Enää 363 yötä Jouluun

Odottavan-aika-lyhyt

Taidanpa avata uuden joulukalenterin.

16

90

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvä idea, niin taidan tehdä minäkin.................

      • Odottavan-aika-lyhyt

        Kyllä. Se hirvittävä kamala rasittava viime joulu toissapäivänä on takana kuin lumiukko juhannuskokolla.
        Mutta nyt voi odottaa uutta tulevaa, se tuo jännityksen.
        Mikä parasta, niin 26.12.2018 pääsee haukkumaan joulun 2018.


      • Odottavan-aika-lyhyt kirjoitti:

        Kyllä. Se hirvittävä kamala rasittava viime joulu toissapäivänä on takana kuin lumiukko juhannuskokolla.
        Mutta nyt voi odottaa uutta tulevaa, se tuo jännityksen.
        Mikä parasta, niin 26.12.2018 pääsee haukkumaan joulun 2018.

        no, minulla hiukan toisenlainen näkemys, mutta ei haittaa.....................


      • Odotusnappi-päällä-yhä
        tammikuu-51 kirjoitti:

        no, minulla hiukan toisenlainen näkemys, mutta ei haittaa.....................

        Mutta lohduttaahan meitä pääsiäinen, ainakin yhtä munaa tarjoan, en tiedä vielä kenelle eikä ole pakko ottaa. Ja tulee vappu, juhannus, kesä, ruska - ja ensilumet ennen joulua.
        Jo kesällä kärsimättömät ostavat joululahjoja. Kun jos saa halvalla.


      • Odotusnappi-päällä-yhä kirjoitti:

        Mutta lohduttaahan meitä pääsiäinen, ainakin yhtä munaa tarjoan, en tiedä vielä kenelle eikä ole pakko ottaa. Ja tulee vappu, juhannus, kesä, ruska - ja ensilumet ennen joulua.
        Jo kesällä kärsimättömät ostavat joululahjoja. Kun jos saa halvalla.

        sinäkin katsot asioita hiukan toisin kuin minä, vaan ei haittaa, kaikki katsantokannat ovat toki sallittuja.................................ja niitä joululahjojahan voi ostaa ympäri vuoden hinnasta riippumatta, lahjan arvo ei ole ainakaan minulle se tärkein kriteeri


    • mimmimum-..mi

      Tänään jo aloitettiin dieetti vouhotus lehdissä...eikä vielä uudenvuoden herkkujakaan olla nautittu.... ohhoh....

      • niin...........mitenkäs sitä muuten tiedettäisi että liikaa on syöty..............


      • Liikkuu-tuo-hiirikin
        tammikuu-51 kirjoitti:

        niin...........mitenkäs sitä muuten tiedettäisi että liikaa on syöty..............

        Minä. Syön. Napsahtavia nakkeja. Perunasalaattia. Ja limuvettä päälle. Silloin kun raketit paukkuu pahimmillaan. Jos paketillisen syö vähän arvokkaanpia nakkeja, se lie sopivasti. Kyllä minulle kiloja mahtuisi. Olen energiaa liiankin tuhlaileva .


    • Enolejoulufani

      Kiittäkäämme siitä Luojaa. Paras joulu on ohi mennyt joulu. Enkä seuraavaa odota pätkän vertaa, joten ... hmmm ... valitettavasti seuraava tulee liian nopeasti koska vain "odottavan aika on pitkä".

      • Ota-ii-sisti

        Kannattaa käydä pitkälleen koko vuodeksi niin aika kulkee hitaammin. Seisoessa ja kävellessä aika juoksee.


      • Puuhaariittää

        Valitettavasti (?) en taida kuulua heihin jotka osaavat ottaa iisisti.


    • joulua.ootellessa

      Kinkku on jo hankittu.

      • Hah-hah-haaa

        Panitko potkan pakkaseen vai aloitko kasvattaa pikkuisesta possusta? Vai tarkoitatko naista?


      • joulua.ootellessa
        Hah-hah-haaa kirjoitti:

        Panitko potkan pakkaseen vai aloitko kasvattaa pikkuisesta possusta? Vai tarkoitatko naista?

        Seittemän kilon juhlakinkku, panin pakkaseen.


      • Onneksi-olkoon
        joulua.ootellessa kirjoitti:

        Seittemän kilon juhlakinkku, panin pakkaseen.

        Jouluun on enää 360 yötä.
        Muista paistomittari.


      • Juhannuksenamieluummin

        Varsinkin jos juhlakinkussasi on valkoista rasvaa, läskiä, niin se ei säily vuotta pakastimessakaan. Rasvaton liha säilyy vähän kauemmin, mutta ei varmaan vuotta sekään. Pakasteilla on myös säilyvyysajat ja ne ovat sitä pienemmät, mitä tehottomampi pakastin on, vanha tms. ettei jaksa enää täysteholla pitää pakkasta yllä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1236
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1111
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1003
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      98
      833
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      308
      792
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      609
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe