Enää 363 yötä Jouluun

Odottavan-aika-lyhyt

Taidanpa avata uuden joulukalenterin.

16

83

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvä idea, niin taidan tehdä minäkin.................

• Odottavan-aika-lyhyt

Kyllä. Se hirvittävä kamala rasittava viime joulu toissapäivänä on takana kuin lumiukko juhannuskokolla.
        Mutta nyt voi odottaa uutta tulevaa, se tuo jännityksen.
        Mikä parasta, niin 26.12.2018 pääsee haukkumaan joulun 2018.

• Odottavan-aika-lyhyt kirjoitti:

Kyllä. Se hirvittävä kamala rasittava viime joulu toissapäivänä on takana kuin lumiukko juhannuskokolla.
        Mutta nyt voi odottaa uutta tulevaa, se tuo jännityksen.
        Mikä parasta, niin 26.12.2018 pääsee haukkumaan joulun 2018.

no, minulla hiukan toisenlainen näkemys, mutta ei haittaa.....................

• Odotusnappi-päällä-yhä
        tammikuu-51 kirjoitti:

no, minulla hiukan toisenlainen näkemys, mutta ei haittaa.....................

Mutta lohduttaahan meitä pääsiäinen, ainakin yhtä munaa tarjoan, en tiedä vielä kenelle eikä ole pakko ottaa. Ja tulee vappu, juhannus, kesä, ruska - ja ensilumet ennen joulua.
        Jo kesällä kärsimättömät ostavat joululahjoja. Kun jos saa halvalla.

• Odotusnappi-päällä-yhä kirjoitti:

Mutta lohduttaahan meitä pääsiäinen, ainakin yhtä munaa tarjoan, en tiedä vielä kenelle eikä ole pakko ottaa. Ja tulee vappu, juhannus, kesä, ruska - ja ensilumet ennen joulua.
        Jo kesällä kärsimättömät ostavat joululahjoja. Kun jos saa halvalla.

sinäkin katsot asioita hiukan toisin kuin minä, vaan ei haittaa, kaikki katsantokannat ovat toki sallittuja.................................ja niitä joululahjojahan voi ostaa ympäri vuoden hinnasta riippumatta, lahjan arvo ei ole ainakaan minulle se tärkein kriteeri

• mimmimum-..mi

Tänään jo aloitettiin dieetti vouhotus lehdissä...eikä vielä uudenvuoden herkkujakaan olla nautittu.... ohhoh....

• niin...........mitenkäs sitä muuten tiedettäisi että liikaa on syöty..............

• Liikkuu-tuo-hiirikin
        tammikuu-51 kirjoitti:

niin...........mitenkäs sitä muuten tiedettäisi että liikaa on syöty..............

Minä. Syön. Napsahtavia nakkeja. Perunasalaattia. Ja limuvettä päälle. Silloin kun raketit paukkuu pahimmillaan. Jos paketillisen syö vähän arvokkaanpia nakkeja, se lie sopivasti. Kyllä minulle kiloja mahtuisi. Olen energiaa liiankin tuhlaileva .

• Enolejoulufani

Kiittäkäämme siitä Luojaa. Paras joulu on ohi mennyt joulu. Enkä seuraavaa odota pätkän vertaa, joten ... hmmm ... valitettavasti seuraava tulee liian nopeasti koska vain "odottavan aika on pitkä".

• Ota-ii-sisti

Kannattaa käydä pitkälleen koko vuodeksi niin aika kulkee hitaammin. Seisoessa ja kävellessä aika juoksee.

• Puuhaariittää

Valitettavasti (?) en taida kuulua heihin jotka osaavat ottaa iisisti.

• joulua.ootellessa

Kinkku on jo hankittu.

• Hah-hah-haaa

Panitko potkan pakkaseen vai aloitko kasvattaa pikkuisesta possusta? Vai tarkoitatko naista?

• joulua.ootellessa
        Hah-hah-haaa kirjoitti:

Panitko potkan pakkaseen vai aloitko kasvattaa pikkuisesta possusta? Vai tarkoitatko naista?

Seittemän kilon juhlakinkku, panin pakkaseen.

• Onneksi-olkoon
        joulua.ootellessa kirjoitti:

Seittemän kilon juhlakinkku, panin pakkaseen.

Jouluun on enää 360 yötä.
        Muista paistomittari.

• Juhannuksenamieluummin

Varsinkin jos juhlakinkussasi on valkoista rasvaa, läskiä, niin se ei säily vuotta pakastimessakaan. Rasvaton liha säilyy vähän kauemmin, mutta ei varmaan vuotta sekään. Pakasteilla on myös säilyvyysajat ja ne ovat sitä pienemmät, mitä tehottomampi pakastin on, vanha tms. ettei jaksa enää täysteholla pitää pakkasta yllä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      74
      5009
    2. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      15
      3398
    3. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      24
      2690
    4. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      57
      1747
    5. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1566
    6. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1346
    7. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan vai tuleeko mitään?
      Ikävä
      94
      1342
    8. Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa

Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.
      Maailman menoa
      231
      1206
    9. Hiljaisuus

Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.
      Ikävä
      71
      1025
    10. IS Viikonloppu 29.-30.11.2025

Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra
      Sanaristikot
      53
      902
    Aihe