Tutulla on Fiesta -98.Olen ajellut sillä silloin tällöin.Ihmettelen kolahtelui etupäästä,enemmän vasemmalta puolelta.Mikä siellä on väljää,en ole vielä ehtinyt pukille tutkimaan.Lieneekö jotain tyypillistä kyseiselle merkille?
Ajettu on 100.000 km.Kiitoksia tiedoista etukäteen.
Fiestan kolahtelu
4
981
Vastaukset
- aki
-mulla on -96 ja just vaihdoin sen etupäähän,kun kolkatti niin pirusti. 2 mutteria vaan,eli helppo nakki. alkuperäinen maksaa n.60 euroa ja tarvike n.25 euroa muistelen.
- Akke
Serkun naapurin appiukon veljen kummin kaimalla ruotsista ostettu Mondeo ja samallainen kolina kuuluu.Tai niiden naapurin piti käydä ruotsissa ostamassa Audin,mut silti kolisee, oisko pukilla käynti vika???Tässä Corollassa muuten 14 hajukuusta, mut silti kolisee.
- jpi
Itse tarkistaisin ns. koiranluun ( kallistuksen vakaajan yhdystanko? Tietävämmät oikaiskoon terminologian) kulumisen. Ainakin omassa Fiestassani oli syynä moiseen kolahteluun
- TST
...samaa vikaa kuin meilläkin, eli yksi syy kolinaan oli alatukivarren taemmat puslat (kumit luisuneet paikoiltaan, vakio vika) ja alapallonivel. Kannattaa harkita, että ostaako koko tukivarsi kaikkine lisukkeineen (tarvike n.60e) vai vaihtaa nuo osat tukivarteen erikseen. Helpompi vaihtaa koko homma, sillä alkuperäinen alapallo on niiteillä kiinni ja uuden mukana tulee pultit.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san1612278- 581295
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621177Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661137Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j3731049Martina ja jalkapalloilija2
Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?1871048Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu122998- 94989
Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka58975Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153972