Kummitustaloja??

Seppo

Onko mitään hyviä kummitustaloja tässä pirkanmaan/hämeen alueella? eli tampereen lähiympäristössä n.100km säteellä??? Kertokaa jos tiedätte!!

29

8031

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • böö

      Pirkka halli, siellä jääkiekko haamu raipe Helminen välillä kummittelee.

      • blaa

        Ei pirkkahalli oo jäähalli! En oo nähny raipea siellä..


      • Kärppä
        blaa kirjoitti:

        Ei pirkkahalli oo jäähalli! En oo nähny raipea siellä..

        Eikös se Raipen jäkishaamu kummittele Hakametsän hallissa?


      • Vesa
        Kärppä kirjoitti:

        Eikös se Raipen jäkishaamu kummittele Hakametsän hallissa?

        Julkujärven leirikeskus. Siellä kummittelee. Tiedän kuka ja missä huoneessakin.


      • Seppo
        Vesa kirjoitti:

        Julkujärven leirikeskus. Siellä kummittelee. Tiedän kuka ja missä huoneessakin.

        Pitääkö Julkujärven kummittelu paikkaansa?? Tiedän kyseisen paikan??? Missä siellä kummittelee ja missä muodossa ja mihin vuorokauden aikoihin??


      • Vesa
        Seppo kirjoitti:

        Pitääkö Julkujärven kummittelu paikkaansa?? Tiedän kyseisen paikan??? Missä siellä kummittelee ja missä muodossa ja mihin vuorokauden aikoihin??

        Julkujärven leirikeskus on ollut aiemmin jonkun tehtaan virkistyspaikka. Finlayson tai jonkun muun. Tehtaan jonkun johtajan vaimo on kuollut kyseisessä huoneessa. Hänen tupakoidessaan yöpaita roihahti tuleen. Kyseinen nainen on erään kokoomuslaisen entisen kansanedustajan äiti. Itse olen viettänyt aikaa kyseisessä huoneessa ja myöntää täytyy, että siellä on jotain outoa. Moni on kokenut konkreettisia juttua siellä. Voit mennä kyseiseen leirikeskukseen, se on käsittääkseni auki. Pentti Maljanen on ollut siellä vahtimestarina ja asuu siellä. Voit yrittää jututtaa häntä.


      • Vesa
        Vesa kirjoitti:

        Julkujärven leirikeskus on ollut aiemmin jonkun tehtaan virkistyspaikka. Finlayson tai jonkun muun. Tehtaan jonkun johtajan vaimo on kuollut kyseisessä huoneessa. Hänen tupakoidessaan yöpaita roihahti tuleen. Kyseinen nainen on erään kokoomuslaisen entisen kansanedustajan äiti. Itse olen viettänyt aikaa kyseisessä huoneessa ja myöntää täytyy, että siellä on jotain outoa. Moni on kokenut konkreettisia juttua siellä. Voit mennä kyseiseen leirikeskukseen, se on käsittääkseni auki. Pentti Maljanen on ollut siellä vahtimestarina ja asuu siellä. Voit yrittää jututtaa häntä.

        Niin. Huoneen numero on 10.


      • Vesa
        Vesa kirjoitti:

        Niin. Huoneen numero on 10.

        Seppo, miksi olet niin kiinnostunut kummitustaloista? Voin kertoa Julkujärvestä lisää, jos perustelusi ovat hyvät. Jos tarkoituksesi on hakea vain "elämyksiä"- jätä koko juttu sikseen. Siinä tapauksessa leikit väärillä asioilla.


      • Seppo
        Vesa kirjoitti:

        Seppo, miksi olet niin kiinnostunut kummitustaloista? Voin kertoa Julkujärvestä lisää, jos perustelusi ovat hyvät. Jos tarkoituksesi on hakea vain "elämyksiä"- jätä koko juttu sikseen. Siinä tapauksessa leikit väärillä asioilla.

        Olen kokenut aiemminkin paranormaaleja ilmiöitä ja haluan verrata eri paikkojen ilmiöitä toisiinsa ja yrittää päätellä asioita.. Mitä niillä on yhtäläisyyttä ja eroa...! Olisin kiitollinen jos kertoisit lisää!! jos vaikka antaisit sähköposti osoitteesti...!


      • Seppo
        Vesa kirjoitti:

        Seppo, miksi olet niin kiinnostunut kummitustaloista? Voin kertoa Julkujärvestä lisää, jos perustelusi ovat hyvät. Jos tarkoituksesi on hakea vain "elämyksiä"- jätä koko juttu sikseen. Siinä tapauksessa leikit väärillä asioilla.

        Olen kokenut aiemminkin paranormaaleja ilmiöitä ja haluan verrata eri paikkojen ilmiöitä toisiinsa ja yrittää päätellä asioita.. Mitä niillä on yhtäläisyyttä ja eroa...! Olisin kiitollinen jos kertoisit lisää!! jos vaikka antaisit sähköposti osoitteesti...!


      • Vesa
        Seppo kirjoitti:

        Olen kokenut aiemminkin paranormaaleja ilmiöitä ja haluan verrata eri paikkojen ilmiöitä toisiinsa ja yrittää päätellä asioita.. Mitä niillä on yhtäläisyyttä ja eroa...! Olisin kiitollinen jos kertoisit lisää!! jos vaikka antaisit sähköposti osoitteesti...!

        En ala julkisesti jakamaan emailiani. Kyseinen Maija niminen kummitus Julkujärvellä "vihaa" jollain tavoilla naispuolisia enemmän. Tapauksia on tytöille tapahtunut paljon enemmän. Peitto on saatettu kiskoa keskellä yötä päältä pois, outoja ääniä on kuulunut. Ainoa kokemus, minkä itse olen kokenut istuessani huoneen alapuolella, on sellainen, että yht äkkiä on kuin herneitä olisi kaadettu suuri määrä kyseisen huoneen lattialle. Toinen paikka missä on uskoakseni tapahtunut outoja juttuja on Aitolahden kirkko. Eräs Jukka, joka on ollut harjoittelemassa urkujen soittoa on tästä kertonut. Kyseinen Julkujärven Maija on haudattu Aitolahden hautausmaalle, mutta en tiedä voiko näillä olla tekemistä keskenään.


      • Anonyymi
        Vesa kirjoitti:

        Julkujärven leirikeskus. Siellä kummittelee. Tiedän kuka ja missä huoneessakin.

        Itse kävin just kyseisessä paikassa.. Edellisestä käynnistä on n. 2viikkoa. Sillon siellä kun käveltiin sen ison keltaisen talon ohi siellä syttyi yläkerran ikkunaan valot. Onko muilla havaintoja/kokemuksia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse kävin just kyseisessä paikassa.. Edellisestä käynnistä on n. 2viikkoa. Sillon siellä kun käveltiin sen ison keltaisen talon ohi siellä syttyi yläkerran ikkunaan valot. Onko muilla havaintoja/kokemuksia?

        Yksi vakio lenkkireiteistäni kulkee leirikeskuksen ohi/läpi, enkä ole 15 vuoden aikana havainnut alueen ympäristössä muuta kuin lisääntyneen ilkivallan valitettavasti. Nyt siellä on rakennusten purkutyöt meneillään, joten se siitä paikasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse kävin just kyseisessä paikassa.. Edellisestä käynnistä on n. 2viikkoa. Sillon siellä kun käveltiin sen ison keltaisen talon ohi siellä syttyi yläkerran ikkunaan valot. Onko muilla havaintoja/kokemuksia?

        Viimeksi kun kävimme siellä oli ylimmän kerroksen ikkunassa kasvojen muotoinen huurre ja olo kuin olisi ollut tuijotuksen kohteena... Sattumaako?


      • 0979

        Tammelassa mustialan maatalousoppilaitoksen alueella eräässä asunnossa kummittelee.
        Aukoo ikkunan öisin. Ikkuna on noin 2,5 korkeudessa.


    • Shadows

      Pirkkalassa oli siellä kattilaistentiellä virkaniemessä se paljon yli 100 vuotta vanha kartano! Mutta jotkut vitun nuorisot polttivat sen maan tasalle n. pari viikkoa sitten! Se oli kyllä todella arvoituksellisen näköinen karatno! Vanhoja esineitä,lahonnut laituri ja siellä oli veden pohjassa esineitä mm. todella vanhan näköiset rillit! Mutta sinne ikivanhalle paikalle rakennetaan ehkä TALOJA!!! se on/oli niin upean näköinen paikka! :)

    • Punkalaitumella on, Punkkis siirtyi juuri Pirkanmaahan Satakunnasta.

      • nevanuija

        voisitko kertoa tarkemmin tosta punkalaitumen kummitustalosta?


    • Veittola

      Ylöjärvellä sijaitsee yksi talo josta on kerrottu monia tarinoita..Esim. että siellä olisi asunut iso perhe jolla oli lemmikkejä ja lapsia sitten äiti ja isä. Ensin kuoli eläimet yksitellen eikä kukaan titänyt miten sitte lapset ja lopulta jopa isäkin.. Kun sitten talon emäntä alkoi soitella poliiseille sitten joka viikko että talossa kummittelee ja että siellä tapahtuu koko ajan jotain.. kun emännästä ei sitten enään kuulunut aikoihin mitään kävivät poliisit katsomassa talolla ja emäntä löytyi kuolleena kaulin kädessään ja suu ihan auki seisaaltaan.(kyllä siis ihan seisaalteen kuollut).. tuossa siis tuommoinen tarina minkä minä itse olen kuullut.. Olen siis itse käynyt tuolla kaveriporukalla ja jotain outoa siellä oli mutta ei nyt mitään ihan hirveetä.. monet kertoo erilaisia juttuja mitä siellä on tapahtunut mutta siis jos kiinnostusta löytyy niin käy toki katsomassa siis tosiaan YLÖJÄRVELLÄ VEITTOLA niminen talo.. Veittola 30, 33480 Ylöjärvi

    • miyzi

      voiko joku oikeesti kuolla seisaaltaan!? :O
      En väitä, etteikö maailmassa tapahtuisi hulluja asioita, mutta tästä en ole ikinä ennen kuullut, taitaa olla osaksi urbaanilegendaa.
      Itse olen asunut tampereen lähellä kummitustalossa ja sinne olisi saanut vapaasti tulla minun puolestani tutkimaan, mutta valitettavasti muutimme viimekesänä pois kyseisestä asunnosta. Siellä tapahtui vaikka mitä!
      Melkoinen helpotus, kun ei tarvitse enää pelätä omassa kodissaan. :)

      • 20¤

        Kyllä seistenkin voi kuolla, mutta harvinaista on, että kuollut sitten jäisi seisaalleen, yleensä kuollut kaatuu siitä maahan, jalat pettävät. Olisiko hän ensin halvaantunut, tai nojannut johonkin, sitten kuolonkankeus tullut...? Kuullostaa kuin emäntä olisi säikähtänyt jotakin (suu auki).


    • 13%ööö

      Minulla on alkanut täällä kotonani kuulua kummallisia, kovia kolahduksia, joille en keksi luonnollista selitystä. Nämä kuuluvat myöhään, iltaisin. Aivan kuin (kerrostalo) ikkunaani heitettäisiin lujasti kivellä, niin ei kuitenkaan tapahdu. Epäilin putoavaa lunta ikkunalaudalle, mutta ei se ole sitäkään, sillä ei lumesta synny sellaista ääntä. Tämä ääni on kuulunut asuntoni molemmissa huoneissa, ikkunan luona.

      Ilmeisesti asialle löytyy luonnollinen selitys, mutta en kyllä keksi, mikä, sillä tätä on tapahtunut useina erillisinä iltoina.

      • Anonyymi

        Itsekin olin eräs ilta tv:tä katsomassa sohvalla makoillen ja kuulin kahinaa ja sitten tippui 1,25 kg vinyylipintainen käsipainolevy hyllyn päältä, vaikken ollut koskenut hyllyyn, eikä sohva yllä siihen, eikä matto mene hyllyn alle. Kaipa se oli sen verran reunalla sitten että tippui. Painolevy oli pahvinpalan päällä, mutta mitään kallistumaa siinä ei ole, eikä siihen kohdistu liikettä. Tämmöinen "entä-jos" juttu. Nyt alkoi verta vuotaan nenästä, kun kirjoitin siitä. Hmm.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsekin olin eräs ilta tv:tä katsomassa sohvalla makoillen ja kuulin kahinaa ja sitten tippui 1,25 kg vinyylipintainen käsipainolevy hyllyn päältä, vaikken ollut koskenut hyllyyn, eikä sohva yllä siihen, eikä matto mene hyllyn alle. Kaipa se oli sen verran reunalla sitten että tippui. Painolevy oli pahvinpalan päällä, mutta mitään kallistumaa siinä ei ole, eikä siihen kohdistu liikettä. Tämmöinen "entä-jos" juttu. Nyt alkoi verta vuotaan nenästä, kun kirjoitin siitä. Hmm.

        Siis paino oli kumipintainen, eikä liukas. Pahvinpala on jonkin verran liukas, mutta sen päällä ei ollut muuta. Painolevy piti pahvin aloillaan. Semmoista se on.


    • kummittelee :)

      Kuhmalahdelta Mustikan metsässä. Siellä eräs kummitteleva talo

    • Anonyymi

      On. Mene julkujärven leirikeskukseen, saat kaiken.
      Nuoriso häiriöt, ilkivallan, töhrimisen ja paikallisten äö -200.
      Eikun sinne, elämä paranee.

    • Anonyymi

      Juuri näin missä muualla ei äly ole niin vähäistä kuin ylöjärvellä.
      Sama kun rakennettiin uusi skeittirata niin heitin jo silloin ettei kauan kestä
      kun on töhritty. Nyt on, eikö sitä älyä voisi käyttää tarpeellisempaa.

      • Anonyymi

        Kun on niin mukava sotkea ja paskoa kaikki mikä ei ole omaa ja missä ei ole senttiäkään omia rahoja kiinni. Olisko yhtä mukavaa, jos pääsisi makselemaan niitä omia aikaansaannoksia, korjauksia ja siivouksia ja varmaan vielä mukavampaa olisi, kun joku sotkisi ja paskoisi omia mestoja.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3120
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2111
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2044
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1885
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      72
      1587
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1346
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1242
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1241
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      34
      1201
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe