Ihastunut opettajaan

JanikaVaasa19v

Onko normaalia rakastua opettajaan? Meillä ollut seksisuhde miesopettajan kanssa siitä asti kun täytin 18. Hän halusi odottaa ja minä halusin odottaa sitä oikeaa hetkeä. Hän on historian opettaja ja minua välillä naurattaa kun hän yhdynnän aikana rupee puhumaan sodista. Suosittelen 50v miehiä, eivät tule heti ja eivät nalkuta heti lisää :D

8

7057

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyllyvä

Niin kai. Sitten heräsit housut märkänä yläpediltäsi ja aloit valmistautua kouluun lähtöön.

• sonni666

usein mietin seksiä rehtorin kanssa ja etttä kuinka paljon hän maksaisi minulle

• Woulatte

Mielelläni teen ei tarvitse miettiä.

• MalliOppilas

Mulla oli suhde opettajan mieheen yläkoulussa. Ne sain tiedon ulkomaille muutosta silloin kesällä. Lähtö olisi syksyllä ennen koulun alkua. Ope ei enää välittänyt vaan antoi miehelleen vapaat kädet. Se porsasteli kuin sika pellossa. Ei kukaan varoittanut että sen mies pitää teinipojista eikä kukaan olisi uskonut jos olisin kertonut. Se oli vain ne pari viikkoa helteiden aikaan. Sitten se kirje tuli. Niiden lähtö siirtyi vuodella. Ope oli hyvin pidetty koulussa. Sen mies teki käännöstöitä kotona. Aina kun opella oli iltatunteja mä menin koulun jälkeen niille. Se tuli monesti käytävällä vastaan kun mä läksin koulusta. Se katsoi mua silmiin. Niiltä mä läksin sitten kun se oli tullut kotiin. Se halusi tietää missä mennään. Mä vaan pukeuduin ja sanoin heippa. Se kysyi mieheltään miten päivä oli mennyt..

• Anonyymi00005

Ammattikoulussa ollessani käytiin aikoinaan Ruotsissa jossain messuilla ja jo mennessä laivamatkalla olin erään yli 50v opettajattaren hytissä naimassa tätä takaapäin. Tukholmassa hotellissa hiivin sovitusti puolenyön aikoihin hänen huoneeseen, ja taas naitiin niin että sänky natisi mutta nyt homma oli kiireettömämpää.. Meidän tapaamiset eivät loppuneet siihen reissuun vaan kävin hänen luonaan vielä vuoden verran tyydyttämässä open haluja, sittemmin hän löysi ikäisensä miehen ja meidän "suhde" loppui siihen. Monesti olen jälkeenpäin miettinyt että moniko oppilas tätä opettajatarta vuosien mittaan kävi panemassa.. Nyttemmin jo eläköitynyt ja paikkakunnalta muuttanut ope sai kyllä aikaan mukavat muistot.. Terveiset Ritulle..

• Anonyymi00006

On se ihan normaalia, yleisyydestä en tiedä.
      Itse aikanaan retkahdin mua 10 vuotta vanhempaan opettajaan lukiosta. Oli, ja on varmasti vieläkin, niin älyttömän ihana, söpö ja kaunis nainen, kuin joku vain voi olla.
      Kouluaikaan ei mitään tapahtunut välillämme, mutta aika pian sen jälkeen, kun valmistuin lukiosta ja hän itse vaihtoi työpaikkaansa, meille tuli jonkin aikaa kestänyt, seksipainotteinen suhde. Lakkiaisteni jälkeinen kesä oli aika kiimantäytteistä parittelua, jos näin rivosti asian kehtaa ilmaista. Ja kaikkinensa touhut kestivät siihen saakka, kun menin armeijaan puolen vuoden päästä.
      Vielä kun hän asui naapurikaupungissa, mistä olin saanut töitä tutun firmasta siihen saakka, kun intti alkoi.
      Oli todella mukavaa aikaa, asuin hänen luonaan sen reilu puoli vuotta. Päivät töissä ja illat&yöt harrastettiin seksiä, viikonloppuna ei tehty töitä.
      Itse kestin tuolloin jo aikas hyvin, mutta jaksoin myöskin yleensä pari kolmekin kertaa saman illan ja yön aikana, mistä hän tykkäsi. Pitkiä akteja ja muutaman tunnin päästä uudestaan.
      Harmi vaan, että tapailu harveni aika vauhdillakin armeija-ajan myötä ja maailma ehti muuttua siinä muutenkin sen verran, ettei ollut enää mahdollisuutta jatkaa kotiutumiseni jälkeen suhdetta.

• Anonyymi00007
      UUSI

Ihastuminen on aika normaalia. Toteuttaminen, no säästäkää valmistumisen jälkeiseen aikaan!

• Anonyymi00008
      UUSI

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi ärsyttää

Juuri nyt, tällä hetkellä?
      Ikävä
      106
      1281
    2. Salaisuudet paljastuu

Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku
      Ikävä
      94
      908
    3. Poliisi pamputti Variskankaalla

Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella
      Kajaani
      31
      824
    4. vapaa

sana :) 🚮
      Ikävä
      66
      703
    5. Karita Tykkä mennyt kihloihin.

Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      642
    6. 32
      635
    7. S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan

S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist
      Maailman menoa
      16
      584
    8. Nainen tosi ikävä sua

Näkispä edes ohimennen
      Ikävä
      18
      568
    9. Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa

Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta
      Ikävä
      43