Taidanpa avata uuden joulukalenterin.
Enää 363 yötä Jouluun
16
90
Vastaukset
hyvä idea, niin taidan tehdä minäkin.................
- Odottavan-aika-lyhyt
Kyllä. Se hirvittävä kamala rasittava viime joulu toissapäivänä on takana kuin lumiukko juhannuskokolla.
Mutta nyt voi odottaa uutta tulevaa, se tuo jännityksen.
Mikä parasta, niin 26.12.2018 pääsee haukkumaan joulun 2018. Odottavan-aika-lyhyt kirjoitti:
Kyllä. Se hirvittävä kamala rasittava viime joulu toissapäivänä on takana kuin lumiukko juhannuskokolla.
Mutta nyt voi odottaa uutta tulevaa, se tuo jännityksen.
Mikä parasta, niin 26.12.2018 pääsee haukkumaan joulun 2018.no, minulla hiukan toisenlainen näkemys, mutta ei haittaa.....................
- Odotusnappi-päällä-yhä
tammikuu-51 kirjoitti:
no, minulla hiukan toisenlainen näkemys, mutta ei haittaa.....................
Mutta lohduttaahan meitä pääsiäinen, ainakin yhtä munaa tarjoan, en tiedä vielä kenelle eikä ole pakko ottaa. Ja tulee vappu, juhannus, kesä, ruska - ja ensilumet ennen joulua.
Jo kesällä kärsimättömät ostavat joululahjoja. Kun jos saa halvalla. Odotusnappi-päällä-yhä kirjoitti:
Mutta lohduttaahan meitä pääsiäinen, ainakin yhtä munaa tarjoan, en tiedä vielä kenelle eikä ole pakko ottaa. Ja tulee vappu, juhannus, kesä, ruska - ja ensilumet ennen joulua.
Jo kesällä kärsimättömät ostavat joululahjoja. Kun jos saa halvalla.sinäkin katsot asioita hiukan toisin kuin minä, vaan ei haittaa, kaikki katsantokannat ovat toki sallittuja.................................ja niitä joululahjojahan voi ostaa ympäri vuoden hinnasta riippumatta, lahjan arvo ei ole ainakaan minulle se tärkein kriteeri
- mimmimum-..mi
Tänään jo aloitettiin dieetti vouhotus lehdissä...eikä vielä uudenvuoden herkkujakaan olla nautittu.... ohhoh....
- Liikkuu-tuo-hiirikin
tammikuu-51 kirjoitti:
niin...........mitenkäs sitä muuten tiedettäisi että liikaa on syöty..............
Minä. Syön. Napsahtavia nakkeja. Perunasalaattia. Ja limuvettä päälle. Silloin kun raketit paukkuu pahimmillaan. Jos paketillisen syö vähän arvokkaanpia nakkeja, se lie sopivasti. Kyllä minulle kiloja mahtuisi. Olen energiaa liiankin tuhlaileva .
- Enolejoulufani
Kiittäkäämme siitä Luojaa. Paras joulu on ohi mennyt joulu. Enkä seuraavaa odota pätkän vertaa, joten ... hmmm ... valitettavasti seuraava tulee liian nopeasti koska vain "odottavan aika on pitkä".
- Ota-ii-sisti
Kannattaa käydä pitkälleen koko vuodeksi niin aika kulkee hitaammin. Seisoessa ja kävellessä aika juoksee.
- Puuhaariittää
Valitettavasti (?) en taida kuulua heihin jotka osaavat ottaa iisisti.
- joulua.ootellessa
Kinkku on jo hankittu.
- Hah-hah-haaa
Panitko potkan pakkaseen vai aloitko kasvattaa pikkuisesta possusta? Vai tarkoitatko naista?
- joulua.ootellessa
Hah-hah-haaa kirjoitti:
Panitko potkan pakkaseen vai aloitko kasvattaa pikkuisesta possusta? Vai tarkoitatko naista?
Seittemän kilon juhlakinkku, panin pakkaseen.
- Onneksi-olkoon
joulua.ootellessa kirjoitti:
Seittemän kilon juhlakinkku, panin pakkaseen.
Jouluun on enää 360 yötä.
Muista paistomittari. - Juhannuksenamieluummin
Varsinkin jos juhlakinkussasi on valkoista rasvaa, läskiä, niin se ei säily vuotta pakastimessakaan. Rasvaton liha säilyy vähän kauemmin, mutta ei varmaan vuotta sekään. Pakasteilla on myös säilyvyysajat ja ne ovat sitä pienemmät, mitä tehottomampi pakastin on, vanha tms. ettei jaksa enää täysteholla pitää pakkasta yllä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121236
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201111- 1381003
- 98833
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten308792Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592- 75514