetta ei yhtään sillä viikolla.

• kade22

MadeiraLive-sivustolla on web-kamera - siellä voi käydä katselemassa, miltä juuri nyt näyttää. Linkkiä ei voi laittaa, kun silloin viesti poistettaisiin.... Kateeksi käy heitä, jotka ovat siellä juuri nyt - ja aina muulloinkin. Upea paikka.

• dona_football

Joulun alusviikosta en tiedä kun tulin vasta eilen, mutta tänään tuuli vähän aamulla ja oli aurinkoista. Iltaa kohden tuuli rauhoittui ja tuli vähän pilveä. Tällä hetkellä on tyyntä - ainakaan palmun lehdet eivät heilu - ja tähdet näkyvät. Lämpötila lienee nyt jotain 18, ainakin parvekkeella jossa tätä kirjoitan tarkenee lyhythihaisella.

Havainnot ovat keskustan ja Lidon alueelta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?

Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "
      Maailman menoa
      326
      1434
    2. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      346
      1341
    3. Mitä kirjainta kaipaat?

🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      111
      1165
    4. Onko ikäerolla väliä?

Mitä mieltä ootte? Meillä on 14 vuotta ikäeroa.
      Ikävä
      115
      1045
    5. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      50
      1018
    6. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      106
      940
    7. Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"

Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh
      Suomalaiset julkkikset
      22
      817
    8. Uusioperhe vai salasuhde?

Mitä ensisijaisesti haluat? Pelkään, että menetän järjen sun kanssa 😉
      Ikävä
      111
      802
    9. Onko sulla rakas mitään sanottavaa?

Lähetä tässä kaivatullesi haluamasi terveiset 💌
      Ikävä
      106
      747
    10. Miten vaikuttaa

Jos kaivatustasi on moni muukin kiinnostunut?
      Ikävä
      79
      680
    Aihe