Hei
Olen 64 vuotias mies.Haluisin edustus matkaseuraa alle 30 vuotiaasta naisesta.Olethan viehättävä keskustelutaitoinen.Olen myynnyt yritykseni ja ostanut Turkista Portugalista ja Espanjasta asunnot. Vietän kesän suomessa ostamassani kesähuvilassa Saimaan rannalla.Harrastukseni ovat Golf Keilailu Tanssi Laulu.Olen lähdössä Portugaliin 11.02 Maksan lentosi ja kaikki muut kulut.
Terveisin
Pentti
Matkaseuraa
7
176
Vastaukset
- KääkänOnni
Moro
Oon 74v hampaaton äijänkääkkä Kuhmost. Otaks sää mut völii ni imen sua ikenillä. - kaksin2018
Otan. Kuullostaa mielenkiintoiselta.
- 21435
kelpaisko ikä neiti ?
- kaksin2018
Onko alapää ajeltu?
- ensiivellekiipeis
Anteeksi mutta aloittajalle: hyi saa...a !
- hyihelv
Niinpä niin, kun ei muuten saa niin pitää rahalla yrittää.........voi kiesus näitä jotka kuvittelee olevansa vastustamattomia.......YÄK.......kukaan itseään kunnioittava nainen ei tommoseen lähde
- terv.EinoM
Olis sitä mullakin rahhoo, möin rengasfirman pois ja nyt olen miljonääri, ostin mustan meren rannalta kokonaisen hotellin, täällä hotellin sviitissä tätä kirjoittelen ja kaipaisin seurakseni parikymppistä neitoa, itse olen 65v ja just alkoi kansaneläkekin ropisemaan tilille joten ottakaapas kauniit nuoret ja hoikat neidot yhteyttä valokuvan kera.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921796- 851262
- 1101123
- 72975
- 105909
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56838- 47751
- 36742
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47691- 33673