Että elä juo kaljaa. Mutta minä vain juon.
Äiti aina sanoo
5
270
Vastaukset
- Good-year
Jos minä lopetan kajanjuonnin niin jossainpäin menee panimo konkurssiin. Siitä seuraa työttömyytä ja muuta ahdinkoa aivan sivullisille ihmisille. Kaljottelu vaikuttaa aina muihinkin ihmisiin.
Elikkä tää törpöttely on hyvin vastuullista. - Kimmokutiainen
Jos et äitiäs usko niin usko isääs. Kalja ei ole hyvää ei edes terveydelle, vaan et siitä taida piitata.
Juo kaljaa aamupalaksi, päivälliseksi, välipålaksi, illalliseksi, iltapalaksi, yöpalaksi, aamuyöpalaksi ja ainakin vielä kerran ennen sammumista. Jos makaat sairaalassa ja juuri juuri saat äänen kuiskattua äitisi korvaan (anna se kalja)
Sitten äiti pääsee isän kanssa( henkisesti mukana) tekemään ristin merkin rintaansa. - Glad-sommare
"Olut sisältää runsaasti hivenaineita, kuten natriumia, kaliumia, magnesiumia, kalsiumia, piitä, fosforia ja rikkiä. Pääsääntöisesti pitoisuudet kasvavat, kun alkoholipitoisuus nousee. Tummat oluet sisältävät hivenaineita enemmän kuin vaaleat. Vähiten hivenaineita on ykkösoluessa. Alkoholittomissa olutlaaduissa hivenaineet ..."
https://www.google.fi/search?source=hp&ei=MpqgWrepNcHU6ASvlrfoBw&q=olut terveys&oq=OLUT TE&gs_l=psy-ab.1.0.0l3j0i10k1j0l4j0i10k1l2.4218.15856.0.17595.7.7.0.0.0.0.117.625.5j2.7.0....0...1c.1.64.psy-ab..0.7.625...0i131k1j0i3k1.0.ko5ejpsW7SM - viinamies
Kaljaa kannattaa juoda. Kun on kännissä ja baarissa voi tehdä tuttavuutta naisiin. Lopulta voi löytää parisuhteen ja perustaa perheenkin.
Jos ei juo, ei voi tutustua naisiin ja perhekin jää perustamatta. Ilman alkoholia ei kulttuurissamme naisia tavata.
Raitis mies jää yksin. Juova mies löytää naisen ja perustaa perheen.- Senhuomaa
Ja menettää sen samasta syystä. Perhe ja kaljan kittaaminen ovat huono yhtälö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606394- 1003302
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252636- 212238
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3561806- 271781
- 251540
- 491432
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423- 321398