Kuinka kerron tunteistani? Vai kerronko?

myöhässä

17wee poika kaipais apuja... Eli olen ihastunut tyttöön joka on saman ikäinen. Hän ei ole luultavasti tätä huomannut, sillä pyörii monien poikien kanssa ja on kiva kaikille. Elämme aikalailla erilaista elämää vaikka samalla luokalla lukiossa olemmekin.

Kysymys kuuluukin, kannattaako minun kertoa tunteistani Häntä kohtaan? Ja kuinka sen tekisin? Onko hän liiankin hyvä minulle jne. jne. Pelkään eniten menettäväni hyvän kaverin jos kerron tykkääväni hänestä...

5

2752

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Epätoivoinen22

      Oon saman ikäinen poika ja oon myös ihastunut yhteen tyttöön, joka on mun kanssa samalla luokalla. Oma ongelmani on vähän toisenlainen sillä uskon lähes varmasti tämän kyseisen henkilön olevan ihastunut muhun. Siitä huolimatta en vain jotenkin ole pystynyt tunteistani kyseiselle tytölle kertomaan. Tähän ehkä suurin syy on se että olemme milemmat luonteeltamme suhteellisen sisäänpäinkääntyneitä. Mutta en usko, että välttämättä mitään menettäisit jos kertoisit tunteistasi. Jos se ei susta tykkää siinä mielessä niin en usko että se teidän kaverisuhdetta pilaisi. Tosin tämäkin on helpommin sanottu kun tehty. Voin tosiaan ihan omasta kokemuksesta sanoa

      • 17v-tyttö

        Tytöt kyllä yleensä arvostaa sitä, että niille kerrottas tunteista. Mutta jos ette aikasemmin oo vielä jutellu ollenkaa nii ensin kannattaa vaik alkaa juttelemaa iha jostai perus jutuista ja sitte ku välit lämpenee nii sit ehkä mainita


    • kokkeile

      Öööömm kokkeile ihmeessä? Kaipa sä et menetä mitään... Tai sit se muuttuu liian noloks ja ette oo koskaa puheväleis :/ mene ja tiedä.

    • Naistenhurmaaja

      Ei kannata liian suoraan kysyy naiset on ku villihevosia lähesty varovasti tai anna naisen lähestyä sinua ja tarkaile käytöstä netistä löytyy hyviä ohjeita kokeneilta miehiltä miten lukea naisten ele kieltä

    • Eikö ton ikäset muka vielä osaa käsitellä ihmissuhteita.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      56
      5584
    2. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      61
      2383
    3. Tekijä on poliisin vanha tuttu

      Ihan supisuomalainen.
      Valkeakoski
      52
      2322
    4. Kuumat päivät

      Hyvää huomenta. 🌞🌼☕😊🙌 Sinkkukesä 2024
      Ikävä
      326
      1059
    5. Nainen, olet jollakin tavalla pelottava

      Tunne sinun suhteen on ehkä verrattavissa ruusupensaaseen, hurmaavan kaunis kukka, upea tuoksu, mutta jos yrittää lähell
      Ikävä
      57
      1044
    6. Tietääkö kukaan millaisesta perheestä murhaaja on?

      Onko siis rikkaiden lellipentu, joka luulee, että kaikkea saa tehdä, vai köyhien kakara, jolla ei ole mitään vastuuta ku
      Valkeakoski
      26
      950
    7. Valkeakosken surmaaja oli koeajalla edellisestä tuomiosta

      Tässä osoitus, että rangaistukset Suomessa ovat liian löysiä ja se maksoi tämän tytön hengen https://yle.fi/a/74-2009067
      Maailman menoa
      4
      877
    8. Haaveilen sinusta

      Läheisyydestäsi, kosketuksestasi. Siitä että saisin koskettaa sinua. Pitää sinua lähellä. En tiedä mistä tämä tuli. Tied
      Ikävä
      22
      793
    9. Ohimenevältä

      Tilalta tämä alkaa jo vaikuttamaan. Arjen pieni piristys olimme toisillemme.
      Ikävä
      29
      773
    10. Enpä usko että olisit valmis jättämään kaiken

      Vaikka tulisin ja kosisin sinua.
      Ikävä
      48
      771
    Aihe