Havahduin tänään siihen, että on Joulu ja olen vain surullinen, apaattinen. Ennen niin tärkeä iloinen juhla. En osaa enää nauttia tästäkään. Se ei tuntunut miltään. Yritin peitellä läheisiltäni pahaa oloa mikä syö minua jatkuvasti sisältä... Tuntuu, että kohta olen kokonaan syöty.
Yritän tehdä jotain, että pääsisin tästä vuosia jatkuneesta tuskasta pois. Se on vaan niin vaikeaa. Olen menettänyt toivoni elämäni suhteen.
Elämänilo vähissä
7
111
Vastaukset
- Elämäönväaynyt
Samat fiilikset. Et oo ainut :) Osaan iloita muiden puolesta mutta omaa onnea en saavuta. Joulu tuli ja meni. Voimia sinne!
- Yks-in
Täällä myös sama vaikeaa on. Itse olen jo niin onneton että on vaikea katsella muiden onnea. Itse kun en sitä saa saavuttaa rakkauden suhteen.
- TeilleKaikille
Tuntuu pahalta lukea tällaista, mutta välillä on hyvä saada muistutus siitä, että kaikille tämäkään juhla ei ole iloinen.
Teillä on toivoa, vaikka ei siltä tunnu. Älkää luovuttako. Tiedän mistä puhun, olen kokenut samanlaisia asioita ja edelleen rikkinäinen, paremmin silti menee nyt. - Sitätoivonteille
Voimia tosi paljon.
Etsi Herraa Jeesusta kun Hänet voi vielä löytää. Lue Raamattu
Eroa Jeesuksesta kun Häntä ei löydä, älä etsi tai lue liikoja satu Raamattua
lisään:
Muista että Hitlerkin luki Raamattua- painajaisten.ryhmä
on.alka.herätä.unesta kirjoitti:
Eroa Jeesuksesta kun Häntä ei löydä, älä etsi tai lue liikoja satu Raamattua
lisään:
Muista että Hitlerkin luki RaamattuaSiitä olikin Hitlerille hurjasti hyötyä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1482513
- 1801758
- 921598
- 691593
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k61005- 80958
- 68891
- 61866
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes188854- 61818