17wee poika kaipais apuja... Eli olen ihastunut tyttöön joka on saman ikäinen. Hän ei ole luultavasti tätä huomannut, sillä pyörii monien poikien kanssa ja on kiva kaikille. Elämme aikalailla erilaista elämää vaikka samalla luokalla lukiossa olemmekin.
Kysymys kuuluukin, kannattaako minun kertoa tunteistani Häntä kohtaan? Ja kuinka sen tekisin? Onko hän liiankin hyvä minulle jne. jne. Pelkään eniten menettäväni hyvän kaverin jos kerron tykkääväni hänestä...
Kuinka kerron tunteistani? Vai kerronko?
5
2797
Vastaukset
- Epätoivoinen22
Oon saman ikäinen poika ja oon myös ihastunut yhteen tyttöön, joka on mun kanssa samalla luokalla. Oma ongelmani on vähän toisenlainen sillä uskon lähes varmasti tämän kyseisen henkilön olevan ihastunut muhun. Siitä huolimatta en vain jotenkin ole pystynyt tunteistani kyseiselle tytölle kertomaan. Tähän ehkä suurin syy on se että olemme milemmat luonteeltamme suhteellisen sisäänpäinkääntyneitä. Mutta en usko, että välttämättä mitään menettäisit jos kertoisit tunteistasi. Jos se ei susta tykkää siinä mielessä niin en usko että se teidän kaverisuhdetta pilaisi. Tosin tämäkin on helpommin sanottu kun tehty. Voin tosiaan ihan omasta kokemuksesta sanoa
- 17v-tyttö
Tytöt kyllä yleensä arvostaa sitä, että niille kerrottas tunteista. Mutta jos ette aikasemmin oo vielä jutellu ollenkaa nii ensin kannattaa vaik alkaa juttelemaa iha jostai perus jutuista ja sitte ku välit lämpenee nii sit ehkä mainita
- kokkeile
Öööömm kokkeile ihmeessä? Kaipa sä et menetä mitään... Tai sit se muuttuu liian noloks ja ette oo koskaa puheväleis :/ mene ja tiedä.
- Naistenhurmaaja
Ei kannata liian suoraan kysyy naiset on ku villihevosia lähesty varovasti tai anna naisen lähestyä sinua ja tarkaile käytöstä netistä löytyy hyviä ohjeita kokeneilta miehiltä miten lukea naisten ele kieltä
Eikö ton ikäset muka vielä osaa käsitellä ihmissuhteita.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla6812593Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,311296- 1091168
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki121125Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e243978- 93965
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k105939Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?101883Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50769- 64751