HENKILÖKUNTA pari vanhaa rouvaa ei omaa asiakaspalvelu taitoja ,ovat ynseitä ja pitävät sosiaalipummina, Lisäksi neuvovat miten sattuu ja eivät osaa etsiä oikeita lääkkeitä,Oliskohan aika päivittää tilansa.asiakaat ihmeissään,
Orimattilan apteekki
19
2143
Vastaukset
- envalitaenvälitä
Minä aina vastaan niille vanhemmille apoteekin naisille, että kiitos kaikki on hyvin ja ootan sitten apuun niitä kauniita nuoria harjottelijoita jotka sitten opastaa kädestä pitäen mitä rasvaa voi käyttää sinne ja sinnekin.
- Anonyymi
Pari samaa rouvaa istunu siellä montakymmentä vuotta, vähän höppänän olosia muutenkin
- Anonyymi
Onkos siellä koronoo ?.
- Anonyymi
Outo apteekki! Henkilökunta juoruilee aina keskenään kokoontuneena johonkin nurkkaan, puhuvat asiakkaiden asioita.
- Anonyymi
Höpö höpö. Hyvin ja ystävällisesti palvelevat.
Taitaa olla vaan kateus mikä puhuu. - Anonyymi
Paska puheita taas olalaisilta. Mitä muuta voi vähä-älyisiltä odottaa. Ihme sakkia.
Hyvää palvelua olen saanut aina. - Anonyymi
Hyvää ja palvelua olen saanut miekin joka kerta apteekin tytöiltä.
- Anonyymi
Yksi idiootti käy mielummin 25 km päässä kaupassa kun ei saa olan Lidlistä tarpeeksi nopeaa palvelua. Paljonkohan siihen aikaa menee.
- Anonyymi
Se on se oma periaate. Siitä kannattaa pitää kiinni.
- Anonyymi
Hyvä palvelu,jos on vaihdevuodet niillä vanhemmilla tädeillä,niin silloin saa kiukutella mielin määrin.Ainaskin monella työpaikalla.
- Anonyymi
Se yks harakka on kauhein
- Anonyymi
Siellä mitään harakoita ole. Turpa kiinni ja töihin raato
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta. Orimattilan aptekissa on mukava henkilökunta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yritetäänkö täällä nyt peitellä jotain laitonta lemmikkibisnestä? On epäilyttävää että täällä noinkin agressiivisesti intetään ettei meillä täällä mitään harakoita ole!!
- Anonyymi
Yritin selvitellä Orimattilan Apteekin asioita viime vuonna. Avainapteekin kautta minulle ei vastattu 08.04.2022 lähettämääni viestiin.
Rekisteröidyin Orimattilan apteekkiin, koska oletin sen auttavan asioiden käsittelyssä. Gmail:iin tuli varoitus banneri "Suhtaudu tähän viestiin varauksella. Gmail ei voi vahvistaa, että viestin lähettäjä on apteekit. net. Älä klikkaa linkkejä..."
Alkoi mennä hermo ja laitoin uudestaan Avainapteekille viestiä 19.04.2022. No, siihen sentään vastattiin, mutta lyhyesti "...Pahoittelut, että kesti."- Anonyymi
Sisukkuus auttaa. Tosi harva orimattilalainen on sisukas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sisukkuus auttaa. Tosi harva orimattilalainen on sisukas.
Mitä sisukkuutta tämä nyt osoitti???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sisukkuutta tämä nyt osoitti???
Ei sitten mitään.
- Anonyymi00021
Mä olen tätä apteekkia todellakin ihmetellyt. Vaikka se on muuttunut muutoin, niin henkilökunnan käytös on silti ollut samaa. Ei ole ollut apteekkarin tarkkaa, vaan nimenomaan ihan leväperäistä ja on jatkuvasti valehdeltu!
Yleensä kun apteekkiin menee, niin henkilökunta neuvoo oikeat tuotteet, vaikka asiakas olisi kuinka ollut alunperin väärässä uskossa (Lue: pääministerille ei myyty närästyslääkettä sydänkohtaukseen). Orimattilassa silti saa jatkuvasti vääriä tuotteita ja vääriä ohjeita, vaikka yrittää nimittäin vartavasten saada selkeyttä asioihin.
Mä olen miettinyt tätä päinvastaisuutta. Olin koronapandemia ja piti pitää turvaväliä ja siis ihan kaikkialla. Sitten mulle sattui niin että Orimattilan apteekki menessäni henkilökunnan rouva tarttui minua lujasti kiinni käsivarresta eikä päästänyt minua irti. Tilanne oli kaikinpuolin erikoinen. Mistään näpistysepäilystä ei voinut olla kyse tai mahdollisuudesta että minä siitä lähtisin, kun olimme syvällä siellä kaupan perällä hyllyjen välissä. Ei ollut mitään syytä pitää väkisin kiinni käsivarrestani... ja pandemian aikana... toivottavasti hygieniasta tarkassa apteekissa!!
En ole vieläkään ymmärtänyt että mistä ihmeestä koskaan oli kyse, mutta se mitä se siinä käytännössä teki (feikkasi?), niin hän yritti VÄKISIN saada minua ostamaan lasten kuumemittaria. Koko juttu oli ihan älytön enkä tietenkään ostanut! Mutta se rouva oli äärimmäisen sinnikäs ja piti minua siinä väkisin kiinni koko ajan. Uskoakseni se hänen lastenkuumemittari tuputus oli vain joku harhautus, jotain tekosyytä, jolla se muka perusteli sitä väkivaltaa. Ei siinä silti mitään järkeä ollut.
Toi oli silloin koronarajoitusten aikana eli aikaa siitä jo on, mutten vieläkään ole keksinyt että miksi se apteekin rouva (joo, tunnistin sen ja sillä oli valkoinen takki-tai-liivi yllä) kävi muhun käsiksi.
Tänään sitä taas aloin miettiä ja mietin että kaivoiko se jotain mun repusta tai joku toinen takanani? Siinä ei siis ollut mitään järkeä mitä se PUHUI, vaikka se sinnikkäästi siinä yritti pakottaa minua ostamaan lasten kuumemittaria. Se lujasti kiinni pitäminen käsivarrestani täytyi olla se koko jutun pointti ja se puhe pelkkää harhautusta. Siinä oli joku syy että se nyt piti minua juuri siinä, juuri sillä tavalla...
ja minä tällainen syy voisi olla? Se selkeästi yritti pitää minun huomioni siinä kuumemittarijankutuksessa ja kun se niin väkivaltaisesti piti kädestäni kiinni, niin en edes olisi voinut kääntyä katsomaan mitä takanani tapahtuu, jos olisin halunnut. TÄTÄ siis epäilen tapahtuneen... jotain takanani.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site1856543Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto965449Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1243421Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT2443299Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat862398Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku32125Sinä et halunnut sitoutua
Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne191786Persut pettävät ja valehtelevat aina
Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val481721Läppärit kahviloissa
Aika omituista nykyään, että mennään ”trendikkäästi” tekemään lämppärillä töitä kahviloihin ja viedään moneksi tunniksi471654- 981376