Itsemurha-asiaa

ToivotonTapaus78

Jos tekee itsemurhan, ja ei ole omaisia tai ystäviä, ja on varaton - niin minne tulee haudatuksi? Joku nimetön hauta?

Itse olen kaikkialta 2 vuoden ajan hakenut apua, mutta en saa sitä. Tilanteeni on täysin vailla toivoa.

Kyse on raha-asioista. Minulle jää n 15 euroa/kk vuokran jälkeen, ja vaikka maalaisjärjellä kuka tahansa tietää, niin sillä ei elä!

Kroppa/kunto nyt niin huonona, laihtunut yli 30kg, mutta siltikään mistään ei saa apua.

Ja koska olen yksinäinen ja syrjäytynyt, niin mitäpä järkeä tätä kärsimystä enää jaksaa?

T. vuonna 2018 metron eteen...

7

114

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ontoivoa

Hae toimeentulotuikea. Se on lakisääteistä ja annetaan jokaiselle, joka täyttää sen ehdot.

• haesosiaaliavustusta

Vuokratukea voit hakea myös. Täytyhän sitä rahaa jäädä elämiseen.

• Jack_Russell_Daniels

Itsemurha on huonoin sijoitus.

• pummeille.kovuutta

Mene duuniin, äläkä valita. Työ on parasta terapiaa.

• Hei ToivotonTapaus.

Et ole. Älä ihmeessä kuuntele noita imbesillejä.
      hae vaan apua. saat lopulta kun et luovuta. Kukaan ihmispeto ei ole valtuutettu sanomaan, ettei sinulla olisi oikeutta elää.

• Terve.vaanmenoa

Toivoton tapaus. Sinulla ilmeisesti menee rahaa alkoon ja tupakkaan, joten lopeta nuo paheet. Ilmeisesti sinulla on ollut ankea lapsuus. Jouluna et ole saanut lahjan lahjaa. Nyt menneisyyden haamut palaavat: tänäkään jouluna ei lahjoja. Ei myöskään viinaa. Asiasi ovat tosi huonosti. Alkoholisti-isäsi ei voi auttaa. Monena jouluna olet joutunut katsomaan tuo otuksen örvellystä. Ikävä että se on geeneissä, joten lopeta juopottelu ja aloita uusi elämä. Siunausta!

• Heh, tais osua omaan nilkaan. Voisit sentään kommentoida oikealla nimimerkillä ?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa

Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on
      Yrittäjyys
      113
      9601
    2. Pystyisitkö pitämään

Näppejä erossa jos tulisi siihen tilaisuus
      Ikävä
      93
      9176
    3. Oikeistolainen luki Med mod att leda : en biografi

...ei tykänny Sanna Marinista
      Maailman menoa
      20
      7875
    4. Sannan kirja USA:n bestseller!

"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä
      Maailman menoa
      25
      6289
    5. Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki

Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h
      Maailman menoa
      177
      6254
    6. Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?

Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist
      Ikävä
      58
      5398
    7. Onnettomuus

Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?
      Kuhmo
      8
      4508
    8. En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä

Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛
      Ikävä
      23
      4365
    9. Milloin viimeksi näit kaivattusi?

Toimisitko nyt toisin kuin siinä tilanteessa teit?
      Ikävä
      38
      4273
    10. Tuntuuko ettet tiedä

Enää miten toimia mun suhteen. Kun en taida tietää itsekään
      Ikävä
      39
      4193
    Aihe