Taidanpa avata uuden joulukalenterin.
Enää 363 yötä Jouluun
16
78
Vastaukset
hyvä idea, niin taidan tehdä minäkin.................
- Odottavan-aika-lyhyt
Kyllä. Se hirvittävä kamala rasittava viime joulu toissapäivänä on takana kuin lumiukko juhannuskokolla.
Mutta nyt voi odottaa uutta tulevaa, se tuo jännityksen.
Mikä parasta, niin 26.12.2018 pääsee haukkumaan joulun 2018. Odottavan-aika-lyhyt kirjoitti:
Kyllä. Se hirvittävä kamala rasittava viime joulu toissapäivänä on takana kuin lumiukko juhannuskokolla.
Mutta nyt voi odottaa uutta tulevaa, se tuo jännityksen.
Mikä parasta, niin 26.12.2018 pääsee haukkumaan joulun 2018.no, minulla hiukan toisenlainen näkemys, mutta ei haittaa.....................
- Odotusnappi-päällä-yhä
tammikuu-51 kirjoitti:
no, minulla hiukan toisenlainen näkemys, mutta ei haittaa.....................
Mutta lohduttaahan meitä pääsiäinen, ainakin yhtä munaa tarjoan, en tiedä vielä kenelle eikä ole pakko ottaa. Ja tulee vappu, juhannus, kesä, ruska - ja ensilumet ennen joulua.
Jo kesällä kärsimättömät ostavat joululahjoja. Kun jos saa halvalla. Odotusnappi-päällä-yhä kirjoitti:
Mutta lohduttaahan meitä pääsiäinen, ainakin yhtä munaa tarjoan, en tiedä vielä kenelle eikä ole pakko ottaa. Ja tulee vappu, juhannus, kesä, ruska - ja ensilumet ennen joulua.
Jo kesällä kärsimättömät ostavat joululahjoja. Kun jos saa halvalla.sinäkin katsot asioita hiukan toisin kuin minä, vaan ei haittaa, kaikki katsantokannat ovat toki sallittuja.................................ja niitä joululahjojahan voi ostaa ympäri vuoden hinnasta riippumatta, lahjan arvo ei ole ainakaan minulle se tärkein kriteeri
- mimmimum-..mi
Tänään jo aloitettiin dieetti vouhotus lehdissä...eikä vielä uudenvuoden herkkujakaan olla nautittu.... ohhoh....
- Liikkuu-tuo-hiirikin
tammikuu-51 kirjoitti:
niin...........mitenkäs sitä muuten tiedettäisi että liikaa on syöty..............
Minä. Syön. Napsahtavia nakkeja. Perunasalaattia. Ja limuvettä päälle. Silloin kun raketit paukkuu pahimmillaan. Jos paketillisen syö vähän arvokkaanpia nakkeja, se lie sopivasti. Kyllä minulle kiloja mahtuisi. Olen energiaa liiankin tuhlaileva .
- Enolejoulufani
Kiittäkäämme siitä Luojaa. Paras joulu on ohi mennyt joulu. Enkä seuraavaa odota pätkän vertaa, joten ... hmmm ... valitettavasti seuraava tulee liian nopeasti koska vain "odottavan aika on pitkä".
- Ota-ii-sisti
Kannattaa käydä pitkälleen koko vuodeksi niin aika kulkee hitaammin. Seisoessa ja kävellessä aika juoksee.
- Puuhaariittää
Valitettavasti (?) en taida kuulua heihin jotka osaavat ottaa iisisti.
- joulua.ootellessa
Kinkku on jo hankittu.
- Hah-hah-haaa
Panitko potkan pakkaseen vai aloitko kasvattaa pikkuisesta possusta? Vai tarkoitatko naista?
- joulua.ootellessa
Hah-hah-haaa kirjoitti:
Panitko potkan pakkaseen vai aloitko kasvattaa pikkuisesta possusta? Vai tarkoitatko naista?
Seittemän kilon juhlakinkku, panin pakkaseen.
- Onneksi-olkoon
joulua.ootellessa kirjoitti:
Seittemän kilon juhlakinkku, panin pakkaseen.
Jouluun on enää 360 yötä.
Muista paistomittari. - Juhannuksenamieluummin
Varsinkin jos juhlakinkussasi on valkoista rasvaa, läskiä, niin se ei säily vuotta pakastimessakaan. Rasvaton liha säilyy vähän kauemmin, mutta ei varmaan vuotta sekään. Pakasteilla on myös säilyvyysajat ja ne ovat sitä pienemmät, mitä tehottomampi pakastin on, vanha tms. ettei jaksa enää täysteholla pitää pakkasta yllä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss1317182Kaipaisin nyt kosketusta
jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.142559Imaami kysyy, miksi pojat uivat ilman valvontaa
Kalajoen särkät ovat usean kilometrin pituiset. Siellä on kylttejä, joissa varoitetaan rannan vaaroista. Siellä ei ole2641230- 1001019
Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-20172942161947En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek137900Kerrostaloihin ilmalämpöpumput
Ulkomailla näkee paljon ilmalämpöpumppuja kerrostalojen ulkoseinissä. Mikä estää taloyhtiötä hankkimasta niitä asuntoih71897Kiitoksia kaikille epäasiallisesta sisällöstä liputtaneille
Se ylimielisyys ja epäasiallisen julkaisun jakaminen ei sitten kantanut.79774Kirkonkylän puliveivarit
Hieman pistää silmään nuo puliukot ja akat kirkonkylän penkeillä ja S-marketin kulmilla. Tarttis varmaan tehdä asialle j13733Persaukinen puolankalainen kävi kerjäämässä paitaa
Ja lippistä. Nauratti suuresti kun katsoin. Kukahan mahtanee olla? Voipi katsoa täältä jutun. https://www.youtube.com18711