Käyttäkää niitä harmaita verkkareita kotimaassa vaikka kesät talvet mutta älkää enää tulko ne jalassa lentokentälle ja lähtekö ulkomaille. Kun Euroopan kentillä näkee harmaat ja yleensä vielä virttyneet verkkarir, niin kantaja on 100% varmuudella suomalainen. Jos on köyhä, niin ei pidä näyttää köyhältä.
Jättäkää ne verkkarit kotiin
24
2458
Vastaukset
- jotain.tyyliä
Sen verran vielä että itse käytän sähkönsinisiä pyöräilyhousuja. Olen siis kansainvälinen, enkä Suomijuntti.
- hyisaatana
ja kun olet vielä 120 kiloinen mätisäkki niin ne pyöräilyhousut on todella kivat sun päällä
- 10xreissu_vuodessa
Toivottavasti ovat vitsejä nämä kommentit, alkoi oksettamaan pelkät mielikuvat...
Kyllä verkkarit jalassa saa olla missä vaan
- jhhgff
Lennän usein Pariisiin ja aina verkkareissa. syy siinä että kentältä suoraan treeneihin. ei tippaakaan kiinosta mitä joku ajatteee. Myös Kiira KOrpeen törmäsin usein hänen aktiiviuralllaan lennolla ja collarit oli hällä yllä. Vaikka poikkis työskentelee Tom Fordilla,
- Nuorinti
Joo kyllä noi verkkarit on koneessa kaikkein kätsyimmät, Jos istut jotain 10 h koneessa jossain kireissä farkuissa tai jossain pyhähousuissa, niin ei tosiaan mitään järkee. Muut saa ajatella ihan mitä hyvänsä, mulla on aina verkkarit.
- 10xreissu_vuodessa
Ja niinhän me ajatellaan. Se vaan on niin totta, että suomalaisen tunnistaa jo kaukaa puhetta kuulematta. Junttia tuulipukukansaa, ei voi mitään.
- PyjamaJaSänky
10xreissu_vuodessa kirjoitti:
Ja niinhän me ajatellaan. Se vaan on niin totta, että suomalaisen tunnistaa jo kaukaa puhetta kuulematta. Junttia tuulipukukansaa, ei voi mitään.
Aivan naulan kantaan. Suomalaiset aina puolustautuvat ja sanovat vaatteittensa olevan mukavat 10 tunnin lennolla.
Itse olen aina saanut pyjaman ja tohvelit pitkillä lennoilla,pukenut ne päälle ensimmäisen ruokailun jälkeen ja sillä aikaa yleensä sänky pedattu valmiiksi.
Levon jälkeen käyn vaihtamassa taas päivävaattet päälle ja olen virkeänä seuraavaan kattaukseen.
- Entodoojuntti
Mutta kun niissä on niin helppo pierrä ja lentokoneissa pierettää niin julmetusti.
- Nuorinti
No voi voi ku hirveetä ja hävettävää olla suomijuntti ja ihan tundralta kotosin, kuin sitä toope kehtaa oikeen lentokoneeseen sit mennä. No tarttee laittaa rippipuku päälle ja huulipunaa, niin meniskö läpi suuressa hienossa maailmassa, ja jos sit vaikka puhuis fingelskaa.
- Berttatäti
Mine sano härrälle joka laitta yöpuku päälle lenttokonessa, att jeskamanderas senttä! Onneks mine ei joutu näke sellasta, mine tila aina oma suihkukone kun mine matkusta, et ei tarvitse näke tollasi yöpaitta-ukkoja.
- Fuckingfeet
Ajatuksesi laskimotulehduksista kiinnostaa. Sikäli mikäli niitä on ja/tai ymmärrät mitä tarkoitan?
- Kollari68
Et varmaan lue pahemmin lehtiä, esim. monissa muotilehdissäkin kehotetaan lentämään collareissa, jotka ovat just kätevimmät lentomatkalla. Itse en käytä, mutta ei mua haittaa, jos joku käyttää. Pääasia on, että ollaan menossa lomalle, eiks ni?
- 394859
Muotilehdet ja college-housut, heh heh. Pirkka-lehteäkö olet lukenut?
Juntin merkki mikä juntin merkki. - KaikkikoLomalle
Lomalle?....sinun kuten suurimman osan suomalaisten kokemus lentomatkoista ovat charter-lennoilta,niillä te niille valmismatkoillenne matkustatte tai jos repäisette niin sitten Norwegian´n alkaen 29 € lentolipuilla.
Olisi kiva tietää mitkä "muotilehdet" kehoittavat matkustamaan verryttelyasussa,
taitaa olla näitä kotimaisia joissa "tomittajina" pissikset törö huulineen.
PS. Mikä on collari?
- Samaamieltää
Joo verkkarit jatkoon!
- Vähänoppia
Ihan oikeesti lentäminen ei ole nykyisin vain jonkun etuoikeutetun eliitin juttu, ei kaikkien tarvitse bisnespukeutua.
Sitäpaitsi tyypit jotka matkailevat reittilennoilla ykkösluokassa ja käyvät louncheissa eivät tule huutelemaan keskustelupalstoille pukeutumissäännöistä.- 10xreissua_vuodessa
Vaikka ykkösessä ei matkustaisikaan ei kuitenkaan tarvitse pukeutua kuin juntti. Ja ei lounge ole mikään juttu, ota AMEX ja pääset sinne 4x ilmaiseksi matkavakuutuksen kera.
- 10xJuntti
Helsinki-Vantaalta ei pääse ykkösluokassa minnekään.
- Sweetis
Eikö tuo kultturelli hienostunut eliitti-ihminen tiedä, että verkkarit ja korkkarit ovat suurinta muotia maailmalla, samoin risat farkut? Häh.
- piittaamatta
Säälittävää toisten aivoilla ajattelua!
- Kojijjiuhigiuojioi
Legginsit ja napapaita on kans hyvä!
- Kasvaan
Eipä ole tullut katsottua miten ihmiset ovat matkoilla pukeutuneet. Ihan sama.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä431805Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1641637Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701378Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2391333Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2071238- 1281145
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3321137- 781086
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3141057Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271057