17wee poika kaipais apuja... Eli olen ihastunut tyttöön joka on saman ikäinen. Hän ei ole luultavasti tätä huomannut, sillä pyörii monien poikien kanssa ja on kiva kaikille. Elämme aikalailla erilaista elämää vaikka samalla luokalla lukiossa olemmekin.
Kysymys kuuluukin, kannattaako minun kertoa tunteistani Häntä kohtaan? Ja kuinka sen tekisin? Onko hän liiankin hyvä minulle jne. jne. Pelkään eniten menettäväni hyvän kaverin jos kerron tykkääväni hänestä...
Kuinka kerron tunteistani? Vai kerronko?
5
2763
Vastaukset
- Epätoivoinen22
Oon saman ikäinen poika ja oon myös ihastunut yhteen tyttöön, joka on mun kanssa samalla luokalla. Oma ongelmani on vähän toisenlainen sillä uskon lähes varmasti tämän kyseisen henkilön olevan ihastunut muhun. Siitä huolimatta en vain jotenkin ole pystynyt tunteistani kyseiselle tytölle kertomaan. Tähän ehkä suurin syy on se että olemme milemmat luonteeltamme suhteellisen sisäänpäinkääntyneitä. Mutta en usko, että välttämättä mitään menettäisit jos kertoisit tunteistasi. Jos se ei susta tykkää siinä mielessä niin en usko että se teidän kaverisuhdetta pilaisi. Tosin tämäkin on helpommin sanottu kun tehty. Voin tosiaan ihan omasta kokemuksesta sanoa
- 17v-tyttö
Tytöt kyllä yleensä arvostaa sitä, että niille kerrottas tunteista. Mutta jos ette aikasemmin oo vielä jutellu ollenkaa nii ensin kannattaa vaik alkaa juttelemaa iha jostai perus jutuista ja sitte ku välit lämpenee nii sit ehkä mainita
- kokkeile
Öööömm kokkeile ihmeessä? Kaipa sä et menetä mitään... Tai sit se muuttuu liian noloks ja ette oo koskaa puheväleis :/ mene ja tiedä.
- Naistenhurmaaja
Ei kannata liian suoraan kysyy naiset on ku villihevosia lähesty varovasti tai anna naisen lähestyä sinua ja tarkaile käytöstä netistä löytyy hyviä ohjeita kokeneilta miehiltä miten lukea naisten ele kieltä
Eikö ton ikäset muka vielä osaa käsitellä ihmissuhteita.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1812426- 1832004
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1731851Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys1211681Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise311595- 1211476
Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1781199Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su1711185Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c771133Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,611103