Hotellissa

Olin pitkästä aikaa pienellä työreissulla, Viikonloppu-matka oli tarjoutunut työnantajan tarjoamana ja kun vaimo oli töissä viikonlopun niin päätin itsekkin käydä tekemässä ylimääräistä tienestiä.
Istuin alkuiltaa aulan baarissa ja olin jo lähdössä takaisin huoneeseen kun yhtäkkiä viereeni istahti lievästi viinalle tuoksahtava vanhempi mies joka iloisesti tervehti minua. "Hei älä nyt vielä lähde" hän virkkoi, "hain juuri uuden paukun enkä haluaisi juoda yksin", mies jatkoi.
"jaa mä olin kyllä lähdössä jo, kun itselle ei viina maistu" olin jo nousemassa kun tunsin miehen käden kädelläni "hei hei istu nyt vaan, jooko" hän sanoi hiljempaa ja katsoi mua suoraan silmiin. "No okei voin jäädä vähäksi aikaa" vastasin ja istuin hänen viereen.
Jostakin syystä mies piti kättää aivan reiteni vieressä koskettaen, mutta syykin selvisi pian "Mä kattelin sua tos tiskiltä ja halusin tulla tutustumaan suhun" mies sanoi hörpäten hermostuneesti.
"ai jaa mites sä nyt silleen" kysyin ihmetellen ja äkisti hän nosti käteni reidelleen, jossa tunsin hänen elimensä lahkeessa.
"Tämän takia" hän sanoi ja katsoi mua uudestaan silmiin. Hätkähdin. Ja niin hätkähti myös miehen elin. Tunsin sen liikahtavan kankaan sisällä. Nielaisin. Hermostuneesti liikautin kättä ja tunsin terskan ja kyrvän varren selkeämmäin kättäni vasten. Avasin kouraani, laskin käteni nieleskellen elimen kohdalle ja hieraisin...Mies katsoi tyytyväisenä drinkkiään hitaasti nieleskellen ja vilkuilin hermostuneena näkeekö kukaan. Jatkoin puristelua, elin nytkähteli lahkeessa ja mies kumartui puoleeni "tule perässä"...
Nousimme pöydästä, seurasin miestä vessojen puolelle. Mies astui suoraan avoinna olevaan koppiin ja piti ovea mulle auki. Hän painoi mut seinää vasten ja antoi viinan huuruisen suudelman suoraan suulleni. Kouraisin hänen etumustaan, kyrpä tuntui seisovan aivan kovana, eikä mies halunnut odottaa vaan hän painoi minut istumaan kannen päälle. Mies lukitsi oven ja avasi housunsa ja painoi suoraan kalunsa suulleni. Hän otti päästä kiinni ja alkoi ynisten lykkiä. Maistoin hänen kiimatippansa terskasta ja puristin huuleni tiukemmin kyrvälle. "ooh kun on namia" mies huohotti hiljaa, lykkien suuhuni uudestaan ja uudestaan. Puristin käteni hänen kyrpänsä juureen ja hieroin sitä, tuntien suonikkaan elimen paisuvan kättäni vasten. Miehen ote tiukkeni, hän otti takaraivosta kiinni ja työnsi jo nopeammin. Turpea terska souti suussani painuen aivan kurkkuuni saakka ja pian mies alkoi jännittyä kauttaaltaan. Katsoin häntä puuskutuksen voimistuessa, kunnes hän vilkaisi minuun kasvot punaisena ja huulien välistä huohottaen hän laukesi suussani. Nielin nopeaan tahtiin hänen suolaisen lastinsa ja viime tippojen puristuessa terskasta hän vetäytyi suustani raskaasti hengittäen.
Odotimme kopissa hetken kuullostellen ettei muita ollut ja hän sujautti huoneensa numeron minulle ja sanoi että nähdään siellä myöhemmin....

7

7761

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miten se jatkuu....

      • Hinaajienyö

        Istuin alkuiltaa aulan baarissa kun vaimo lutkuttaa työnantajan mulkkua viikonlopun työreissulla. Jatkoin runkkaamista kädelläni baarissa, pyllistin ja laskin valtavan paukun. Se oli raskaasti tuoksahtava. Pian tunsin työnantajan pallit kädelläni. Tämän kankea vaimo karjahti alasti tiskiltä ja alkoi lutkuttaa terskasta namia.


      • Anonyymi
        Hinaajienyö kirjoitti:

        Istuin alkuiltaa aulan baarissa kun vaimo lutkuttaa työnantajan mulkkua viikonlopun työreissulla. Jatkoin runkkaamista kädelläni baarissa, pyllistin ja laskin valtavan paukun. Se oli raskaasti tuoksahtava. Pian tunsin työnantajan pallit kädelläni. Tämän kankea vaimo karjahti alasti tiskiltä ja alkoi lutkuttaa terskasta namia.

        Niuanniemessäkö saa käyttää nettiä?


    • ...pyyhin suupieleni vessassa ja maistelin miehen kiiman jälkimaininkeja. Häneltä tuli sangen täyttävä lasti ja kävin huuhtelemassa suuni vielä yhdellä drinkillä ennenkuin suunnistin takaisin kerroksiin. Päätin käydä huoneessani virkistäytymässä ennenkuin suunnistin miehen huoneelle.
      Koputin oveen ja mies avasi. Hänellä oli päällään kylpytakki, vatsaan saakka auki. Hän viittoili minut sisään ja suljin oven perässäni. Mies painautui minua vasten ja suuteli pitkään. Vastasin suudelmana ja tunsin kovettuman välillämme. Hieraisin puoliavointa kylpytakkia ja kankea elin heilahti kosketuksestani. Mies painoi minut tottuneesti polvilleni ja otin kylpytakin kätköistä puolikovan kyrvän jota aloin imeä kovaksi.
      Kauaa ei tarvinnut lutkuttaa mulkkua, kun se seisoi jo juhlakunnossa. Mies nosti minut ylös ja suuteli minua uudestaan. Hän alkoi riisua minua samalla ja pian olin alasti hänen edessään. Jatkoin kalun runkkaamista, se nytkähteli kovana ja odottavana ja astuimme sängylle...
      Mies käänsi minut sänkyä vasten ja komensi minut kontalleni. Asettauduin mahdollisimman leveälle haara-asennolle ja painoin pääni vuoteelle. Tunsin kuinka mies levitteli pakaroitani ja ihasteli näkymiä. Olin juuri sheivannut itseni ja se näköjään kannatti. Huokaillen mies otti purkin liukastetta yöpöydältä ja levitti sitä hitaasi aukolleni. Taitavin sormin hän availi reikääni ja tunsin rentoutuvani enemmän.
      Pian tunsin terskan aukollani. Se etsi kuumeisesti sisäänpääsyä ja paine reiälläni kasvoi. Turpea nuppi painui hitaasti aukkoani vasten ja alkoi levittää sitä tuskallisen hitaasti. Ähisten mies tunki kyrpäänsä reikääni ja pyllistin enemmän. Paksu terska painui sisääni ja ähkäisin, sillä äkkiseltään se tuntui valtavan paksulta. Miehen kädet puristautuivat pakaroihini hänen työntyessään sisääni. Liukuvoide teki tehtävänsä ja paksu kalu luiskahti seisääni miehen survaistessa loput suoleeni. Tunne oli mieletön, paksu mulkku juurta myöten aukossani ja vihdoin mies aloitti hitaat lykkimiset voihkaisten jokaisella survaisulla.
      Miehen pallit heilahtivat painavina omiani vasten ja irstas lässähdys kuului jokaisella työnnöllä. Työnsin persettäni vastaan ja puristelin rytmikkäästi aukollani. Mies kiitti huomiosta ja nopeutti tahtiaan. Hän otti kovempaa vyötäröstäni kiinni ja aloitti loppukiihdytyksen. Mies lykki vielä muutaman kerran, karjahti niskaani painautuen selkääni vasten ja tunsin reiässäni, kuinka hänen elimensä nytkähteli tyhjäksi sisässäni. Olin taivaassa.....

      • Anonyymi

        Jatka vielä


    • Kiimainen kertomus...

    • Ihana tarina, olisi kiva tavata tuollainen mies

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      724
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe