Itse_keksitty_kuvio

Ihme itkua ja porua.
Kuviot toimii itse keksitylläkin daamin seuraamis kyky jos kunnossa ei hätää
Jokainen kuvio on jonkun itse keksimä niin mikä ongelma tässä on?
Taiturit tanssii kuinka satuu milloinkin huvittamaan
Ei ongelmia
Ilmianna
Jaa

21 Vastausta

Kyllä käytän itsekehiteltyjä kuvioita. Kyllä vientiä riittää Sitä kloonatattua zombien vientiä naiset inhoaa
Ilmianna
Jaa
Kuvitteletteko tosiaankin, että naiset ovat sijoittaneet sievoisia summia standardikuvioihin ja lajinmukaiseen seuraamiseen sievoisia summia sen takia, että odottavat tekevän tekevän niitä itse keksimiänne kuvioitanne ja vientejänne?

Ihan vaan vinkkinä tässä yhteydessä huomauttaisin, että silloinkaan, kun naiset kutsuvat teidät romanttiselle kynttiläillalliselle, he eivät sijoita illallisvalmisteluihin sievoisia summia sen takia, että haluaisivat kuulla kummaltakaan teistä, että: börrbh, se oli ihan hyvää. Tuossakin tilanteessa kumman tahansa teistä romanttiselle kynttiläillalliselle kutsunut nainen haluaisi kuulla standardia lemmenluritusta kuten esimerkiksi Tommy Tabermannia. Eikä mitään itse keksittyä mökellystä eikä varsinkaan "ihan hyvää"!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
8 VASTAUSTA:
"kuulla standardia lemmenluritusta kuten esimerkiksi Tommy Tabermannia. Eikä mitään itse keksittyä mökellystä eikä varsinkaan "ihan hyvää"!"

Ei ihme ettet saa naista.
Ethän sinä sais naista sänkyyn asti, vaikka osaisitkin tanssia omia kuvioita vapaalla viennillä.

Nainen hurmataan juuri "itsekeksityillä" lauseilla ja teoilla.
Ei kukaan nainen halua kuulla kaikilta samoja väsyneitä iskulauseita ja vielä vähemmän haluaa tanssia näitä kuvioita jotka kuku hyvänsä lahjatonkin voi oppia kursseilla.
Naiset rakastuu lahjakkaisiin...vaikka ne olis luonteeltaan hulttioita.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Lhgds kirjoitti:
"kuulla standardia lemmenluritusta kuten esimerkiksi Tommy Tabermannia. Eikä mitään itse keksittyä mökellystä eikä varsinkaan "ihan hyvää"!"

Ei ihme ettet saa naista.
Ethän sinä sais naista sänkyyn asti, vaikka osaisitkin tanssia omia kuvioita vapaalla viennillä.

Nainen hurmataan juuri "itsekeksityillä" lauseilla ja teoilla.
Ei kukaan nainen halua kuulla kaikilta samoja väsyneitä iskulauseita ja vielä vähemmän haluaa tanssia näitä kuvioita jotka kuku hyvänsä lahjatonkin voi oppia kursseilla.
Naiset rakastuu lahjakkaisiin...vaikka ne olis luonteeltaan hulttioita.
Komppaan
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
En kuvittele,tiedän ettei naiset tykkää standardi tyypeistä ,luovien luovasti vie naisen ,,,,,..,,,,,,,
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Itsekesitty on varmaa pesää naiset kyllästyneet stadardi ukkoihin. Uusi viähättää
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Eistadaraaaa kirjoitti:
Itsekesitty on varmaa pesää naiset kyllästyneet stadardi ukkoihin. Uusi viähättää
Kuinka monta vuotta arvelet vielä joutuvasi yrittämään sitä pesää? Eikö kuitenkin kannattaisi sinunkin kokeilla, josko standardikuvio sittenkin toimisi nopeammin? Eihän kokeileminen mitään haittaa, vaikka se ei sinulla toimisikaan odotetulla tavalla standardikuvio, mutta saisit ainakin selville, onko vika miehessä vai miehen kuviossa?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
kokeilemallaseselviää kirjoitti:
Kuinka monta vuotta arvelet vielä joutuvasi yrittämään sitä pesää? Eikö kuitenkin kannattaisi sinunkin kokeilla, josko standardikuvio sittenkin toimisi nopeammin? Eihän kokeileminen mitään haittaa, vaikka se ei sinulla toimisikaan odotetulla tavalla standardikuvio, mutta saisit ainakin selville, onko vika miehessä vai miehen kuviossa?
Minä en pesää saa standardikuviolla.
Ilmeisesti miehessä vika?
Ehkä luovutan liian helposti?
Tällä ulkonäöllä, ei vaan natsaa?
Iskulauseet on ristiriidassa ropotti-askelien kanssa?

Jos daami ei ole ekan setin jälkeen käynyt pyydykseen kiinni, vaihdan vapaaseen vientiin.
Se toimii aina takuuvarmasti.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
EiNatsaaEi kirjoitti:
Minä en pesää saa standardikuviolla.
Ilmeisesti miehessä vika?
Ehkä luovutan liian helposti?
Tällä ulkonäöllä, ei vaan natsaa?
Iskulauseet on ristiriidassa ropotti-askelien kanssa?

Jos daami ei ole ekan setin jälkeen käynyt pyydykseen kiinni, vaihdan vapaaseen vientiin.
Se toimii aina takuuvarmasti.
Suosittelen, että jättäisit myös ensimmäiseltä setiltä sen koreografian pois: nimittäin suunnilleen ainoastaan yksi tuhannesta yrittää lavatansseissa kaikesta huolimatta tanssia koreografiansa mukaisesti. Minulle oli näin sivumennen sanottuna pienoinen yllätys, että sinä olet yksi heistä, vaikka väitit tähän saakka keksiväsi kuviosi itse ja lennossa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Eistadaraaaa kirjoitti:
Seon saanti sitten helppoa kun lataa itsekeksityt kuvio viennin

Sääliksi käy näitä standardi ukkoi joutuvat ilta toisen jälkeen kädelle
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Eikö standardi todellakaan ymmärrä vai eikö ymmärrys yllä pitemmälle kuin apinoimiseen
Naiset ei todellakaan tykkää et miehet käyttäytyisivät kuin apinat
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
8 VASTAUSTA:
Kyllä tykkää ! Naiset nimenomaan tykkää tanssilajiin kuuluvia oikeita kuviota tanssia . <eikä suinkaan jotain itse väännettyjä surkeita räpellyksiä joita edes keksijä ei osaa kahta kertaa samalla lailla tanssia..... kokemusta on.
Asia on niin että viejät jotka ei ole millään kyenneet oppimaan oikeita standardi kuvioita alkavat räpeltämään näitä itse keksittyjä räpellyksiä joissa ei ole päätä eikä häntää.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Tilannettasi ei myöskään näytä yhtään helpottavan se, että mitäilmeisimminkin liikuskelet sekoiteälykkövillapaitaasi pukeutuneena tanssipaikoilla: naiset eivät voi nimittäin edes tanssipaikalla sietää sellaista ajatustakaan, että yksikään miehistä yrittäisi edes näyttää viisaammalta he millään muotoa. Pahinta tässä mielessä, mitä voit sekoiteälykkövillapaidassasi sievoisia summia standardikuvioihin ja muuhun sensemmoiseen satsanneelle naiselle tanssilattialla tehdä, on saada hänet näyttämään osaamattomalta idiootilta tekemällä hänelle itsekeksitty vienti itsekeksittyyn kuvioon. Muutoinkin naiset ovat miehiin verrattuna niin paljon lyhytpinnaisempia, että siinä vaiheessa, kun mies huomaa naisessa hikeentymisen merkkejä, on jo aivan liian myöhäistä, koska päreet poltettuaan nainen alkaa yleensä hymyillä miehelle ainoastaan sen takia, että sievät hampaat olisivat valmiiksi jo esillä, kun tulee sopiva tilaisuus iskeä ne miehen kurkkuun.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
viisastaeipidänäytellä kirjoitti:
Tilannettasi ei myöskään näytä yhtään helpottavan se, että mitäilmeisimminkin liikuskelet sekoiteälykkövillapaitaasi pukeutuneena tanssipaikoilla: naiset eivät voi nimittäin edes tanssipaikalla sietää sellaista ajatustakaan, että yksikään miehistä yrittäisi edes näyttää viisaammalta he millään muotoa. Pahinta tässä mielessä, mitä voit sekoiteälykkövillapaidassasi sievoisia summia standardikuvioihin ja muuhun sensemmoiseen satsanneelle naiselle tanssilattialla tehdä, on saada hänet näyttämään osaamattomalta idiootilta tekemällä hänelle itsekeksitty vienti itsekeksittyyn kuvioon. Muutoinkin naiset ovat miehiin verrattuna niin paljon lyhytpinnaisempia, että siinä vaiheessa, kun mies huomaa naisessa hikeentymisen merkkejä, on jo aivan liian myöhäistä, koska päreet poltettuaan nainen alkaa yleensä hymyillä miehelle ainoastaan sen takia, että sievät hampaat olisivat valmiiksi jo esillä, kun tulee sopiva tilaisuus iskeä ne miehen kurkkuun.
Sä oot todella säälittävä ääliö
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
tanssiintolkkua kirjoitti:
Kyllä tykkää ! Naiset nimenomaan tykkää tanssilajiin kuuluvia oikeita kuviota tanssia . <eikä suinkaan jotain itse väännettyjä surkeita räpellyksiä joita edes keksijä ei osaa kahta kertaa samalla lailla tanssia..... kokemusta on.
Asia on niin että viejät jotka ei ole millään kyenneet oppimaan oikeita standardi kuvioita alkavat räpeltämään näitä itse keksittyjä räpellyksiä joissa ei ole päätä eikä häntää.
Luovat miehet vie parhaat Naiset,,ilomielin luovutan stabarbi kaavoihin kangistuneet stanbarbi miehille
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Luovat Itsekeksijät saavat vain niitä vastaavia itseosaamattomia seuraajia joita aina on siellä lavan reunalle katselemassa, kun osaavat tanssijat tanssivat.
Tämä itseosaajien ja - osaamattomien seurakunta täydentää hyvin toisiaan ja sopivat täydellisesti toisilleen.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
itseasiassakeksitty kirjoitti:
Luovat Itsekeksijät saavat vain niitä vastaavia itseosaamattomia seuraajia joita aina on siellä lavan reunalle katselemassa, kun osaavat tanssijat tanssivat.
Tämä itseosaajien ja - osaamattomien seurakunta täydentää hyvin toisiaan ja sopivat täydellisesti toisilleen.
Ah tanss on mun elämä meen justiin ilman askelvirhetta standardi kuvioon
Ah sitä autuutta ,kiimaksia jota en muuten saakkaan edes sexyssä inhotta kun mies häärää päälläni standardi lykkimisillään
Ah tänään taas pääsen näyttämään luoville ihmisille standardi askeleitani
Ah luovat ihmiset katsovat säälinsekaisilla silmillään
Ah ja minä olen kuvitellut et heidän ilmeet ovat kateutta
Ah tämän tajutessani aloin tanssimaan luovasti tulkiten kaikki tanssissa muuttui
Ah nautin jälleen tanssista
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Itseasiassa. Näitä osaamattomia naisia on todella vähän.
Vain yksi sadasta. Näitä tanssittaneenani olen vetänyt johtopäätöksen.
He eivät kuule tai ymmärrä musiikista muuta kuin perusrytmin. Eikä kaikki edes sitä.
Tällähän "perusrytmillä" ei miellyttävää tanssia saada aikaan. Ei tangolla, eikä edes bugiks' sopivalla foksimusiikilla. Jopa tämä yksinkertaisinkin musiikki tarjoo paljon variaatioita.
Eli he eivät erota mistään musiikista, kuin korkeintaan perussykkeen. 12341234..

Jos viejällä on yhtä huono sävelkorva ja silti halu tanssia.
Ei hänelle jää muuta mahdollisuutta, kuin askeltaa niin sanotulla "peruskuviolla."
Älä stressaa "standardi."
Vaikkei vientisi ketään hurmaa, pärjäät näillä perusaskeleilla kaikkien kanssa.
Näitä askeleita opetetaan kursseilla naisille, juuri sinunlaisten viejien takia.
Tanssiin naiset oppii lavoilla.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Nykyään aina vain harvemmin tulee tanssittua "lajinomaisesti." Jopa hidas valssi vaihtuu osaavan seuraajan kanssa usein vapaseenvientiin ja sen kautta flow-tilaan.

Lattareita. En edes muista koska olen tanssinut lajinomaisesti.

Ehkä (suomalainen) tango on lähellä opetettua "tyyliä."
Kursseilta opitut kuviot ja askeleet on jo ajat sitten korvannut musiikintulknta ja käytössä oleva tila.
Kuviot on paloteltu yhdenaskeleen kuvioihin. Jolloin aina löytyy musiikiin sopiva askelvariaatio ja tilaan myötäilevä suunta.

Luova. Niin kai sitten. Naiset rakastaa luovuutta ja olettaa/tietää.
Luovamies, on luova muuallakin, kuin parketilla.

Miksikö tämän kerron?
En pelkää kilpailua. Luotan itseeni.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Kuten moni varmasti huomasi: itsekeksimiensä kuvioitten ja vientien erikoismies ei siedä yhdeltäkään naiselta niinsanottua poikkipuolista sanaa. Eikä mieheltäkään, mutta se on eri asia, koska miestä ei voi heidän ajattelutavassaan kahlita muulloin kuin silloin, jos mies on ns poliittinen vastustaja. Näillä korkeusasteilla olemme tähän saakka lapsenomaisesti kuvitelleet, että tuolla tavalla naisiin suhtautuvat miehet asustavat alhaisemmilla korkeusasteilla, mutta olemme olleet väärässä...kauhean väärässä!
Ilmianna
Jaa
Taatusti toimii
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Itse_keksitty_kuvio

Ihme itkua ja porua.
Kuviot toimii itse keksitylläkin daamin seuraamis kyky jos kunnossa ei hätää
Jokainen kuvio on jonkun itse keksimä niin mikä ongelma tässä on?
Taiturit tanssii kuinka satuu milloinkin huvittamaan
Ei ongelmia

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta