Onko normaalia rakastua opettajaan? Meillä ollut seksisuhde miesopettajan kanssa siitä asti kun täytin 18. Hän halusi odottaa ja minä halusin odottaa sitä oikeaa hetkeä. Hän on historian opettaja ja minua välillä naurattaa kun hän yhdynnän aikana rupee puhumaan sodista. Suosittelen 50v miehiä, eivät tule heti ja eivät nalkuta heti lisää :D
Ihastunut opettajaan
4
6106
Vastaukset
- Hyllyvä
Niin kai. Sitten heräsit housut märkänä yläpediltäsi ja aloit valmistautua kouluun lähtöön.
- sonni666
usein mietin seksiä rehtorin kanssa ja etttä kuinka paljon hän maksaisi minulle
- Woulatte
Mielelläni teen ei tarvitse miettiä.
- MalliOppilas
Mulla oli suhde opettajan mieheen yläkoulussa. Ne sain tiedon ulkomaille muutosta silloin kesällä. Lähtö olisi syksyllä ennen koulun alkua. Ope ei enää välittänyt vaan antoi miehelleen vapaat kädet. Se porsasteli kuin sika pellossa. Ei kukaan varoittanut että sen mies pitää teinipojista eikä kukaan olisi uskonut jos olisin kertonut. Se oli vain ne pari viikkoa helteiden aikaan. Sitten se kirje tuli. Niiden lähtö siirtyi vuodella. Ope oli hyvin pidetty koulussa. Sen mies teki käännöstöitä kotona. Aina kun opella oli iltatunteja mä menin koulun jälkeen niille. Se tuli monesti käytävällä vastaan kun mä läksin koulusta. Se katsoi mua silmiin. Niiltä mä läksin sitten kun se oli tullut kotiin. Se halusi tietää missä mennään. Mä vaan pukeuduin ja sanoin heippa. Se kysyi mieheltään miten päivä oli mennyt..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m834439Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013850Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363519- 513180
- 412671
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182529Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222352- 232046
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami151762Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351715