Jättäkää ne verkkarit kotiin

jotain.tyyliä

Käyttäkää niitä harmaita verkkareita kotimaassa vaikka kesät talvet mutta älkää enää tulko ne jalassa lentokentälle ja lähtekö ulkomaille. Kun Euroopan kentillä näkee harmaat ja yleensä vielä virttyneet verkkarir, niin kantaja on 100% varmuudella suomalainen. Jos on köyhä, niin ei pidä näyttää köyhältä.

24

2433

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jotain.tyyliä

      Sen verran vielä että itse käytän sähkönsinisiä pyöräilyhousuja. Olen siis kansainvälinen, enkä Suomijuntti.

      • hyisaatana

        ja kun olet vielä 120 kiloinen mätisäkki niin ne pyöräilyhousut on todella kivat sun päällä


    • 10xreissu_vuodessa

      Toivottavasti ovat vitsejä nämä kommentit, alkoi oksettamaan pelkät mielikuvat...

    • Kyllä verkkarit jalassa saa olla missä vaan

    • jhhgff

      Lennän usein Pariisiin ja aina verkkareissa. syy siinä että kentältä suoraan treeneihin. ei tippaakaan kiinosta mitä joku ajatteee. Myös Kiira KOrpeen törmäsin usein hänen aktiiviuralllaan lennolla ja collarit oli hällä yllä. Vaikka poikkis työskentelee Tom Fordilla,

    • Nuorinti

      Joo kyllä noi verkkarit on koneessa kaikkein kätsyimmät, Jos istut jotain 10 h koneessa jossain kireissä farkuissa tai jossain pyhähousuissa, niin ei tosiaan mitään järkee. Muut saa ajatella ihan mitä hyvänsä, mulla on aina verkkarit.

      • 10xreissu_vuodessa

        Ja niinhän me ajatellaan. Se vaan on niin totta, että suomalaisen tunnistaa jo kaukaa puhetta kuulematta. Junttia tuulipukukansaa, ei voi mitään.


      • PyjamaJaSänky
        10xreissu_vuodessa kirjoitti:

        Ja niinhän me ajatellaan. Se vaan on niin totta, että suomalaisen tunnistaa jo kaukaa puhetta kuulematta. Junttia tuulipukukansaa, ei voi mitään.

        Aivan naulan kantaan. Suomalaiset aina puolustautuvat ja sanovat vaatteittensa olevan mukavat 10 tunnin lennolla.
        Itse olen aina saanut pyjaman ja tohvelit pitkillä lennoilla,pukenut ne päälle ensimmäisen ruokailun jälkeen ja sillä aikaa yleensä sänky pedattu valmiiksi.
        Levon jälkeen käyn vaihtamassa taas päivävaattet päälle ja olen virkeänä seuraavaan kattaukseen.


    • Entodoojuntti

      Mutta kun niissä on niin helppo pierrä ja lentokoneissa pierettää niin julmetusti.

    • Nuorinti

      No voi voi ku hirveetä ja hävettävää olla suomijuntti ja ihan tundralta kotosin, kuin sitä toope kehtaa oikeen lentokoneeseen sit mennä. No tarttee laittaa rippipuku päälle ja huulipunaa, niin meniskö läpi suuressa hienossa maailmassa, ja jos sit vaikka puhuis fingelskaa.

    • Berttatäti

      Mine sano härrälle joka laitta yöpuku päälle lenttokonessa, att jeskamanderas senttä! Onneks mine ei joutu näke sellasta, mine tila aina oma suihkukone kun mine matkusta, et ei tarvitse näke tollasi yöpaitta-ukkoja.

    • Fuckingfeet

      Ajatuksesi laskimotulehduksista kiinnostaa. Sikäli mikäli niitä on ja/tai ymmärrät mitä tarkoitan?

    • Kollari68

      Et varmaan lue pahemmin lehtiä, esim. monissa muotilehdissäkin kehotetaan lentämään collareissa, jotka ovat just kätevimmät lentomatkalla. Itse en käytä, mutta ei mua haittaa, jos joku käyttää. Pääasia on, että ollaan menossa lomalle, eiks ni?

      • 394859

        Muotilehdet ja college-housut, heh heh. Pirkka-lehteäkö olet lukenut?

        Juntin merkki mikä juntin merkki.


      • KaikkikoLomalle

        Lomalle?....sinun kuten suurimman osan suomalaisten kokemus lentomatkoista ovat charter-lennoilta,niillä te niille valmismatkoillenne matkustatte tai jos repäisette niin sitten Norwegian´n alkaen 29 € lentolipuilla.
        Olisi kiva tietää mitkä "muotilehdet" kehoittavat matkustamaan verryttelyasussa,
        taitaa olla näitä kotimaisia joissa "tomittajina" pissikset törö huulineen.
        PS. Mikä on collari?


    • Samaamieltää

      Joo verkkarit jatkoon!

    • Vähänoppia

      Ihan oikeesti lentäminen ei ole nykyisin vain jonkun etuoikeutetun eliitin juttu, ei kaikkien tarvitse bisnespukeutua.
      Sitäpaitsi tyypit jotka matkailevat reittilennoilla ykkösluokassa ja käyvät louncheissa eivät tule huutelemaan keskustelupalstoille pukeutumissäännöistä.

      • 10xreissua_vuodessa

        Vaikka ykkösessä ei matkustaisikaan ei kuitenkaan tarvitse pukeutua kuin juntti. Ja ei lounge ole mikään juttu, ota AMEX ja pääset sinne 4x ilmaiseksi matkavakuutuksen kera.


      • 10xJuntti

        Helsinki-Vantaalta ei pääse ykkösluokassa minnekään.


    • Sweetis

      Eikö tuo kultturelli hienostunut eliitti-ihminen tiedä, että verkkarit ja korkkarit ovat suurinta muotia maailmalla, samoin risat farkut? Häh.

    • piittaamatta

      Säälittävää toisten aivoilla ajattelua!

    • Kojijjiuhigiuojioi

      Legginsit ja napapaita on kans hyvä!

    • Kasvaan

      Eipä ole tullut katsottua miten ihmiset ovat matkoilla pukeutuneet. Ihan sama.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      135
      5519
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3405
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1883
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1865
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1709
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      73
      1548
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1463
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1337
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1336
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      22
      1305
    Aihe